Ja, føler jeg har noen, kvalme er en av de.Syns jeg ser noe ja Bir spennende å se imorgen eller om 2 dager Har du noen symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, føler jeg har noen, kvalme er en av de.Syns jeg ser noe ja Bir spennende å se imorgen eller om 2 dager Har du noen symptomer?
Har ikke store forhåpninger, siden jeg ikke vel om el har vært eller ikke [emoji52]Gleder meg til å se[emoji1]
Tror du det??[emoji1][emoji85] Tørr liksom ikke bli glad enda[emoji44] Skummelt[emoji85] Veldig fristet til å ta en digital nå klokken 10, men den vil helt sikkert ikke slå ut[emoji854] Hva tror du?[emoji1]Det må være for sterkt til å være skygge :O
Ja det syntes jeg også[emoji44] Men tørr ikke helt tro på det enda[emoji44]Den er jo litt rosa! [emoji16]spennende!
Tror du det??[emoji1][emoji85] Tørr liksom ikke bli glad enda[emoji44] Skummelt[emoji85] Veldig fristet til å ta en digital nå klokken 10, men den vil helt sikkert ikke slå ut[emoji854] Hva tror du?[emoji1]
Den er rooooosaAltså *kremt* uttalelse meg: 'jeg tar aaaldri test før ikm jeg'! Behooold, test 8 dpo! Jeg innbiller meg at den er rosa, men who knows! Hva tror dere?
Fin innstilling det daJeg fikk TR i går, 9 DPO Dette er første PP etter MA så kroppen er nok litt forvirret. Om jeg uansett ikke skulle bli gravid denne PP'en er det jo greit at TR bare kommer, så neste sjanse kommer raskere
Fin innstilling det da
Men er du sikker på det er tr? Kan jo være festeblødning?
Hvilken sensitivitet er det på den babyplan testen da?
Om det er 25mlu/ml så sier jeg kjør på [emoji14]
Altså *kremt* uttalelse meg: 'jeg tar aaaldri test før ikm jeg'! Behooold, test 8 dpo! Jeg innbiller meg at den er rosa, men who knows! Hva tror dere?
Jeg fikk TR i går, 9 DPO Dette er første PP etter MA så kroppen er nok litt forvirret. Om jeg uansett ikke skulle bli gravid denne PP'en er det jo greit at TR bare kommer, så neste sjanse kommer raskere
Om du klarer å vente til i morgen på morgenurin, så tror jeg du får positiv digital ^^Nei tror dette er en tidlig test. På 10mlu/ml[emoji4] Men fikk jo strek på mandag også da[emoji848] Hmmmm
Den er rooooosa
Den er rosa i mine øyne[emoji1][emoji1][emoji1]
Om du klarer å vente til i morgen på morgenurin, så tror jeg du får positiv digital ^^
Fiine krysset kom idag, og da er jeg virkelig i dpo-land!
Uff[emoji20] Men det er nå sant det du sier. Første pp min etter SA var også litt tullete, men du er helt sikker på at det er tr og ikke bare en liten festeblødning?[emoji120]
Da vil jeg si kjør påJeg har 2 digitale liggende[emoji28] Du skal ikke se bort i fra at jeg ikke klarer vente heeelt til i morgen[emoji23] Så det kan hende det blir en i dag også enda en i morgen kanskje[emoji85][emoji85]
jaaa! 9dpo i dag