Hihi, ja sikkert lurt å vente noen dager hvis det er så tidlig! Uansett veldig spennende!
Ja veldig spennende! Spesielt fordi det dukket opp en liten strek på testen [emoji85] Garantert skygge, men det gjør det jo enda mer spennende[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, ja sikkert lurt å vente noen dager hvis det er så tidlig! Uansett veldig spennende!
Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til andre som blir gravide eller som har født. Jeg orker ikke å engasjere meg i det, best å holde litt avstand og være litt "kald". Tøft at ei jeg kjenner har født 2 ganger siden vi begynte å prøve....dere som har vært igjennom noen prøveperioder - klarer dere å glede dere over venninners barn og graviditeter, eller blir dere av og til litt lei dere og en smule misunnelige? Jeg blir nemlig av og til litt lei meg og misunnelig og får da dårlig samvittighet for at jeg føler det slik..
Lurer på om termometeret er ødelagt... Merkeligste grafen jeg noen gang har fått, bruker å være en grei stigning. Ikke har jeg vonde puppene heller, det bruker jeg å ha etter el. Så vonde at det er vanskelig å logge på magen. Kanskje ff tar feil, at jeg ikke har hatt el? Noen som har noen tanker?
3-4 dpo her, og merker ikke noen symptomer at all... Ikke om jeg prøver å kjenne ekstra etter engang tida går så sakte i dpo-land!
Know the feeling får bare trøste oss med det er like vanlig å ikke merke noe som å merke noe heldig som "alt" er på 8 dpo - nærmer seg daSamme her! 8dpo og kjenner ingenting. Og kjenner etter for å si det sånn! Så har ikke troa på denne ppen
Det kan høres ut som festesmerter Krysser fingrene for at det er detSelv om jeg er usikker på om jeg hadde el sist uke har jeg idag følt stikninger i puppene og i nedre del av magen trur jeg er 5dpo. Er det mulig og få symptomer så tidlig eller er det hjernen som tuller med meg enda en gang? Hjernen har jo tullet med meg mange ganger før på de her 14 månedene med prøving
Jeg har vært kvalm nesten hele dagen igår, kjenner til det nå også. Har en del murringer. Håper virkelig at det jeg kjente 5 dpo var festesmerter. Er 7 dpo idag. Tok en test. Ser dere noe?
Ok. Skal prøve på detJeg tror jeg ser noe! Men bildet kom opp veldig utydelig hos meg Viss du legger noe ved siden testen (hårspenne eller noe), så er det lettere å fokusere med kameraet
Fikk til noen klarere.Jeg tror jeg ser noe! Men bildet kom opp veldig utydelig hos meg Viss du legger noe ved siden testen (hårspenne eller noe), så er det lettere å fokusere med kameraet
;
Fikk til noen klarere.
;
Fikk til noen klarere.
Sånn er mer normalt for meg...Hmm, det er jo en stigning der. Hva bruker tempen å ligge på før og etter eggløsning?
Lykke til!!!Jeg fikk endelig positiv el test idag! Men ifølge ff blir da IKM litt seinere for meg, så da flytter jeg inn i uke 21 istedenfor. Masse lykke til alle sammen! [emoji4][emoji1317]