IKM UKE 20 ♡

Noen får sterk økning på de strimmeltestene dagen/e før EL. Så det er ikke over enda :) Ang de CB har jeg ikke brukt så vet ikke noe om de.
jeg har ganske svake tester før de plutselig blir positive :) Mine er alltid sterkest på ettermiddagen (billigstrimler), men har hørt at man burde ta CB digitale på morgenen, dog er ikke sikker :)
Har dessverre ikke aning om det er for seint, men skulle jo tro at den plukka opp stigningen uansett. Hvis du har strimler hadde jeg dobbeltsjekket med de i alle fall [emoji4] Jeg pleier å teste med cb på morgenen og strimler på kvelden.
Uansett lurt å legge inn aksjer rundt der du mener EL er, selv om cb skulle vise negativ - da den kanskje ikke har plukket opp stigningen. Håper du får en positiv EL test straks og at det ikke spiller noen rolle om man begynner litt seinere [emoji4][emoji1317]
Kjedelig at testene er så svake, MEN jeg har selv opplevd at testen har vært kjempesvak den ene dagen for så å bli nesten positiv den neste dagen (strimmel testene altså!) Har ingen erfaring med clear blue desverre :(

Du kan jo godt prøve å teste på morgenen med strimmeltestene :) Ikke gi opp, fortsett å test så skal du se at du får positiv test tilslutt - det er jeg sikker på!

Tror heller ikke at du har startet fortsent med å teste! Har du noen symptomer? typ el slim?

I dag tidlig fikk jeg blinkende smilefjes! :joyful: Da skjer det noe! Merket også litt el slim i dag. Tok også en strimmel, men det var lik den i går. Håper el skjer i morgen eller på mandag for resten av uka blir vi borte fra hverandre pga av jobbreise.

I dag tidlig fikk jeg blinkende smilefjes! :joyful: Da skjer det noe! Merket også litt el slim i dag. Tok også en strimmel, men det var lik den i går. Håper el skjer i morgen eller på mandag for resten av uka blir vi borte fra hverandre pga av jobbreise.
yey! viss du tar en strimmeltest i kveld er den kanskje positiv, eller i morgen! Spennende!

Så spennende, nå begynner vel alle å være i, eller nærme seg dpo [emoji16] Når tenker dere å teste? Vente til IKM? [emoji28]

Så spennende, nå begynner vel alle å være i, eller nærme seg dpo [emoji16] Når tenker dere å teste? Vente til IKM? [emoji28]

Blir nok sikkert en test her i midten av neste uke (er 10 dpo torsdag blant annet) :) Må få bestilt tester idag..

Har ikke en anelse om el har vært eller vil komme snart [emoji13] tester ikke og går bare etter hva kroppen viser og den har bare vist kremete utflod.. hadde vannaktig og slim rett etter tr og fram til CD10 nå er jeg på CD17 og bare kremete. Blir sprø snart...

Venter til 10dpo, så det blir mandag om en uke :) Har som fast mål å ta test 10dpo :)

Er ikke i dpo-land enda, men snart regner jeg med. Skal prøve å vente til ikm med testing.

blir nok ikke før neste mandag igjen (10dpo), eller neste helg, tipper egentlig at testetøsa melder sin ankomst da :D

Har ikke en anelse om el har vært eller vil komme snart [emoji13] tester ikke og går bare etter hva kroppen viser og den har bare vist kremete utflod.. hadde vannaktig og slim rett etter tr og fram til CD10 nå er jeg på CD17 og bare kremete. Blir sprø snart...

Da er vi to! Jeg pleier å ha slim EN dag, nå hadde jeg 5-6 - så jeg aner ikke hvor jeg er i syklus men har også kremete nå! CD18 her :)

Strimmelen min ble svakere i kveld, så kan se ut som el har vært [emoji4] Kun hatt blinkesmil på cb, men mulig jeg har gått glipp av toppen [emoji4]

Strimmelen min ble svakere i kveld, så kan se ut som el har vært [emoji4] Kun hatt blinkesmil på cb, men mulig jeg har gått glipp av toppen [emoji4]

Det kan hende da ja :) Teste neste helg kanskje da? :) :)

Det kan hende da ja :) Teste neste helg kanskje da? :) :)

Ja får se hvor lenge jeg klarer vente[emoji85] Planen var å vente til 17.mai, men du skal ikke se bort ifra at testetrangen kommer før den tid[emoji28]
Kan jo være at jeg ikke har hatt el denne pp kanskje også? Vet ikke jeg. Da ville kanskje ikke blinkesmilet kommet? Hmmm

Back
Topp