IKM UKE 20 ♡

Vis vedlegget 224900 Jadda. Teatetøsa skulle holde seg til 10 dpo du liksom :p jeg tror og mener jeg er 6 eller 7 dpo i dag. Ser strek men den er så svak at det er ikke godt å si om det er skygge eller ikke. Nå blir det jo lett å holde seg liksom :rolleyes:

Ser strek! Håper du tar ny i morgen, såå spennende! :)

Hva tror dere her da jenter? Den ble aldrig noe sterkere etter fredagen :( kan jeg ha hatt el på noen av de to øverste testene?

Vis vedlegget 224897

EL kan ha vært mellom der ja, men jeg ville fortsatt å teste noen dager for å sjekke om den ble positiv eller holdt seg negativ.
Mine tester kan variere veldig før den plutselig er positiv, og det er flere ganger jeg har trodd at jeg har gått glipp av EL - men så har testen blitt positiv like etter [emoji4]

Hei jenter! Er fortsatt en uke igjen til vår uke - så ser helst at dere venter med å teste til da..

Neida, bare tuller :hilarious: haha herregud, jeg har så dårlig humor for tiden!! Syns det er så flott at det begynner å dukke opp tester med to streker her :Heartred Vil bare si at jeg skal prøve å følge med så godt jeg kan, og jeg skal oppdatere lista vår fortløpende - men hvis dere ser noe som er feil, eller at jeg ikke har skrevet dere opp der dere skal være, så må dere bare si ifra til meg - så fikser jeg!

Vis vedlegget 224900 Jadda. Teatetøsa skulle holde seg til 10 dpo du liksom :p jeg tror og mener jeg er 6 eller 7 dpo i dag. Ser strek men den er så svak at det er ikke godt å si om det er skygge eller ikke. Nå blir det jo lett å holde seg liksom :rolleyes:

Ååh! Så spennende [emoji1] Skjønner godt at det er vanskelig å holde seg nå ja [emoji23][emoji85]

Hei jenter! Er fortsatt en uke igjen til vår uke - så ser helst at dere venter med å teste til da..

Neida, bare tuller :hilarious: haha herregud, jeg har så dårlig humor for tiden!! Syns det er så flott at det begynner å dukke opp tester med to streker her :Heartred Vil bare si at jeg skal prøve å følge med så godt jeg kan, og jeg skal oppdatere lista vår fortløpende - men hvis dere ser noe som er feil, eller at jeg ikke har skrevet dere opp der dere skal være, så må dere bare si ifra til meg - så fikser jeg!

[emoji23][emoji23][emoji23]

Så spennende, nå begynner vel alle å være i, eller nærme seg dpo [emoji16] Når tenker dere å teste? Vente til IKM? [emoji28]

Jeg har ikm på mandag. Tenker å teste på lørdag eller søndag. Håper jeg klarer å vente til søndag ;) hva med deg?

Back
Topp