Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 dpo og første test unnagjort. Vis jeg la godvilja til kunne jeg kanskje skimte noe der streken skal være vis jeg holdt den i visse vinkler... men enda tidlig. Har hatt veldig ømme bryster i dag og har innimellom litt lette menskramper. Gleder meg til å kunne teste igjen i morgen tidlig
Vis vedlegget 225166
Vis vedlegget 225169
Glemte å ta bilde da testen ble tatt, så denne er tørket...
Etter 3 timer powernap tidligere idag, er jeg allerede på tur i seng! Stuptrøtt for tiden. All energien min har bare forsvunnet [emoji31]
Jeg har vært kvalm nesten hele dagen igår, kjenner til det nå også. Har en del murringer. Håper virkelig at det jeg kjente 5 dpo var festesmerter. Er 7 dpo idag. Tok en test. Ser dere noe?
Når tester du?Jeg flyr på do 2 ganger i timen nå..... [emoji85][emoji23] Enda ett "symptom" som gir meg forhåpninger[emoji28]
Ja, det synes jeg også.. Eller så har jeg ikke hatt el. Det kan jo tenkes. Mye stress denne måneden med eksamen og bacheloroppgave!Hmm, så merkelig! Kanskje det virkelig er noe feil med termometeret? Veldig snodig
Når tester du?
Wops[emoji85] akkurat løpt til doen for jeg følte at nå kaster jeg opp! Da jeg satt på gulvet tenkte jeg at nå måå jeg bare ta en test. Da fikk jeg denne[emoji44] Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg tror det er skygge eller ikke. Men fikk en svakere strek på samme test på mandag. Nå er den sterkere og kvalmen er her fortsatt[emoji85]
Jeg ser strek! Spennende!
Tenkte egentlig at jeg skulle ta en test i dag bare for å se men glemte det vist [emoji85] ble travelt i dag morges. Prøve i morgen da [emoji6]
Det må være for sterkt til å være skygge :OWops[emoji85] akkurat løpt til doen for jeg følte at nå kaster jeg opp! Da jeg satt på gulvet tenkte jeg at nå måå jeg bare ta en test. Da fikk jeg denne[emoji44] Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg tror det er skygge eller ikke. Men fikk en svakere strek på samme test på mandag. Nå er den sterkere og kvalmen er her fortsatt[emoji85]
Wops[emoji85] akkurat løpt til doen for jeg følte at nå kaster jeg opp! Da jeg satt på gulvet tenkte jeg at nå måå jeg bare ta en test. Da fikk jeg denne[emoji44] Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg tror det er skygge eller ikke. Men fikk en svakere strek på samme test på mandag. Nå er den sterkere og kvalmen er her fortsatt[emoji85]