IKM UKE 20 ♡

Har testa :)
b58f3304bc930427eac31afb2141c438.jpg
blenda [emoji53]
Men hadde et skikkelig dip i tempen idag
988e573eac06b774fa7a25e407209a91.jpg
Ååå, eg klarer visst ikkje å henge med heilt her [emoji28] Heiar på deg!!

Nei, etter forum-appen begynte å logge meg ut har jeg ikke klart å henge med selv [emoji14] hvordan ligger du an da?
Med forrige barn testa eg positivt 9 dpo, så eg satsar hardt på ein finfin babystrek på mandag [emoji4] skal prøve å holde meg vekke frå testane til då...får sjå korleis det går!

Jeg mistet 9+5 i mars og har hatt 2 eggløsninger i etterkant som jeg har kjent mye bedre enn tidligere. Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter å ha mistet, så krysser fingrene at det er ekstra ubehagelig fordi vi produserer superegg :) :)

Ja det får vi satse på at det er :)
Min histore er nesten litt pinlig for jeg hadde så sterke smerter at jeg var sikker på at noe var galt. Så jeg ringte til sykehuset og forklarte og fikk komme inn på ultralyd for å se om det var rester. Så for meg narkose og hele pakken. Men neida, det var eggløsning :p:)
Det ble mye latter og en smil:)

Min histore er nesten litt pinlig for jeg hadde så sterke smerter at jeg var sikker på at noe var galt. Så jeg ringte til sykehuset og forklarte og fikk komme inn på ultralyd for å se om det var rester. Så for meg narkose og hele pakken. Men neida, det var eggløsning :p:)

Haha, såpass ja! Det må jo ha vært et skikkelig kraftegg! :D:D

Hehe :)
Kan godt skjønne at du trodde det, jeg hadde så sterke el-smerter denne gangen at det var frem med varmeflaske og ned på sofaen en god stund[emoji23]

Altså, hvis jeg ikke er gravid nå, så må det jo være en cyste eller noe annet galt med den høre egglederen min..! Har hatt stikking/som lett el-smerte på litt til høyre for livmor/mot lyske hver dag, nesten konstant, siden el. Spennende, men ekstra dritt å ikke få positiv om det fører til bekymring for at noe plutselig er galt. Noen som har hørt om/opplevd lignende? Ny test i morgen tror jeg! :nailbiting:

Altså, hvis jeg ikke er gravid nå, så må det jo være en cyste eller noe annet galt med den høre egglederen min..! Har hatt stikking/som lett el-smerte på litt til høyre for livmor/mot lyske hver dag, nesten konstant, siden el. Spennende, men ekstra dritt å ikke få positiv om det fører til bekymring for at noe plutselig er galt. Noen som har hørt om/opplevd lignende? Ny test i morgen tror jeg! :nailbiting:
Jeg følte som om noen dro i ene egglederen i tiden like etter el. Og som om noen skvisa på eggstokkene, kom i tak. Googla og fant ut at det er ofte etter en kraftig el, fordi eggledere jobber med å få egget nedover.

Men det kan være fordi jeg tror jeg hadde el fra høyre eggstokk og jeg kun har igjen venstre eggleder, så tror den jobba hardt med å få tak i egget å få det nedover :)

Ingenting å utsette på tempen idag i hvertfall da. Over coverline selv 1,5 time før testing. Oppjustert til høyeste temp hittil. Får se om/når det blir test idag. Skikkelig nedtur med negative tester når jeg har hatt tegn (lurer fælt på hva eggstokken egentlig driver på med) siden 5 dpo.. Godfølelsen er borte :(

IMG_6214.jpg

Edit: Testet og fikk denne.. Drit altså :(

IMG_6216.JPG

Last edited:
Våknet kvalm eller uvel, eller en mellomting [emoji849] satser på det er et godt tegn! Samtidig har det romstert godt nederst i magen og i lysken, mer enn sist jeg fikk positiv!

Jeg fikk EL noen dager seinere enn forventet, så jeg kan fjernes fra lista - siden jeg må hoppe over i uke 21 [emoji4]

Jeg følte som om noen dro i ene egglederen i tiden like etter el. Og som om noen skvisa på eggstokkene, kom i tak. Googla og fant ut at det er ofte etter en kraftig el, fordi eggledere jobber med å få egget nedover.

Men det kan være fordi jeg tror jeg hadde el fra høyre eggstokk og jeg kun har igjen venstre eggleder, så tror den jobba hardt med å få tak i egget å få det nedover :)

Ja håper noe har jobba/jobber hardt! Og kaaanskje er det et godt tegn, fikk denne nå - og vet ikke om det vises på bildet i det hele tatt - men jeg skimter noe svakt svakt!! :eek: Innen fristen! Tuller jeg bare??

IMG_1857.JPG

Dette ble hvertfall plutselig sykt spennende!!

Ja håper noe har jobba/jobber hardt! Og kaaanskje er det et godt tegn, fikk denne nå - og vet ikke om det vises på bildet i det hele tatt - men jeg skimter noe svakt svakt!! :eek: Innen fristen! Tuller jeg bare??

Vis vedlegget 225277

Dette ble hvertfall plutselig sykt spennende!!
Ser kanskje noe?

Jeg fikk selv denne idag:
ded53ca6b0d06c92612cc8911f5925e4.jpg

Ser ut som dagene fremover blir spennende for oss da:p

Testet idag 8dpo, blandahvit. :( Mulig jeg er 9dpo også, så jeg er ikke optimist nå. Men så gøy at mange andre har fått 2 streker, eller iallefall antydning til det! :D Heier på dere!

Jiiiippiiii:) Mange dager før tida, men på dag 28 - da kom TR:) Har aldri vært SÅ glad for å få mensen og så tidlig
Nå kan jeg ha fokus på ny jobb det kommende året

--> og kanskje skaffe meg noe form for prevensjon

Ønsker dere lykke til.

Blendahvit test på meg i dag, 10 eller 11 dpo, litt usikker. Fikk fin strek på 10dpo sist. Forbereder meg mentalt på pp2, sist gang klaffet det i pp2, så håper det gjør det denne gangen også [emoji57]

Back
Topp