Altså *kremt* uttalelse meg: 'jeg tar aaaldri test før ikm jeg'! Behooold, test 8 dpo! Jeg innbiller meg at den er rosa, men who knows! Hva tror dere?
Altså - denne må jo være positiv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså *kremt* uttalelse meg: 'jeg tar aaaldri test før ikm jeg'! Behooold, test 8 dpo! Jeg innbiller meg at den er rosa, men who knows! Hva tror dere?
Altså - denne må jo være positiv!
Så spennendeWops[emoji85] akkurat løpt til doen for jeg følte at nå kaster jeg opp! Da jeg satt på gulvet tenkte jeg at nå måå jeg bare ta en test. Da fikk jeg denne[emoji44] Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg tror det er skygge eller ikke. Men fikk en svakere strek på samme test på mandag. Nå er den sterkere og kvalmen er her fortsatt[emoji85]
wæææ - weeee! (Er så ønsket men jeg er livredd!) Men har det noe å si at den var på 10 ml/u? Streken er VELDIG tydelig etter tidsfristen. Men det er så sykt vanskelig å ta bilde synes jeg.
Dagens tester 8 dpo. Den første er før fristen da kunne jeg ikke se noe. Men den andre er når den har tørket å da kan jeg se en svak strek mye lettere enn i går, tilogmed mannen så den i dag. Blir spennende å se i morgen om det bare er skygge eller babystrek
Før fristen:
Vis vedlegget 225213
Etter fristen:
Vis vedlegget 225215
Jeg ser noe på den tørkede.Dagens tester 8 dpo. Den første er før fristen da kunne jeg ikke se noe. Men den andre er når den har tørket å da kan jeg se en svak strek mye lettere enn i går, tilogmed mannen så den i dag. Blir spennende å se i morgen om det bare er skygge eller babystrek
Før fristen:
Vis vedlegget 225213
Etter fristen:
Vis vedlegget 225215
Dagens tester 8 dpo. Den første er før fristen da kunne jeg ikke se noe. Men den andre er når den har tørket å da kan jeg se en svak strek mye lettere enn i går, tilogmed mannen så den i dag. Blir spennende å se i morgen om det bare er skygge eller babystrek
Før fristen:
Vis vedlegget 225213
Etter fristen:
Vis vedlegget 225215
Hcg ligger på <5 hos ikke-gravide kvinner, så når den slår ut på 10ml/u er det en gravidestrek! Jeg vil si at den er positiv! Håper du kommer til å teste hver dag fremover, blir spennende å se!
Det er wondfo fra billigtester.. men jeg klarer ikke å få til en bilde hvor streken syntes noe særlig. Det du ser tror jeg er bulk i testen... men det er en strek der hvor streken skal være, både mannen og jeg ser den og han har ikke streksynJeg ser noe på den tørkede.
Men synes den er litt for langt mot kontrollstreken?
Uansett blir det spennende å se neste
Er det makesure?
Åå, takk for støttende ord! Blir nok å vente noen dager til neste, Jeg kjøpte bare en to-pakk med tidligtester men har en 8-pakk med rfsu som nok blir flittig brukt neste uke! :O
Hvordan går det med deg??
Du er sterk som klarer å vente Jeg er 4dpo i dag og klarer nesten ikke holde meg - har mange billigtester liggende å vente Hjeeelp..! Den følelsen over positiv test er helt syk - sist ble jeg helt skjelven og pulsen steg til langt oppi skyene
Jaaa! Det er så fint, surrealistisk og skummelt på en og samme tid!! Men med to sa og en ma bak meg tror jeg ikke på det før jeg sitter med en liten januarbaby i armene! Men lykkelig, om så for en liten stund - DET er jeg!!
4 dpo :O iiiiiii! Så spennende!!! Krysser alt jeg har for en bittebitteliten spire hos deg!!
Det skjønner jeg Mistet selv i mars og kommer det kommer nok til å være en skrekkblandet fryd viss jeg får pos test. Men som du sier, så er det viktig å glede seg til det motsatte er bevist En spire er gull verdt PS: denne gangen går det bra!
Og takk! Håper så inderlig det klaffet denne gangen! Viss ikke, så er neste eggløsning når vi er på ferie i juni - en liten feriespire er også helt ok!
Det skjønner jeg Mistet selv i mars og kommer det kommer nok til å være en skrekkblandet fryd viss jeg får pos test. Men som du sier, så er det viktig å glede seg til det motsatte er bevist En spire er gull verdt PS: denne gangen går det bra!
Og takk! Håper så inderlig det klaffet denne gangen! Viss ikke, så er neste eggløsning når vi er på ferie i juni - en liten feriespire er også helt ok!
Etter fristen...
Wow! Denne er kjempe tydelig og STERK til å være 8 dpo! Skulle ønske du skulle teste i morgen også Haha! Du må huske og legge ut bilde av neste test også da Føler pos tester har samme babystøv-effekt som å kose på små babyer
Men er de gyldige etter fristen? Det står at man kan få falsk pos. etter fristen, men når streken var der (svak) før så er det vel mer reelt? (Herregud, blir jo helt gæærn av dette!)
Åhh! Dere gjør det vanskelig for meg ikke teste nå hadde bestemt meg for å vente så lenge som mulig denne gangen, men nå spørs det da. Litt usikket på akkuratt hvor mange DPO jeg er også, men innbiller meg at EL kanskje var litt før 4. Som først forventa. Meh, hadde vært så koslig med to streker, men også veldig skummelt