IKM UKE 20 ♡

e22c1adfb921244c226017d5c131f4d1.jpg

Jeg har igrunn ikke helt oversikt over dpo.. har jo nettopp hatt utskraping etter MA omtrent, så ikke lett etter el, men jeg mistenker at jeg hadde el fredag 28/4, så er vel kanskje 10 dpo? Var bare tilfeldig at jeg tok en test idag.. [emoji4]

Jeg har igrunn ikke helt oversikt over dpo.. har jo nettopp hatt utskraping etter MA omtrent, så ikke lett etter el, men jeg mistenker at jeg hadde el fredag 28/4, så er vel kanskje 10 dpo? Var bare tilfeldig at jeg tok en test idag.. [emoji4]

Hurra[emoji1][emoji1] *smiler fra øre til øre* [emoji173]️ Gratulerer så masse[emoji295]️[emoji295]️

Gratulerer! :D Blir så utrolig glad av å se sånne flotte lysende tester! :)

Jeg tok en strimmel i kveld, den ble nesten positiv. Men fortsatt ikke helt like sterk. Men så tok jeg CB samtidig, og da fikk jeg fast smilefjes! :) CB var blinkende på morran i dag.
Hva betyr det? Når kan jeg forvente EL, og når er det best sjanse i forhold til å legge inn aksjer? Som nevnt har jeg aldri prøvd EL-test før, så tips tas i mot med takk!
Vis vedlegget 224912

Oi! Har ikke fått med meg at du har skrevet [emoji85] Når man får fast smiley har man to dager med maksimal fertilitet, og bør kjøre på[emoji1][emoji1319] Hadde lagt inn aksjer til og med første dagen med helt negativ EL test igjen. 2-3 dager sikkert [emoji4]

gratulerer :D :):)

Gratulerer❤️

af0ad6461f200cdc448a6536df8dac4a.jpg

Kan jeg juble nå?

Er bare 7-9 dpo, usikker på når el var.
Var og sykt følsom test, 5ul, noe sånt.
Den kan ikke ha plukket opp babyklisteret? Eller wild yam 'en jeg går på?

Hvordan vet man hvor følsomme g-testene er? Står ikke noe på verken pakningen eller "bruksanvisningen" til de jeg har.. Har strimler, sånn grønn pakning, står vel wondfo på dem, kjøpt på billige-tester eller noe sånnt.. Hvor følsomme er de ift andre strimmeltester, noen som vet?

Hvordan vet man hvor følsomme g-testene er? Står ikke noe på verken pakningen eller "bruksanvisningen" til de jeg har.. Har strimler, sånn grønn pakning, står vel wondfo på dem, kjøpt på billige-tester eller noe sånnt.. Hvor følsomme er de ift andre strimmeltester, noen som vet?
På siden deres står det om de fra Wondfo: "Testen er blant markedets mest følsomme med en følsomhet på 25mIU/mL".
https://www.billige-tester.no/graviditetstest-graviditetstest-strimmel-c-1_10045.html

af0ad6461f200cdc448a6536df8dac4a.jpg

Kan jeg juble nå?

Er bare 7-9 dpo, usikker på når el var.
Var og sykt følsom test, 5ul, noe sånt.
Den kan ikke ha plukket opp babyklisteret? Eller wild yam 'en jeg går på?
5mlu/ml er innenfor normalt mengde for en ikke-gravid? Finnes det slike tester altså??

5mlu/ml er innenfor normalt mengde for en ikke-gravid? Finnes det slike tester altså??
62e99184c0739f21c732a3768e7869d1.jpg

Er det en mulighet for at det ikke er babystrek da?
Testet med samme type forige mnd og den ble heeeelt blenda hvit....

Gratulerer, så herlig :Heartred

Oi! Har ikke fått med meg at du har skrevet
emoji85.png
Når man får fast smiley har man to dager med maksimal fertilitet, og bør kjøre på
emoji1.png
emoji1319.png
Hadde lagt inn aksjer til og med første dagen med helt negativ EL test igjen. 2-3 dager sikkert
emoji4.png

:) Det var jammen bra EL kom nå, for i morgen blir vi borte fra hverandre resten av uka. Men skulle kanskje hatt morgendagen sammen også? Får håpe det holdt!
Fortsatt litt usikker på hele el-testinga. Fikk jo fast smilefjes i går. Tok strimmel i dag tidlig og i kveld, begge sterkere enn den jeg tok i går. Så når er jeg egentlig 1 dpo?

IMG_20170508_233747.jpg

:) Det var jammen bra EL kom nå, for i morgen blir vi borte fra hverandre resten av uka. Men skulle kanskje hatt morgendagen sammen også? Får håpe det holdt!
Fortsatt litt usikker på hele el-testinga. Fikk jo fast smilefjes i går. Tok strimmel i dag tidlig og i kveld, begge sterkere enn den jeg tok i går. Så når er jeg egentlig 1 dpo?

Vis vedlegget 225029
Du er 1dpo dagen etter negativ test.

Back
Topp