IKM UKE 20 ♡

Fortsatt ubehagelige stikninger idag 6 dpo fra den siden hvor egget mest sannsynlig slapp, tatt tegnene før/under EL i betraktning. Ikke så ille som natt til lørdag (5 dpo), men fortsatt veldig ubehagelig.

Og da kommer selvfølgelig tankene. Kan det ha vært festesmerter? Er jeg gravid? Eller har alt bare gått til grunne nå og jeg får tanta om ikke så mange dager? Hvem vet, og det er fælt å vente på svaret :sorry:

Skjermbilde 2017-05-07 kl. 12.12.39.png

18 = Torsdag. Håper jeg hadde el da! Har ikke fått tempet de siste dagene pga. feber :/

Fortsatt ubehagelige stikninger idag 6 dpo fra den siden hvor egget mest sannsynlig slapp, tatt tegnene før/under EL i betraktning. Ikke så ille som natt til lørdag (5 dpo), men fortsatt veldig ubehagelig.

Og da kommer selvfølgelig tankene. Kan det ha vært festesmerter? Er jeg gravid? Eller har alt bare gått til grunne nå og jeg får tanta om ikke så mange dager? Hvem vet, og det er fælt å vente på svaret :sorry:

Det kan definitivt høres ut som symptomer! Men så er det kunsten å ikke gire seg for mye opp da... Jeg kjenner også litt stikning nederst i magen, men er usikker på om det kun er fordi jeg kjenner etter... :-/ Har også hatt lett hodepine i to dager nå, hvilket jeg nesten aldri har. Er usikker på om det kan være er symptom, kan heller ikle huske at det var noe jeg kjente sist jeg var gravid... Disse dagene i dpo-land altså, kan jo bli gaaal av mindre!

Det kan definitivt høres ut som symptomer! Men så er det kunsten å ikke gire seg for mye opp da... Jeg kjenner også litt stikning nederst i magen, men er usikker på om det kun er fordi jeg kjenner etter... :-/ Har også hatt lett hodepine i to dager nå, hvilket jeg nesten aldri har. Er usikker på om det kan være er symptom, kan heller ikle huske at det var noe jeg kjente sist jeg var gravid... Disse dagene i dpo-land altså, kan jo bli gaaal av mindre!

Jeg er jo "heldigvis" gammel traver her inne blitt, så hopper ikke i taket av den grunn. Men uansett hva man sier til seg selv så kommer jo tankene om at kanskje, bare kanskje, har det gått denne runden.. Men testen får vise :)

I dag tidlig hadde jeg også blinkende smilefjes. Men klarte ikke vente, så tok en strimmel nå, og den var blitt sterkere siden i går kveld!
Er jeg snart der? Ville dere testa med en strimmel til i kveld, eller ventet til i morgen?

IMG_20170507_150917.jpg

Langt fram, men i alle fall 1 dpo i dag :)

Hvor lang lutealfase har dere? Får bare 10 dager hvis syklusen er stabil denne pp.. Er det altfor kort det?

Jeg har normalt 15 dager, men hadde 11 sist. 10 er innafor så langt jeg vet :)

IMG_4319.PNG
Hei! Var helt sikker på at jeg hadde EL 1.mai basert på temperaturhopp 2.mai, men i dag la jeg inn alle dataene i Fertility friend og den vi ha det til at EL var 29.april. Er ikke det litt rart basert på temeraturmønsteret? Hadde positiv EL-test 29. og 30. april. Negativ 1.mai.

endelig kom jeg meg inn på forumet igjen! nesten hele helgen uten! abstinenser :P

har stikkinger på beggesiden helt nederst i magen, og hatt sikkerlig vondt i hodet de to siste dagene.. er DPO 5 idag, å enda har ikke testetøsen slått til :P

endelig kom jeg meg inn på forumet igjen! nesten hele helgen uten! abstinenser :p

har stikkinger på beggesiden helt nederst i magen, og hatt sikkerlig vondt i hodet de to siste dagene.. er DPO 5 idag, å enda har ikke testetøsen slått til :p

Oi! Enda en med vondt i hodet! Var litt usikker på om jeg kunne tolke det som et symptom? :P

endelig kom jeg meg inn på forumet igjen! nesten hele helgen uten! abstinenser :p

har stikkinger på beggesiden helt nederst i magen, og hatt sikkerlig vondt i hodet de to siste dagene.. er DPO 5 idag, å enda har ikke testetøsen slått til :p

Får jeg også, hvis jeg går lenge uten BV haha :hilarious:

Spennende symptomer :happy:

Har vært på jobb i dag, startet kl.,07.15 [emoji42] har nå nettopp våknet på sofaen og har tilsammen i natt og nå sovet i 4 timer [emoji26] fremdeles trøtt ja!!!! Og ømme puppa... Har ikke peiling om el har vært men pga puppan så trur jeg det [emoji52]

11-12 dager. Har blitt gravid to ganger, så lutealfasen har ikke hindret dette. At jeg mistet begge gangene har jo ikke noe med lutealfasen å gjøre :)
Skjønner jo nå at vi har bomma på el hvis den har kommet så sent de siste pp'ene da jeg ikke testet... Men nå er det håp i alle fall :-) håper spiren sitter hele veien til termin for deg neste gang, alle gode ting er tre :-)

Også ramla vi visst på ei testesmell da vet du :hilarious: Testetøs Victoria til tjeneste! Verste av alt er at det har jo ikke blitt bedre med årene heller :P Og svak skygge skulle det også komme, 6 dpo. Vi får se hva som skjer videre...

IMG_5975.JPG
IMG_5976.PNG
IMG_5977.PNG

Back
Topp