IKM UKE 20 ♡

Neeiiiii! Tror TR har meldt sin tidlige (!) ankomst:sorry: På 9dpo:wtf: Nedtur. Er ikke 9 dager lutealfase litt for kort? Forrige syklus var den på 10. Innmari kjedelig.

Å nei!!! Så dumt :( Hvordan har syklusen vært før? LF burde være over 10, men har hørt om de som har blitt gravide med kortere LF også.

Snakk om ikke ha tålmodighet! Skulle liksom ikke teste når før jeg kom hjem liksom [emoji28]

87989ed3c94f15128d5c44c15ebf2cf8.png
a4b84b6a27465b68cb2cd8c668b06b9b.jpg

Jeg ser også[emoji1] Syntes også at streken ser blå ut[emoji1][emoji173]️

Men der ER det jo noe?! [emoji7]

Håper på d [emoji7] bra d var flere enn meg som så steken [emoji16]

Jeg ser også noe! Svakt, men det er noe der ja :)

Håper den bare blir sterkere nå :-)

Jeg ser også[emoji1] Syntes også at streken ser blå ut[emoji1][emoji173]️

Synes også, d å siden den vises i negativ også [emoji4]

Noen som vet om det er denne som viser skyggestreker? Eller det er den som er kryss?

Å nei!!! Så dumt :( Hvordan har syklusen vært før? LF burde være over 10, men har hørt om de som har blitt gravide med kortere LF også.

Sluttet på ppiller i november, og hadde fire sykluser på 27 dager og en på 36 dager, før jeg begynte å tempe og finne EL, så 26 dager sist og nå 26 dager, med EL på CD16 og CD17. Er klar over at syklusen kan være litt overalt etter ppilleslutt, men det er så kjeeedelig:shifty:
Grafen fra disse to syklusene ser sånn ut, ganske lik..

Vedlegg

• IMG_1256.jpg
    IMG_1256.jpg
    90,1 KB · Visninger: 69
Sluttet på ppiller i november, og hadde fire sykluser på 27 dager og en på 36 dager, før jeg begynte å tempe og finne EL, så 26 dager sist og nå 26 dager, med EL på CD16 og CD17. Er klar over at syklusen kan være litt overalt etter ppilleslutt, men det er så kjeeedelig:shifty:
Grafen fra disse to syklusene ser sånn ut, ganske lik..

jeg sluttet på p-pillen des 2015 og det gikk nesten et år før syklusen var i "rute".. Utrolig kjedelig når man prøver! Man ser jo når eggløsning har vært ja ut i fra grafene, selv om det er litt hakkete i tempen. Temper du i munnen? Min er også veldig hakkete, så vurderer å gå over til vaginalt for å få en jevnere kurve. Håper syklusen normaliserer seg snarest! :)

jeg sluttet på p-pillen des 2015 og det gikk nesten et år før syklusen var i "rute".. Utrolig kjedelig når man prøver! Man ser jo når eggløsning har vært ja ut i fra grafene, selv om det er litt hakkete i tempen. Temper du i munnen? Min er også veldig hakkete, så vurderer å gå over til vaginalt for å få en jevnere kurve. Håper syklusen normaliserer seg snarest! :)

Jeg gikk over til vaginal temping denne mnd, og har fått en mye finere kurve enn før. Burde gjort det for lenge siden!

Tok graviditetstest i stad og nå angrer jeg :yuck: blenda begge to. Blir nok til at jeg venter en stund før jeg tester igjen. Usikker på hvor mange dpo jeg er så satser på det bare er tidlig enda

Jeg gikk over til vaginal temping denne mnd, og har fått en mye finere kurve enn før. Burde gjort det for lenge siden!

Ja, jeg har også skjønt at det skal gi en jevnere og riktigere kurve :) Får prøve det neste syklus (hvis det ikke klaffer nå da ;) )

Tok graviditetstest i stad og nå angrer jeg :yuck: blenda begge to. Blir nok til at jeg venter en stund før jeg tester igjen. Usikker på hvor mange dpo jeg er så satser på det bare er tidlig enda

Sikkert bare for tidlig! Har du noen symptomer? :)

Temper i munnen, ja. Aah, da skal jeg teste ut det nå!

Er så lei sånne tester. 10 dpo og jeg kjenner jeg er drittlei, gir opp nå :( :(

IMG_6192.JPG

Back
Topp