Ønskernr.3
Blir kjent med forumet
Ååå, eg klarer visst ikkje å henge med heilt her [emoji28] Heiar på deg!!Har testa
blenda [emoji53]
Men hadde et skikkelig dip i tempen idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, eg klarer visst ikkje å henge med heilt her [emoji28] Heiar på deg!!Har testa
blenda [emoji53]
Jeg ser blå strek!Snakk om ikke ha tålmodighet! Skulle liksom ikke teste når før jeg kom hjem liksom [emoji28]
Nei, etter forum-appen begynte å logge meg ut har jeg ikke klart å henge med selv [emoji14] hvordan ligger du an da?Ååå, eg klarer visst ikkje å henge med heilt her [emoji28] Heiar på deg!!
Den ser positiv ut i mine øyne. [emoji4]Her var den fra i dag tidlig.. Hva synes dere?
Med forrige barn testa eg positivt 9 dpo, så eg satsar hardt på ein finfin babystrek på mandag [emoji4] skal prøve å holde meg vekke frå testane til då...får sjå korleis det går!Nei, etter forum-appen begynte å logge meg ut har jeg ikke klart å henge med selv [emoji14] hvordan ligger du an da?
Jeg mistet 9+5 i mars og har hatt 2 eggløsninger i etterkant som jeg har kjent mye bedre enn tidligere. Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter å ha mistet, så krysser fingrene at det er ekstra ubehagelig fordi vi produserer superegg
Ja det får vi satse på at det er
Min histore er nesten litt pinlig for jeg hadde så sterke smerter at jeg var sikker på at noe var galt. Så jeg ringte til sykehuset og forklarte og fikk komme inn på ultralyd for å se om det var rester. Så for meg narkose og hele pakken. Men neida, det var eggløsning
Det ble mye latter og en smil
Ja det får vi satse på at det er
Min histore er nesten litt pinlig for jeg hadde så sterke smerter at jeg var sikker på at noe var galt. Så jeg ringte til sykehuset og forklarte og fikk komme inn på ultralyd for å se om det var rester. Så for meg narkose og hele pakken. Men neida, det var eggløsning
Det ble mye latter og en smil
Har testa
blenda [emoji53]
Jeg følte som om noen dro i ene egglederen i tiden like etter el. Og som om noen skvisa på eggstokkene, kom i tak. Googla og fant ut at det er ofte etter en kraftig el, fordi eggledere jobber med å få egget nedover.Altså, hvis jeg ikke er gravid nå, så må det jo være en cyste eller noe annet galt med den høre egglederen min..! Har hatt stikking/som lett el-smerte på litt til høyre for livmor/mot lyske hver dag, nesten konstant, siden el. Spennende, men ekstra dritt å ikke få positiv om det fører til bekymring for at noe plutselig er galt. Noen som har hørt om/opplevd lignende? Ny test i morgen tror jeg!
Jeg følte som om noen dro i ene egglederen i tiden like etter el. Og som om noen skvisa på eggstokkene, kom i tak. Googla og fant ut at det er ofte etter en kraftig el, fordi eggledere jobber med å få egget nedover.
Men det kan være fordi jeg tror jeg hadde el fra høyre eggstokk og jeg kun har igjen venstre eggleder, så tror den jobba hardt med å få tak i egget å få det nedover
Ser kanskje noe?Ja håper noe har jobba/jobber hardt! Og kaaanskje er det et godt tegn, fikk denne nå - og vet ikke om det vises på bildet i det hele tatt - men jeg skimter noe svakt svakt!! Innen fristen! Tuller jeg bare??
Vis vedlegget 225277
Dette ble hvertfall plutselig sykt spennende!!