IKM UKE 20 ♡

c9a99a79ffdca96b90e953a84a151e9a.jpg

Dagens test [emoji16] DPO 10 [emoji4][emoji4] trud dere det vil slå ut på digital eller?:-)

Sniker fra desember.
Er sikker på at en digital med ukeindikator vil slå ut. Hold deg ca 4 timer, og drikk minst mulig siste 2 timer. Da kan du ta test i ettermiddag [emoji4]

I dag har jeg ikke kjent noe form for stikninger, men er fortsatt kvalm. Kommer i sånne bølger. Men jeg har egentlig veldig liten tro på at det blir positiv test på meg denne gangen. Magefølelsen sier at det ikke har klaffet[emoji21]

Merker dere tempfall før mensen? De siste syklusene har jeg fått svettetokter på natten noen dager før TR har kommet. Samme i natt, så tenker håpet er ute for denne gang...
Jeg får ofte nattesvette et par dager før tr. Men det er ikke over før tanta synger :)

14fc5332b3d6dd93c62a29cc213d04cb.jpg

Hadde en el-test igjen lengst inni skapet, så tenkte jeg ville teste ut den nå. Den ble jo knall positiv omtrent før jeg fikk tissa på den[emoji85] Betyr det at tr er i nærheten det da eller? Noen som har "erfaringer" med det?[emoji28] Aldri fått så sterk el-test før. Nesten 100% sikker på at jeg ikke har el nå da syklusene mine er rimelig stabile +- 2 dager.... Hm.. IKM er 17 eller 19 mai:)

14fc5332b3d6dd93c62a29cc213d04cb.jpg

Hadde en el-test igjen lengst inni skapet, så tenkte jeg ville teste ut den nå. Den ble jo knall positiv omtrent før jeg fikk tissa på den[emoji85] Betyr det at tr er i nærheten det da eller? Noen som har "erfaringer" med det?[emoji28] Aldri fått så sterk el-test før. Nesten 100% sikker på at jeg ikke har el nå da syklusene mine er rimelig stabile +- 2 dager.... Hm.. IKM er 17 eller 19 mai:)

Eller så er du kanskje gravid?:) Har du testa eller?

Eller så er du kanskje gravid?:) Har du testa eller?

Jeg har fått en svak strek tidligere, på graviditetstest, men jeg innbiller meg at det bare er en skyggestrek. For jeg tok en test igjen i dag tidlig (Et annet merke) og den var blenda.... Så jeg aner ikke[emoji848] Ble jo bare mer forvirret av denne testen nå da så var dumt av meg å ta den hahah[emoji28][emoji28]

Her har det vært mye frem og tilbake med syklusen, men viser seg mest sannsynlig at IKM er i uke 20 og ikke 21 som jeg først trodde! Så da vil jeg gjerne være med her, hvis jeg får lov :D

Modellen - B1 - PP2 - EL 6/5 - IKM 20/5

Har planer om å teste 10 eller 11 DPO, da 17. Mai tross alt er champagnedagen, så må jeg nok ryke på en test før det :p

Jeg har fått en svak strek tidligere, på graviditetstest, men jeg innbiller meg at det bare er en skyggestrek. For jeg tok en test igjen i dag tidlig (Et annet merke) og den var blenda.... Så jeg aner ikke[emoji848] Ble jo bare mer forvirret av denne testen nå da så var dumt av meg å ta den hahah[emoji28][emoji28]

Skjønner du blir forvirra! Jeg hadde sikkert smelt av en ny g-test ganske kjapt ;) svak strek på en av g-testene og såpass sterk el-test lover godt synes jeg hvertfall!

Hvor lenge er det vanlig å ha høy temp før TR? Negativ test idag 11 dpo så antar jo det ikke gikk denne gangen heller. Ikke tatt med meg tester på "reise" heller, så har kun tempen å se på til søndag ettermiddag. Ikke at jeg har så mye tro på at det vil dukke opp 2 streker da heller men.

Huff jeg sliter med rare og kjipe tanker i denne perioden. Plager hull i hodet på mannen også :bored:

Jeg hadde jo sa for 3 uker siden og i følge positive EL tester sist helg så var EL søndag (første negative). Var hos gynekolog på mandag som da sa at jeg hadde eggløsning.

Så begynner hodet å spinne som en gal og nå tenker jeg, enn om jeg ikke klarte å slippe egget? Og derfor kunne hun se EL på mandag fordi kroppen fortsatt prøvde...?? Hadde enorme EL smerter sist helg + mandag. Etter dette har jeg hatt murring og stikking helt frem til i dag. I dag er det ingenting.

Ble en lang utredning dette men er redd for at jeg ikke har hatt EL likevel, og forstår ikke helt hvordan hun kunne se det, og at det da var dagen etter testene viste at jeg hadde EL :dead:

Dette ble mye tankespinn, men har noen opplevd noe lignende? Evt vært hos gynekolog og fått kommentarer om synlig EL?
:shy::)

Huff jeg sliter med rare og kjipe tanker i denne perioden. Plager hull i hodet på mannen også :bored:

Jeg hadde jo sa for 3 uker siden og i følge positive EL tester sist helg så var EL søndag (første negative). Var hos gynekolog på mandag som da sa at jeg hadde eggløsning.

Så begynner hodet å spinne som en gal og nå tenker jeg, enn om jeg ikke klarte å slippe egget? Og derfor kunne hun se EL på mandag fordi kroppen fortsatt prøvde...?? Hadde enorme EL smerter sist helg + mandag. Etter dette har jeg hatt murring og stikking helt frem til i dag. I dag er det ingenting.

Ble en lang utredning dette men er redd for at jeg ikke har hatt EL likevel, og forstår ikke helt hvordan hun kunne se det, og at det da var dagen etter testene viste at jeg hadde EL :dead:

Dette ble mye tankespinn, men har noen opplevd noe lignende? Evt vært hos gynekolog og fått kommentarer om synlig EL?
:shy::)

Hei! Jeg forstår fortvilelsen din. Jeg er nå i pp2 etter sa, og er til tider ganske crazy mtp prøvingen. Skulle jo gjerne vært gravid i går. Jeg var hos sjekk hos gyn rett ved eggløsning etter sa'n og hun kunne da se at jeg hadde en moden follikelcyste (= fysiologisk cyste der egget modnes og slippes fra), men kunne ikke si om egget hadde sluppet eller akkurat når det kom til å slippe. Det var antagelig dette din gynekolog så også kanskje? :) Så jeg ville nok stolt på at du hadde EL den dagen testen ble negativ :)

Last edited:
Back
Topp