IKM UKE 20 ♡

Ja, er jo skikkelig babyboom her nå :O
Blir der ikke to streker her tror jeg at jeg bli sååå skuffa =/

Ja, denne pp'n kommer jeg til å bli skikkelig skuffa også dersom det ikke klaffet.. Har bygd opp store forventninger denne mnd og håper det er et lite befruktet egg der inne. Vi skal få pos test!! :) :)

Ja, denne pp'n kommer jeg til å bli skikkelig skuffa også dersom det ikke klaffet.. Har bygd opp store forventninger denne mnd og håper det er et lite befruktet egg der inne. Vi skal få pos test!! :) :)

Samme her! Prøver liksom å ikke få alt for mye forhåpninger, men det er veldig vanskelig[emoji85] Krysser fingrene for oss alle her nå altså! Nå er det vår tur[emoji173]️[emoji173]️

e17e35fca3dbb03ca2804a90c8f4280d.jpg

Nederste er fra i dag, rfsu sin, den er 15/ul.. kan jeg juble nå? :D
Gratulerer!! :)

Trur jeg må bare innse at jeg må flytte over til uke 21, ingen el har kommet [emoji20] ønsker dere alle 2 streker og kommer til å følge med dere [emoji4]
Lykke til i uke 21 og håper EL er rett tundt hjørnet :)

Tror jeg er 1 dpo idag, så holder meg akkurat innafor uke 20. Tempen de neste dagene vil avsløre det. Har ikke fått noe hjelp av el-testene da men. Alle har vært negative. [emoji14]
3a904b10ea700b3dd9424fc136cd5779.jpg

Last edited:
Fikk akkurat tilsendt bilde av en venninnes nyfødte :) Det hjalp ikke på testetrangen heller! :D Så søt og med bittesmå hender! :love7

dere som har vært igjennom noen prøveperioder - klarer dere å glede dere over venninners barn og graviditeter, eller blir dere av og til litt lei dere og en smule misunnelige? Jeg blir nemlig av og til litt lei meg og misunnelig og får da dårlig samvittighet for at jeg føler det slik..

Heldigvis reiser jeg bort i morgenkveld, å kommer ikke til å ta med meg tester å blir borte et par dager :-)

dere som har vært igjennom noen prøveperioder - klarer dere å glede dere over venninners barn og graviditeter, eller blir dere av og til litt lei dere og en smule misunnelige? Jeg blir nemlig av og til litt lei meg og misunnelig og får da dårlig samvittighet for at jeg føler det slik..

Om jeg klarer utelukkende å glede meg på andres vegne nå, helt ærlig - nei ikke ett sekund, eller kanskje ett sekund da, men ikke et minutt. Og det er helt vanlig, du trenger ikke skamme deg over det :)
Det er rett og slett urettferdig fordi det ikke finnes noe rettferdig køsystem som gir baby til det som har venter lengst. Det er ikke noe rart å kjenne litt på at det er sånn. Men det blir nok vår tur til slutt også [emoji4][emoji177][emoji172]

Om jeg klarer utelukkende å glede meg på andres vegne nå, helt ærlig - nei ikke ett sekund, eller kanskje ett sekund da, men ikke et minutt. Og det er helt vanlig, du trenger ikke skamme deg over det :)
Det er rett og slett urettferdig fordi det ikke finnes noe rettferdig køsystem som gir baby til det som har venter lengst. Det er ikke noe rart å kjenne litt på at det er sånn. Men det blir nok vår tur til slutt også [emoji4][emoji177][emoji172]

Hadde vært fantastisk med et slikt køsystem :cat:

Jeg har grått masse. Tre uker etter ma fikk jeg vite at 5 stk jeg kjenner og 'kjenner' skal ha barn i mnd rundt da jeg hadde termin. Det gjør vondt å se magene nå. Jeg er misunnelig og jeg er lei meg og jeg har så dårlig samvittighet. Samtidig har jeg brukt mye tid til å tenke på det. Jeg er jo ikke lei meg fordi de får det til, men heller fordi jeg IKKE får det til. Jeg vet jo ingenting om de også har mistet flere ganger eller slitt med å bli gravide. Men det stikker så langt ned i hjertet at jeg må skjerpe meg veldig når jeg møter de, for det er jo ikke deres skyld [emoji22][emoji173]️

