IKM UKE 20 ♡

Typisk [emoji30]

Nei jeg har aldrig prøvd meg på å tempe :(
men det kan jo ha klaffet viss du fikk lagt inn aksjer :) Fortsett å test, kanskje den ikke har vært enda heller! :)

EL kan ha vært mellom der ja, men jeg ville fortsatt å teste noen dager for å sjekke om den ble positiv eller holdt seg negativ.
Mine tester kan variere veldig før den plutselig er positiv, og det er flere ganger jeg har trodd at jeg har gått glipp av EL - men så har testen blitt positiv like etter [emoji4]

Ja jeg fortsetter å teste til tr kommer. Eller ikke kommer [emoji12] bra det finnes meget billige tester på wish [emoji4][emoji106]

Så koselig med tester allerede[emoji1] Krysser fingrene for dere[emoji173]️ For dere alle sammen[emoji4]
Jeg aner egentlig ikke hvor mange dpo jeg er. Men om jeg skal følge sist syklus er jeg rundt 2 dpo i dag. Fikk jo ikke fast smil, kun blinkende. Men strimlene mine er svakere nå, så kan se ut som jeg misset toppen:)
Føler meg veldig oppblåst og kvalm om dagen...

Virker som det nærmer seg veldig [emoji1] Hvis du har nok strimler hadde jeg kjørt på med en ikveld [emoji4]

Jeg tok en strimmel i kveld, den ble nesten positiv. Men fortsatt ikke helt like sterk. Men så tok jeg CB samtidig, og da fikk jeg fast smilefjes! :) CB var blinkende på morran i dag.
Hva betyr det? Når kan jeg forvente EL, og når er det best sjanse i forhold til å legge inn aksjer? Som nevnt har jeg aldri prøvd EL-test før, så tips tas i mot med takk!
IMG_20170508_000124.jpg

Jeg tok en strimmel i kveld, den ble nesten positiv. Men fortsatt ikke helt like sterk. Men så tok jeg CB samtidig, og da fikk jeg fast smilefjes! :) CB var blinkende på morran i dag.
Hva betyr det? Når kan jeg forvente EL, og når er det best sjanse i forhold til å legge inn aksjer? Som nevnt har jeg aldri prøvd EL-test før, så tips tas i mot med takk!
Vis vedlegget 224912

EL trolig imorgen. Ville lagt inn en runde nå og en i løpet av imorgendagen :)

2 dpo i dag! Har lyst til å teste allerede :D

Imorgen kveld sikkert :hilarious: Tydelig strek nå etter en stund, men i tvil om den er rosa eller ikke. Var rosa før fristen dog og aldri fått skygge på disse men..

Vis vedlegget 224887

Altså dette er jo bare en utrolig spennende liten strek da! Gleder meg til neste! Og nå fikk jeg jo syyykt lyst til å teste selv :nailbiting: Heldigvis har jeg tissa allerede og skal snart på jobb som er helt til sent i kveld. Så får vi se om jeg klarer å la være i morgen :bored:

Vis vedlegget 224900 Jadda. Teatetøsa skulle holde seg til 10 dpo du liksom :p jeg tror og mener jeg er 6 eller 7 dpo i dag. Ser strek men den er så svak at det er ikke godt å si om det er skygge eller ikke. Nå blir det jo lett å holde seg liksom :rolleyes:

Wæææ det er jo noe der da! Synes nesten den ser rosa ut også jo! Superspennende!

4b931f0e5f849ec6e922cdd57815dc1c.jpg

Testetøsa e kommet fram [emoji28] DPO 6 [emoji28] selfølgelig blenda da [emoji23]

6 dpo er fryktelig tidlig da! Og disse er vel heller ikke tidligtester? Blir en spennende fortsettelse, gøy at testingen er i gang for flere her! Håper vi ALLE får to streker :D

6 dpo er fryktelig tidlig da! Og disse er vel heller ikke tidligtester? Blir en spennende fortsettelse, gøy at testingen er i gang for flere her! Håper vi ALLE får to streker :D

Har ikke godt av å ha fri og er alene hjemme [emoji23] de er 10ml:)

Wæææ det er jo noe der da! Synes nesten den ser rosa ut også jo! Superspennende!

Ja nå er den jo tørket da men den er tydelig rosa! Men jeg stoler ikke helt på disse testene. Fått feilresultat med de før. Så tar det foreløpig med knusende ro og prøøøøøøøver å ha is i magen. Er jo egentlig helt tullete å teste så tidlig men for fristende når man har tester liggende haha!

Ja nå er den jo tørket da men den er tydelig rosa! Men jeg stoler ikke helt på disse testene. Fått feilresultat med de før. Så tar det foreløpig med knusende ro og prøøøøøøøver å ha is i magen. Er jo egentlig helt tullete å teste så tidlig men for fristende når man har tester liggende haha!

Åh, ikke lett å ha is i magen nei men sikkert lurt;) jeg har ikke brukt de der før men bestilte en haug for et par uker siden som ligger og skriiiiker i skuffen sin as we speak.. greit å vite at de også får skygger og feilresultat, så får vi bare smøre oss med tålmodighet og se hvordan utviklingen blir!

Æh, jeg klør etter å teste når jeg ser alle de spennende testene her! Er 7/8 dpo i morgen, spørs om det ryker en test [emoji85][emoji23] Hadde egentlig tenkt å vente til torsdag, 10dpo, men har 5 billigstrimler liggende, de må jo brukes opp liksom [emoji28][emoji23]

Back
Topp