IKM UKE 20 ♡

Så utrolig gøy med positive tester her inne!! Jeg er 8 dpo i dag, og nå kjenner jeg at testetrangen melder seg! bestilge fra 2streker i går :shifty:, så det blir vel ikke før i morgen. Men jeg kjenner meg småkvalm, og har de srekksmertene nederst i magen som jeg hadde sist jeg var gravid.. Så nå lever håpet!

ang det med å glede seg for andre som er gravide som dere snakket om tidligere, jeg skulle og ønske det var køsystem! :) Vi mista jo vår første baby på overtid og er nå i 5. pp. Jeg syntes ikke det var noe problem å glede meg for andre (spes. mannen min sin beste kompis og min svigerinne), men jo lengre det går med prøving jo sårere blir det, og jo mer misunnelig, og følese av hvor urettferdig det er at de får og ikke vi. Huff, jeg håper bare vi blir gravide snart, alle oss her som har prøvd en stund! Vi fortjener det!:Heartbigred:Heartred:Heartbigred

Så utrolig gøy med positive tester her inne!! Jeg er 8 dpo i dag, og nå kjenner jeg at testetrangen melder seg! bestilge fra 2streker i går :shifty:, så det blir vel ikke før i morgen. Men jeg kjenner meg småkvalm, og har de srekksmertene nederst i magen som jeg hadde sist jeg var gravid.. Så nå lever håpet!

ang det med å glede seg for andre som er gravide som dere snakket om tidligere, jeg skulle og ønske det var køsystem! :) Vi mista jo vår første baby på overtid og er nå i 5. pp. Jeg syntes ikke det var noe problem å glede meg for andre (spes. mannen min sin beste kompis og min svigerinne), men jo lengre det går med prøving jo sårere blir det, og jo mer misunnelig, og følese av hvor urettferdig det er at de får og ikke vi. Huff, jeg håper bare vi blir gravide snart, alle oss her som har prøvd en stund! Vi fortjener det!:Heartbigred:Heartred:Heartbigred

Enig med deg! :Heartred Trist å høre at du mistet, også på overtid.. :(

Blir spennede med testing!! Håper de kommer i dag da, så får du testet i morgen tidlig :) :)

Enig med deg! :Heartred

Blir spennede med testing!! Håper de kommer i dag da, så får du testet i morgen tidlig :) :)

Jaaa! Når tester du?
åå jeg håper det jeg og!

det er så dumt, jeg får liksom ikke fulgt med skikkelig her inne for tiden, for jeg får ikke til å logge meg inn på appen....

Jaaa! Når tester du?
åå jeg håper det jeg og!

det er så dumt, jeg får liksom ikke fulgt med skikkelig her inne for tiden, for jeg får ikke til å logge meg inn på appen....

Tipper første test ryker på lørdag, er 7dpo da :P Haha, jeg veeet, det er kjempe tidlig, men jeg er altfor nyskjerrig til å vente :D

Så rart at appen ikke fungerer :bored: Jeg har ikke appen, bruker bare internettfunksjonen på mobilen, selvom det er litt tungvint..

dere som har vært igjennom noen prøveperioder - klarer dere å glede dere over venninners barn og graviditeter, eller blir dere av og til litt lei dere og en smule misunnelige? Jeg blir nemlig av og til litt lei meg og misunnelig og får da dårlig samvittighet for at jeg føler det slik..

Etter 2 år med uttalige babyer i nær krets er det fortsatt sårt. Er nå ei på jobben som skal ha noen uker før min lille spire som ikke ville. Det er både sårt og slitsomt å forholde seg til. Såpass at jeg håper hun sykemelder seg (bekkenet krangler). En venn av mannen ble pappa på søndag og en venninne av meg venter i juni + 2 i nær familie venter i løpet av sommeren. Også kommer da de her inne man skulle fulgt sammen, det er også veldig sårt og jeg har dessverre distansert meg litt fra deres graviditeter.

Så ja - både lei og misunnelig :(

dere som har vært igjennom noen prøveperioder - klarer dere å glede dere over venninners barn og graviditeter, eller blir dere av og til litt lei dere og en smule misunnelige? Jeg blir nemlig av og til litt lei meg og misunnelig og får da dårlig samvittighet for at jeg føler det slik..
Jeg vil heller si jeg blir sjalu.. jeg unner jo ingen å gå igjennom mnd etter mnd uten hell, eller å oppleve sa/ma/bo/exu. Men jeg skal inrømme jeg har problemer med å glede meg for andre... føler jeg snart fortjener å oppleve å bli mor selv.
Jeg er et rettferdighetsmenneske, og da er det hardt å akseptere at det ikke finnes et kø-system..

Kjenner jeg begynner å gi mer og mer f. Lever ikke 100% slik jeg burde. Men tror det innimellom er sunt for kroppen og.

Jeg er også livredd for å sjekke face og insta da detbtil stadighet popper opp ultralyd bilder.. det gjør skikkelig vondt i magen =/

Jeg vil heller si jeg blir sjalu.. jeg unner jo ingen å gå igjennom mnd etter mnd uten hell, eller å oppleve sa/ma/bo/exu. Men jeg skal inrømme jeg har problemer med å glede meg for andre... føler jeg snart fortjener å oppleve å bli mor selv.
Jeg er et rettferdighetsmenneske, og da er det hardt å akseptere at det ikke finnes et kø-system..

Kjenner jeg begynner å gi mer og mer f. Lever ikke 100% slik jeg burde. Men tror det innimellom er sunt for kroppen og.