Jeg har grått masse. Tre uker etter ma fikk jeg vite at 5 stk jeg kjenner og 'kjenner' skal ha barn i mnd rundt da jeg hadde termin. Det gjør vondt å se magene nå. Jeg er misunnelig og jeg er lei meg og jeg har så dårlig samvittighet. Samtidig har jeg brukt mye tid til å tenke på det. Jeg er jo ikke lei meg fordi de får det til, men heller fordi jeg IKKE får det til. Jeg vet jo ingenting om de også har mistet flere ganger eller slitt med å bli gravide. Men det stikker så langt ned i hjertet at jeg må skjerpe meg veldig når jeg møter de, for det er jo ikke deres skyld [emoji22][emoji173]️

Fint skrevet :) :Heartred Har også mistet og føler ofte selv at det er urettferdig og at "alle" rundt meg blir gravide uten engang å ha prøvd skikkelig. Men som du sier så er det mye man ikke vet mtp på hvordan deres prøveprosess har vært. Vi kommer i mål en gang vi også, selv om veien virker veldig lang. Det mest irriterende/sårende er venninner som vet at jeg prøver og har mistet, men som likevel sender maange snaps daglig av småtassende deres. Ei god venninne gjorde dette også da jeg mistet.. Men men.

Fint skrevet :) :Heartred Har også mistet og føler ofte selv at det er urettferdig og at "alle" rundt meg blir gravide uten engang å ha prøvd skikkelig. Men som du sier så er det mye man ikke vet mtp på hvordan deres prøveprosess har vært. Vi kommer i mål en gang vi også, selv om veien virker veldig lang. Det mest irriterende/sårende er venninner som vet at jeg prøver og har mistet, men som likevel sender maange snaps daglig av småtassende deres. Ei god venninne gjorde dette også da jeg mistet.. Men men.

[emoji173]️ livet ass!

Jeg og har kjent skikkelige tak i livmorområde. Kjennes som om noen drar i egglederen og litt stikking som jeg ikke helt kan stedfeste. Kjente det først 3dpo og igjen i går 4dpo. Og de strålte ned i lysken, ut i ryggen og ned i beinet...
Har kjent stikking før uten å være gravid, men de takene er nye.. men leste meg til at de kan representere at det var en kraftig eggløsning, som kan stemme da den ble 5 dager forsinket :)

Krysser fingra for deg da :D
Ja, jeg har også opplevd forsinket el. Men eg pleier å ha elslim ved eggløsning. Ingen elslim nå, bare litt lotion utflod, smått med slim avogtil, men ikke el. Og for løye tok jeg en el test først ca. 07.30, veldig svak, så en ny 10.30, og den ble veldig sterk, ser posetiv ut Åhhh skulle ønske jeg hadde billigtester! Har bare de fra eBay, tror det er de samme, de ble ikke klare før 10 dpo sist, men billigtesten fikk jeg strek 7dpo. Er 6 dpo nå. Må si jeg har et håp at det klaffet, siden eltesten ble posetiv. Har vært uvel/ kvalm etter jeg tok den første testen ;-) Glemte å nevne at eltesten altid har vært sterk posetiv, når jeg har fått svak strek på g testen.

Last edited:
Æsj ja, skjønner det, føler også at 8dpo er litt vinn eller forsvinn selvom folk ikke får positiv før etter ikm-liksom =/
Men som sier, kan ikke gi opp håpet, hvis ikke så kan jeg ha håpet for deg [emoji14]

Takk, det er godt :) jeg vet jo at det er tidlig. Og jeg har jo taklet massevis av blenda tester før liksom. Men av en eller annen grunn kjenner jeg at jeg går litt ekstra i kjelleren denne gangen hvis det ikke blir klaff, så er ekstra spent, og redd. You know the feeling.. Krysser fortsatt fingrene masse for oss begge!

Jeg vet ikke helt jeg, litt begge deler. For det meste klarer jeg å glede meg når det er nære venninner. Men kjente at det var ekstra tungt i morges når jeg fikk blenda test og samtidig snap av min gode venninnes helt nyfødte baby.. vi startet å prøve samtidig :( og tre andre av mine beste venner er også gravide, to med termin rett rundt hjørnet. Så selv om vi er ganske åpne om at vi prøver,og vet at det kommer til å bli vår tur også, så er det tungt å ikke være en del av det på samme tid som dem.

Men prøver å tenke at den dagen det skjer, kommer vi til å være overlykkelige for at vi fikk akkurat det barnet vi var ment å skulle ha, og da ville vi aldri hatt det annerledes :Heartred

Back
Topp