Hurraselvfølgelig Har skrevet deg opp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurraselvfølgelig Har skrevet deg opp!
Fortsatt ubehagelige stikninger idag 6 dpo fra den siden hvor egget mest sannsynlig slapp, tatt tegnene før/under EL i betraktning. Ikke så ille som natt til lørdag (5 dpo), men fortsatt veldig ubehagelig.
Og da kommer selvfølgelig tankene. Kan det ha vært festesmerter? Er jeg gravid? Eller har alt bare gått til grunne nå og jeg får tanta om ikke så mange dager? Hvem vet, og det er fælt å vente på svaret
Det kan definitivt høres ut som symptomer! Men så er det kunsten å ikke gire seg for mye opp da... Jeg kjenner også litt stikning nederst i magen, men er usikker på om det kun er fordi jeg kjenner etter... :-/ Har også hatt lett hodepine i to dager nå, hvilket jeg nesten aldri har. Er usikker på om det kan være er symptom, kan heller ikle huske at det var noe jeg kjente sist jeg var gravid... Disse dagene i dpo-land altså, kan jo bli gaaal av mindre!
Det får vi håpe! Den gjør jo ett tydelig hopp fra cd17 til 18. Tok du testen cd17 på morgenen?Vis vedlegget 224835
18 = Torsdag. Håper jeg hadde el da! Har ikke fått tempet de siste dagene pga. feber :/
Langt fram, men i alle fall 1 dpo i dag
Hvor lang lutealfase har dere? Får bare 10 dager hvis syklusen er stabil denne pp.. Er det altfor kort det?
endelig kom jeg meg inn på forumet igjen! nesten hele helgen uten! abstinenser
har stikkinger på beggesiden helt nederst i magen, og hatt sikkerlig vondt i hodet de to siste dagene.. er DPO 5 idag, å enda har ikke testetøsen slått til
endelig kom jeg meg inn på forumet igjen! nesten hele helgen uten! abstinenser
har stikkinger på beggesiden helt nederst i magen, og hatt sikkerlig vondt i hodet de to siste dagene.. er DPO 5 idag, å enda har ikke testetøsen slått til
bra vi er flereFår jeg også, hvis jeg går lenge uten BV haha
Spennende symptomer
Håper det!Jeg har normalt 15 dager, men hadde 11 sist. 10 er innafor så langt jeg vet
Langt fram, men i alle fall 1 dpo i dag
Hvor lang lutealfase har dere? Får bare 10 dager hvis syklusen er stabil denne pp.. Er det altfor kort det?
Det får vi håpe! Den gjør jo ett tydelig hopp fra cd17 til 18. Tok du testen cd17 på morgenen?
Skjønner jo nå at vi har bomma på el hvis den har kommet så sent de siste pp'ene da jeg ikke testet... Men nå er det håp i alle fall håper spiren sitter hele veien til termin for deg neste gang, alle gode ting er tre11-12 dager. Har blitt gravid to ganger, så lutealfasen har ikke hindret dette. At jeg mistet begge gangene har jo ikke noe med lutealfasen å gjøre