IKM UKE 20 ♡

Lite dropp i tempen, og en el-test jeg faktisk fikk synlig strek på, så her begynner det å skje litt. Fortsatt noen dager igjen, men nå begynner det å bli litt antydning til "action".

Skal teste etter el hver dag fremover, testa både søndag og tirsdag med nesten blenda-hvite tester, men nå kom det frem synlig strek så da er jeg i gang med el-jakten for fullt. :D

Spennende! Krysser fingrene for et eggmaraton her i helgen! :D :D

Lite dropp i tempen, og en el-test jeg faktisk fikk synlig strek på, så her begynner det å skje litt. Fortsatt noen dager igjen, men nå begynner det å bli litt antydning til "action".

Skal teste etter el hver dag fremover, testa både søndag og tirsdag med nesten blenda-hvite tester, men nå kom det frem synlig strek så da er jeg i gang med el-jakten for fullt. :D
Spennende :D Mine el-tester gikk fra veldig negativ ene kvelden til positiv neste kveld, så forhåpentligvis er eggløsningen din rett rundt hjørnet :D

Spennende! Krysser fingrene for et eggmaraton her i helgen! :D :D

Eggmaraton hadde vært noe! Jeg håper egget her drøyer til mandagen, passer best mtp aksjeinnlegging. :p

Spennende :D Mine el-tester gikk fra veldig negativ ene kvelden til positiv neste kveld, så forhåpentligvis er eggløsningen din rett rundt hjørnet :D

Satser veldig på mandag, tidligst søndag. Vil ikke ha EL i morgen eller lørdag. Det kan drøye litt. Vil ha ferie-EL og babylaging på Kreta. :knegg:

Eggmaraton hadde vært noe! Jeg håper egget her drøyer til mandagen, passer best mtp aksjeinnlegging. :p

Satser veldig på mandag, tidligst søndag. Vil ikke ha EL i morgen eller lørdag. Det kan drøye litt. Vil ha ferie-EL og babylaging på Kreta. :knegg:

Ah, Kreta! Så deilig :) Da får egget ruge litt lenger hos deg :D

Åhh det hørtes ikke noe særlig deilig ut! Dere må kose dere masse på tur[emoji1][emoji295]️

Takk dere! Vi skal kose oss maks, og satse på litt feriemagi. *glise*

Feriemagi er jeg 100% sikker på at dere får[emoji1] Masse vitaminer fra solen og god varme du kan ruge på gullegget til[emoji173]️[emoji295]️ Hihihi! Del gjerne ett herlig sommerbilde med oss[emoji525]

Fjerde dagen i dag med blinkesmil... Blir utålmodig [emoji85]

Men tenker ta en strimmeltest senere i dag. Sist syklus ble strimmeltesten positiv på ettermiddagen på CD 24, jeg er på CD 24 i dag[emoji4]
Også satser jeg på at fast smil smiler til meg i morgen tidlig[emoji120][emoji120]

Ja man blir helt tullete av denne ventingen[emoji28]
Før el, etter el også er det på'an igjen om det ikke klaffer. Slitsomt[emoji23] Håper dette er vår mnd for alle sammen[emoji295]️

Sniker. Jeg hadde blinkefjes i flere dager. Siste dagen tok jeg også en på ettermiddag, og da var det fast fjes. Ble gravid på den pp [emoji4]

Mindre EL-slim i dag og tempen indikerer hvertfall ikke at EL nærmer seg, så snork til det [emoji42] men blir forhåpentligvis med på et visst eggmaraton til helga likevel [emoji849][emoji1317][emoji239][emoji41][emoji6]

Her går det bra :) Fortsatt blinkesmil på eltesten men satser på fast snart[emoji1] Utålmodig. Vil inn i dpo-land[emoji85] Hvordan går det med deg?[emoji173]️

Kjedelig, er det mange dager den har blinket nå? :-)

Er som vanlig super emosjonell mellom EL og mens[emoji23] tror sambo gruer seg litt til eventuelle gravid hormoner slår inn for fult[emoji28] griner nå av alt, så hvordan blir det da [emoji23]
Ellers har jeg hatt små stikkinger på v side, der jeg tror egget løsnet fra, siden jeg bytter side hvergang EL er hvor d gjør vondt [emoji4]

Mindre EL-slim i dag og tempen indikerer hvertfall ikke at EL nærmer seg, så snork til det [emoji42] men blir forhåpentligvis med på et visst eggmaraton til helga likevel [emoji849][emoji1317][emoji239][emoji41][emoji6]

Nemmen! Ja da satser vi på at det blir i helga[emoji1][emoji120]

Kjedelig, er det mange dager den har blinket nå? :-)

Er som vanlig super emosjonell mellom EL og mens[emoji23] tror sambo gruer seg litt til eventuelle gravid hormoner slår inn for fult[emoji28] griner nå av alt, så hvordan blir det da [emoji23]
Ellers har jeg hatt små stikkinger på v side, der jeg tror egget løsnet fra, siden jeg bytter side hvergang EL er hvor d gjør vondt [emoji4]

Har stikkninger på høyre side jeg. Det hadde jeg sist el også..

Emosjonell ja! Det kan jeg skrive under på! Så på greys anatomy i går..... Nå er det riktig nok mange triste episoder altså, men fy søren som jeg hulkgråt[emoji23] Glad jeg var alene hjemme[emoji85] Men da samboer kom hjem så han på meg at jeg hadde grått[emoji85][emoji85] Jeg er super følsom i tiden rundt el....

Glemte svare på blinkesmilet[emoji85] 4 dager... Må bli fast smil snart nå syntes jeg [emoji4]

Back
Topp