IKM UKE 20 ♡

Ser ingenting at el har vært men nå er jo tappen helt lukket!!! Er på CD19 nå..

Klarer ikke kjenne om den er lukket eller ikke jeg[emoji85] Hvordan kjenner man det?[emoji28]
Min har vært veldig høyt oppe de siste dagene. Får nesten ikke kjent på den[emoji85]

Klarer ikke kjenne om den er lukket eller ikke jeg[emoji85] Hvordan kjenner man det?[emoji28]
Min har vært veldig høyt oppe de siste dagene. Får nesten ikke kjent på den[emoji85]

lurer jeg også på! min er sånn passe høy, men varierer ikke like mye i høyde nå sm før EL:)

Jeg har fulgt min hver dag i 3 måneder, og kjenner at den er lukket. Klarer å "presse" inn fingeren for å si det slik [emoji87]

Mine 2 idag, 7 dpo:

IMG_6005.JPG
IMG_5996.JPG

I og med at det har vært EL-slim i dag også, tror jeg EL er i dag eller i mårra. Så da flytter jeg over i uke 21 i stedet, men følger nok litt med her uansett ;)

I og med at det har vært EL-slim i dag også, tror jeg EL er i dag eller i mårra. Så da flytter jeg over i uke 21 i stedet, men følger nok litt med her uansett ;)
Lykke til i uke 21 :) men hold oss oppdatert da ;)

Last edited:
Om det er skyggestrek, tror du den hadde kommet opp på negativbilde? Eller blir skyggestreker "borte" når man redigerer det sånn?[emoji848][emoji848] Klarer ikke tro på den streken der[emoji28]
Skygger synes på negativen også desverre.. men der det er strek er det håp :D

Hepe- pp 1 - nr: 4 - El: 3.5 - Ikm: 17.5

flere enn meg som går å leter etter symptomer?:angelic:

følte meg passe gal, intill Sambo kommenterte at puppene mine var blitt merkbart større :p

flere enn meg som går å leter etter symptomer?:angelic:

følte meg passe gal, intill Sambo kommenterte at puppene mine var blitt merkbart større :p

Jeg er kvalm. Mest på morgenen, men kommer i "tak" gjennom hele dagen.. føler meg også oppblåst og støl i magen. Men om det er ett tegn på noe som helst er ikke godt å vite[emoji85]

Back
Topp