IKM UKE 20 ♡

Åhh! Dere gjør det vanskelig for meg ikke teste nå :p hadde bestemt meg for å vente så lenge som mulig denne gangen, men nå spørs det da. Litt usikket på akkuratt hvor mange DPO jeg er også, men innbiller meg at EL kanskje var litt før 4. Som først forventa. Meh, hadde vært så koslig med to streker, men også veldig skummelt :wideyed:

Prøøøøv! :) EL mellom 2.-4. her tror jeg (hadde EL slim men det hadde jeg en UKE!)

Så gøy med så mange tester inne her nå :D følger spent med og hvisker gratulerer til dere som har fått to streker :) aldri fått så mye som en skyggestrek på noen tester jeg, så hadde nok fått høy puls om det så var en skygge ;)

5 dpo i dag, og i dag er første dagen jeg kjenner litt murringer. Men det pleier jeg jo å ha før TR, så tar ikke det som noe tegn enda. Men har litt stikninger i lysken, det er mer spennende :)

Så mange positive tester <3 Gratulerer!

6 dpo i dag. Ingen testetrang, vil bare at tiden skal gå litt fortere! Pleier ikke å teste før ikm, men det kan nok være jeg bryter den regelen denne pp :D

Så mange positive tester <3 Gratulerer!

6 dpo i dag. Ingen testetrang, vil bare at tiden skal gå litt fortere! Pleier ikke å teste før ikm, men det kan nok være jeg bryter den regelen denne pp :D

Jeg hadde egentlig ikke testetrang jeg heller. Men plutselig så måtte jeg bare[emoji28][emoji28]
Jeg tror fortsatt ikke på at min er positiv. Gir det noen dager før jeg tester igjen[emoji4] Vanskelig å se om det er farge eller ikke.
Når tenker du teste da? Om du ikke klarer vente til IKM [emoji4]

Jeg hadde egentlig ikke testetrang jeg heller. Men plutselig så måtte jeg bare[emoji28][emoji28]
Jeg tror fortsatt ikke på at min er positiv. Gir det noen dager før jeg tester igjen[emoji4] Vanskelig å se om det er farge eller ikke.
Når tenker du teste da? Om du ikke klarer vente til IKM [emoji4]

Det har jeg ikke planlagt, for plutselig en dag er testetrangen der. Hehe. Har aldri testet før 10 dpo, da (dette er 14 pp). Begge gangene jeg har vært gravid har jeg "følt det" i dpo-land. Dermed har jeg testet. Mistet begge gangene, da. Jeg temper, og tempen pleier å være en indikator.

Du skal ikke teste på noen dager? DET vet jeg ikke om jeg hadde klart, dersom jeg hadde fått antydning til strek :D

Wops[emoji85] akkurat løpt til doen for jeg følte at nå kaster jeg opp! Da jeg satt på gulvet tenkte jeg at nå måå jeg bare ta en test. Da fikk jeg denne[emoji44] Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg tror det er skygge eller ikke. Men fikk en svakere strek på samme test på mandag. Nå er den sterkere og kvalmen er her fortsatt[emoji85]
d0d389f33339f978823979f824cda227.jpg
Oi oi oi se her ja!! Der synes noe der hvertfall. Og hvis du er så kvalm!

Jeg testa i dag tidlig. Skal legge ut bilde etter jobb. Synes kanskje ikke det var så mye sterkere strek der, men lik som den i går. Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta før man kan se at den blir sterkere?

Det har jeg ikke planlagt, for plutselig en dag er testetrangen der. Hehe. Har aldri testet før 10 dpo, da (dette er 14 pp). Begge gangene jeg har vært gravid har jeg "følt det" i dpo-land. Dermed har jeg testet. Mistet begge gangene, da. Jeg temper, og tempen pleier å være en indikator.

Du skal ikke teste på noen dager? DET vet jeg ikke om jeg hadde klart, dersom jeg hadde fått antydning til strek :D

Jeg har brukt tidlig test. Jeg tror ikke "vanlig" test med følsomhet på 25 ville slått ut nå. Det er kun det jeg har liggende. Hadde jeg hatt flere tidligtester hadde jeg nok testet hver dag[emoji23]
Men tror det kommer en pakke i posten veldig snart med tidlig strimler, så om den kommer i dag eller i morgen så blir det mer testing på meg[emoji85][emoji85]
Jeg krysser fingrene for deg[emoji173]️[emoji173]️

Jeg har brukt tidlig test. Jeg tror ikke "vanlig" test med følsomhet på 25 ville slått ut nå. Det er kun det jeg har liggende. Hadde jeg hatt flere tidligtester hadde jeg nok testet hver dag[emoji23]
Men tror det kommer en pakke i posten veldig snart med tidlig strimler, så om den kommer i dag eller i morgen så blir det mer testing på meg[emoji85][emoji85]
Jeg krysser fingrene for deg[emoji173]️[emoji173]️

Takk det samme :) :)

Med så mange positive tester tenker jeg bare, "jeg vil være med!"

Jeg testa i dag tidlig. Skal legge ut bilde etter jobb. Synes kanskje ikke det var så mye sterkere strek der, men lik som den i går. Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta før man kan se at den blir sterkere?

Gleder meg til bilde!:) Det dobles vel rundt 2-3 dagers mellomrom mener jeg å ha lest?:) Så er ikke farlig om den ikke er sterkere fra i går[emoji1]

Neeiiiii! Tror TR har meldt sin tidlige (!) ankomst:sorry: På 9dpo:wtf: Nedtur. Er ikke 9 dager lutealfase litt for kort? Forrige syklus var den på 10. Innmari kjedelig.

Back
Topp