IKM UKE 20 ♡

7 dpo og første test unnagjort. Vis jeg la godvilja til kunne jeg kanskje skimte noe der streken skal være vis jeg holdt den i visse vinkler... men enda tidlig. Har hatt veldig ømme bryster i dag og har innimellom litt lette menskramper. Gleder meg til å kunne teste igjen i morgen tidlig :p
fullsizeoutput_f7b.jpeg

IMG_0806.JPG

Glemte å ta bilde da testen ble tatt, så denne er tørket...

Etter 3 timer powernap tidligere idag, er jeg allerede på tur i seng! Stuptrøtt for tiden. All energien min har bare forsvunnet [emoji31]

7 dpo og første test unnagjort. Vis jeg la godvilja til kunne jeg kanskje skimte noe der streken skal være vis jeg holdt den i visse vinkler... men enda tidlig. Har hatt veldig ømme bryster i dag og har innimellom litt lette menskramper. Gleder meg til å kunne teste igjen i morgen tidlig :p
Vis vedlegget 225166

Vis vedlegget 225169
Glemte å ta bilde da testen ble tatt, så denne er tørket...

Jeg ser noe!! Herrlighet, så spennende! Det bugner av positive tester her for tiden altså :) Gleder meg til ny test i morgen :)

Jeg har vært kvalm nesten hele dagen igår, kjenner til det nå også. Har en del murringer. Håper virkelig at det jeg kjente 5 dpo var festesmerter. Er 7 dpo idag. Tok en test. Ser dere noe?

Syns jeg ser noe ja :) Bir spennende å se imorgen eller om 2 dager :D Har du noen symptomer?

Wops[emoji85] akkurat løpt til doen for jeg følte at nå kaster jeg opp! Da jeg satt på gulvet tenkte jeg at nå måå jeg bare ta en test. Da fikk jeg denne[emoji44] Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg tror det er skygge eller ikke. Men fikk en svakere strek på samme test på mandag. Nå er den sterkere og kvalmen er her fortsatt[emoji85]
d0d389f33339f978823979f824cda227.jpg

Last edited:
Ikke mye spennende her 10 dpo.. Gitt litt opp nå :(

IMG_6184.JPG

Wops[emoji85] akkurat løpt til doen for jeg følte at nå kaster jeg opp! Da jeg satt på gulvet tenkte jeg at nå måå jeg bare ta en test. Da fikk jeg denne[emoji44] Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg tror det er skygge eller ikke. Men fikk en svakere strek på samme test på mandag. Nå er den sterkere og kvalmen er her fortsatt[emoji85]

Jeg ser strek! Spennende! :) :)

Tenkte egentlig at jeg skulle ta en test i dag bare for å se men glemte det vist [emoji85] ble travelt i dag morges. Prøve i morgen da [emoji6]

Jeg ser strek! Spennende! :) :)

Ja veldig spennende!:) Jeg er veldig usikker på hvor mange dpo jeg er. Frister å prøve seg på en digital nå etter 4 timer, men vil egentlig tro at den blir negativ[emoji85] Vi får se hva jeg gjør.
Er vanskelig å vente flere dager uten testing nå som jeg får slike tester [emoji28]

Det må være for sterkt til å være skygge :O

7dpo
Da har jeg latt testetøsa ta styringa herifra.
6c050f8fb1d323494024eeedcf704112.jpg

Tempen dippa skikkelig, så får håpe det er hormonomslag og ikke tr [emoji14]

e08a1512b9a228f983b59c8e675c746f.jpg

Ellers er det vel lite spennende å melde om [emoji14]
Skygge er det men [emoji14]

Den er jo litt rosa! [emoji16]spennende!

Back
Topp