IKM UKE 20 ♡

Det må være for sterkt til å være skygge :O
Tror du det??[emoji1][emoji85] Tørr liksom ikke bli glad enda[emoji44] Skummelt[emoji85] Veldig fristet til å ta en digital nå klokken 10, men den vil helt sikkert ikke slå ut[emoji854] Hva tror du?[emoji1]
Den er jo litt rosa! [emoji16]spennende!
Ja det syntes jeg også[emoji44] Men tørr ikke helt tro på det enda[emoji44]

Tror du det??[emoji1][emoji85] Tørr liksom ikke bli glad enda[emoji44] Skummelt[emoji85] Veldig fristet til å ta en digital nå klokken 10, men den vil helt sikkert ikke slå ut[emoji854] Hva tror du?[emoji1]

Hvilken sensitivitet er det på den babyplan testen da?

Om det er 25mlu/ml så sier jeg kjør på [emoji14]

Jeg fikk TR i går, 9 DPO :( Dette er første PP etter MA så kroppen er nok litt forvirret. Om jeg uansett ikke skulle bli gravid denne PP'en er det jo greit at TR bare kommer, så neste sjanse kommer raskere :)

Jeg fikk TR i går, 9 DPO :( Dette er første PP etter MA så kroppen er nok litt forvirret. Om jeg uansett ikke skulle bli gravid denne PP'en er det jo greit at TR bare kommer, så neste sjanse kommer raskere :)
Fin innstilling det da :)
Men er du sikker på det er tr? Kan jo være festeblødning?

Uff[emoji20] Men det er nå sant det du sier. Første pp min etter SA var også litt tullete, men du er helt sikker på at det er tr og ikke bare en liten festeblødning?[emoji120]

Den er rooooosa :D
Den er rosa i mine øyne[emoji1][emoji1][emoji1]

Herreguuud - så testen din Fra2til3 og vi har jo unektelig litt like tester! Min var visst også 10 ml/u!
Det er vel en feilmargin der, men jeg har aldri fått positive tester hvis jeg ikke har vært gravid - så det må jo være et positivt tegn! Og jeg kjenner kroppen min så GODT - jeg var så rar på jobb i går, glemmer og tuller og det er så ulikt meg - BORTSETT fra når jeg er gravid :O Blir iallefall ikke noe vin i helga! :D Og så får jeg ta en til om noen dager! Håper på positiv test for ALLE her!! <3

Om du klarer å vente til i morgen på morgenurin, så tror jeg du får positiv digital ^^

Jeg har 2 digitale liggende[emoji28] Du skal ikke se bort i fra at jeg ikke klarer vente heeelt til i morgen[emoji23] Så det kan hende det blir en i dag også enda en i morgen kanskje[emoji85][emoji85]

Uff[emoji20] Men det er nå sant det du sier. Første pp min etter SA var også litt tullete, men du er helt sikker på at det er tr og ikke bare en liten festeblødning?[emoji120]

Godt å høre at det er vanlig! Ja, ganske sikker ettersom temperaturen droppet i dag.

Back
Topp