IKM UKE 20 ♡

Venter og venter på EL... Har aldri hatt mer enn 2 dager med blinkende smiley på den digitale EL-testen, men nå er jeg på dag 3[emoji17] Vil ha fast smiley!! [emoji23][emoji85]

Føler med deg! Akkurat det samme her, men jeg har hatt fire dager med blink! Skal straks gå på badet. Håper virkelig på fast smil nå altså[emoji28][emoji85]

Negativ el-test her også i dag, og ikke noe action med tempen heller. Er på CD 14 i dag, og tror EL kommer på CD17 eller 18. Om ting er som normalt igjen that is.

Føler med deg! Akkurat det samme her, men jeg har hatt fire dager med blink! Skal straks gå på badet. Håper virkelig på fast smil nå altså[emoji28][emoji85]

Blææ![emoji12] Tråkig med den blinkingen ass! Først blir man glad for å se noe annet enn tom sirkel, men man blir fort lei den og heller vil se fast [emoji23][emoji85]

18318252_671843939674906_1709576391_o.jpg

Endelig! cd20 :D :D Hadde nesten gitt opp håpet. Det synes kanskje ikke helt på bildet, men strek nr 2 er sterkere enn kontrollstreken! Hurra

Last edited:
Er det noe rart med forumet i dag forresten? Prøver jeg å logge inn på appen får jeg beskjed om at brukeren min ikke finnes! Men logger jeg inn her med sandviks passordet mitt går det. Prøver jeg å koble opp mot fb kontoen min får jeg beskjed om at jeg ikke finnes

Er det noe rart med forumet i dag forresten? Prøver jeg å logge inn på appen får jeg beskjed om at brukeren min ikke finnes! Men logger jeg inn her med sandviks passordet mitt går det. Prøver jeg å koble opp mot fb kontoen min får jeg beskjed om at jeg ikke finnes

Ja, er noe rart med appen...

Så mye du har vært gjennom..[emoji173]️[emoji173]️
Masse lykke til med prøvingen igjen, håper det klaffer denne ppen :)
Har ingen erfaring med EL-tester, men prøver temping for å finne EL denne gangen. Tenker vi forsøker å legge inn aksjer hver dag fra rundt CD10 og til jeg er sikker på at EL ha vært.
Klem
Tusen takk! Håper jo selvfølgelig det klaffer med en gang igjen, men jeg må prøve å tenke at det kan ta litt tid.. Hvis ikke blir jeg så skuffet. (Selv om håpet alltid er der). Lykke til til deg også! :) Det kommer nok til å gå bra for oss tilslutt :Heartred

Last edited:
Utrolig trist å lese om både MA og exu :( Men bra du er klar for å starte prøvingen igjen, dette må bare gå deres vei!

Jeg har aldri brukt de fra make sure, men er sikker på at de funker like bra som alle andre :) Denne pp´en bruker jeg el testene fra babyplan, og er fornøyd med de - de kan kjøpes på billige-tester.no

Ellers er det lurt å starte å teste på ettermiddagen, og når det nærmer seg - at streken blir sterkere.. så har jeg pleid å teste både morgen, ettermiddag og kveld :)

Mtp. aksjer så er det vel egentlig lurt å legge inn både før testen er helt positiv, når den er positiv og den dagen testen er negativ, som altså er da du har EL :)

Masse lykke til!:)

Tusen takk for så fint svar!

Jeg ha startet EL testingen, men blir ikke helt klok på dem. Har tatt på ettermiddagen som du foreslo. Begynte CD 9, og tok også clear blue med dobbel hormonindikator fra CD12. Ikke noe positivt så lang. Etter å ha lest bruksanvisningen er jeg redd jeg begynte for seint med clear blue. Pleier å ha EL på CD 15. Noen som vet når man seinest bør begynne med denne?

Er veldig klar for at det skal gå rett vei snart, føler jeg blir litt distansert fra alt som har skjedd. Håper jeg klarer å tro på en lykkelig slutt neste gang jeg blir gravid :rolleyes:

Lykke til denne pp'en!!

Herlighet, så mye du har vært gjennom :( Nå er det virkelig din tur! Krysser alt jeg har for at du får en spire som sitter helt til termin nå <3 Har aldri prøvd make sure, men har brukt strimler fra billigetester.no + Clearblue digital. Syns det funker best å dobbeltsjekke med Clearblue de dagene jeg føler strimlene er positive.

Masse lykke til!
Tusen takk! Jeg håper også at den skal sitte nå altså! Vet ikke helt om jeg har godt av flere nedturer.. Prøve å tenke positivt :happy:

Har testa fra cd9, men ingen positive enda. Prøvde clear blue i går og i dag (CD12 og 13), men ikke blinkefjes engang.. Leste på pakningsvedlegget og der stod det at man egentlig skulle begynne å teste tidlig, slik at staven fikk registrert ett lavt nivå av østrogen.. Er redd jeg startet teste for seint? Noen erfaring? Siden EL forhåpentligvis nærmer seg (håper rundt CD15), ble jeg teste oftere enn kun på ettermiddagen?

Lykke til til deg også :Heartred

Jeg har prøvd EL-tester for første gang denne pp'en. Har tatt hver ettermiddag/kveld fra cd9. På CD12 og cd13 (i dag) har jeg tatt clear blue med dobbel hormonindikator i tillegg. Ikke hatt noe utslag enda. Forventer EL på Cd15. Er det utenfor rekkevidde nå? Burde jeg begynt med CB før Cd12, og må jeg egentlig ta den med morgenurin?

IMG_20170505_191243.jpg

Back
Topp