Jeg er også livredd for å sjekke face og insta da detbtil stadighet popper opp ultralyd bilder.. det gjør skikkelig vondt i magen =/

Åh, kjenner meg så igjen i det siste der! At nære venner blir gravide og får barn er én ting, men haaater at face og insta er fyllt av graviditeter og nyfødte. Noen ganger orker jeg bare ikke å sjekke på grunn av det.
Jeg gir også litt mer faen nå forresten, og det tror jeg bare gjør godt! Må jo hvertfall kunne nyte fordelene med å ikke være gravid/mamma mens man venter :)

Etter 2 år med uttalige babyer i nær krets er det fortsatt sårt. Er nå ei på jobben som skal ha noen uker før min lille spire som ikke ville. Det er både sårt og slitsomt å forholde seg til. Såpass at jeg håper hun sykemelder seg (bekkenet krangler). En venn av mannen ble pappa på søndag og en venninne av meg venter i juni + 2 i nær familie venter i løpet av sommeren. Også kommer da de her inne man skulle fulgt sammen, det er også veldig sårt og jeg har dessverre distansert meg litt fra deres graviditeter.

Skjønner deg så godt, dere har ventet lenge :( Og ekstra sårt når dere har mistet i tillegg.. Håper av hele mitt hjerte at det er deres tur nå, veldig lovende med den tidligtesten da! Superspent på neste og krysser fingrene for deg :smiley-angelic001

Skjønner deg så godt!!!!

På mange måter godt å høre at jeg ikke er alene om slike tanker :) Føler at sammen er vi sterke her inne og nå er det virkelig snart vår tur. :Heartred I dag har jeg vært på litt rart humør, så godt å få utløp for slike tanker her.

Godt å høre det ikke bare er jeg som går med litt sånne tanker. Jeg nevnte vel så vidt for samboer at jeg blir litt "bitter" eller missunnelig når jeg ser folk venter barn omtrent da vi skulle, men også ellers. Han synes det var teit og skjønte ikke helt den følelsen der. Jeg har heldigvis ikke noen veldig nære meg som prøver eller er gravide så det hjelper mye, men jaggu dukker det stadig opp noen på Facebook. Prøver å tenke som mange sier før her at man aner jo ikke hva de har vært i gjennom før det gikk bra for deres del heller. Prøver ikke ha for mye forhåpninger denne pp'en, men har blitt så fort gravid de andre gangene at jeg synes nesten det er rart om det ikke klaffer også, med mindre vi ar bomma helt på EL:p

Jeg er fortsatt veldig kvalm i kveld[emoji21] Klør på puppene også[emoji85] Også føles de tyngre.... Føles også annerledes å ta på de[emoji848] hardere liksom? Hva kan det komme av??[emoji43] Blir litt redd jeg...[emoji28]

Godt og vondt å lese om andres erfaringer og følelser i denne prøveprosessen - sender en babystøv-klem til alle med ønske om at denne pp'en må det virkelig klaffe - det fortjener dere :Heartpink

3-4 dpo her, og merker ikke noen symptomer at all... Ikke om jeg prøver å kjenne ekstra etter engang ;) tida går så sakte i dpo-land!

Skulle gjerne svar ja, at jeg klarer å glede meg på andres vegne. En av mine beste venninner annonserte graviditeten for meg for en mnd siden, akkurat da jeg vår på mitt "ettårsjubileum" for prøvingen (det visste ikke hun). Begynte så klart å gråte. Uff. Nå gruer jeg meg til å møte henne :( Det er skikkelig kjipt at jeg ikke klarer å være genuint glad på hennes vegne.

Selv om jeg er usikker på om jeg hadde el sist uke har jeg idag følt stikninger i puppene og i nedre del av magen :happy090 trur jeg er 5dpo. Er det mulig og få symptomer så tidlig eller er det hjernen som tuller med meg enda en gang?:confused013 Hjernen har jo tullet med meg mange ganger før på de her 14 månedene med prøving:confused:

Jeg er fortsatt veldig kvalm i kveld[emoji21] Klør på puppene også[emoji85] Også føles de tyngre.... Føles også annerledes å ta på de[emoji848] hardere liksom? Hva kan det komme av??[emoji43] Blir litt redd jeg...[emoji28]

Alltid spennende med symptomer! Hvor mange dpo er du?
Mine pupper blir alltid større, hardere og "tyngre" fra sånn 8-9 dpo til tr kommer, men klør ikke da! Og det har kanskje ikke vært sånn for deg tidligere? Kvalme er jo alltid spennende :D når skal du teste?

Alltid spennende med symptomer! Hvor mange dpo er du?
Mine pupper blir alltid større, hardere og "tyngre" fra sånn 8-9 dpo til tr kommer, men klør ikke da! Og det har kanskje ikke vært sånn for deg tidligere? Kvalme er jo alltid spennende :D når skal du teste?

Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er. Mulig jeg er rundt 5-6 dpo[emoji4] Har allerede tatt en test for jeg var så utrolig kvalm på morgenen. La den ut her i går. Ikke testet noe i dag[emoji4] Tenker vente til neste uke. Kanskje til helgen[emoji108]

Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er. Mulig jeg er rundt 5-6 dpo[emoji4] Har allerede tatt en test for jeg var så utrolig kvalm på morgenen. La den ut her i går. Ikke testet noe i dag[emoji4] Tenker vente til neste uke. Kanskje til helgen[emoji108]

Hihi, ja sikkert lurt å vente noen dager hvis det er så tidlig! Uansett veldig spennende!

Back
Topp