IKM UKE 20 ♡

Om denne kom innenfor tidsfristen, så er det rart om det er skygge [emoji14]

Gratulerer :D

Takk men jeg tør ikke hoppe i taket før jeg ser sterekere streker:) hatt alt for mange kjemiske og SA at jeg vil ha det svart på hvitt på digital før jeg tør å slippe jubelen løs [emoji4] men blir litt spennende i morgen tidlig nå da, skal inrømme det [emoji6]

Du verden, her går det unna!! Fantastisk med så fine positive tester :-) gratulerer alle sammen :joyful:

Her er noe på gang, sikkert TR som sier ifra at hun er på tur... Murrer, stikker og verker både her og der + pms... Men er bare 6 dpo, så er egentlig litt tidlig med så mye.., tenk om det hadde vært på grunn av noe annet da :smiley-angelic001 får jo så lyst til å teste når en ser alle fine strekene her, men må bare smøre seg med den tålmodigheten man ikke :D

Hei! Jeg forstår fortvilelsen din. Jeg er nå i pp2 etter sa, og er til tider ganske crazy mtp prøvingen. Skulle jo gjerne vært gravid i går. Jeg var hos sjekk hos gyn rett ved eggløsning etter sa'n og hun kunne da se at jeg hadde en moden follikelcyste (= fysiologisk cyste der egget modnes og slippes fra), men kunne ikke si om egget hadde sluppet eller akkurat når det kom til å slippe. Det var antagelig dette din gynekolog så også kanskje? :) Så jeg ville nok stolt på at du hadde EL den dagen testen ble negativ :)
Takk for forståelsen selvom det er kjipt at du også mistet. Jeg har roet meg litt nå etter en lang gåtur ute i godt vær :happy: må vel bare akseptere at jeg ikke er helt psykisk på plass igjen etter det som har skjedd. Må stole på legen og tester når det gjelder EL og ikke la psyken ta overhånd:) litt enklere sagt enn gjort til tider:)

Wææ.. her kan det kanskje se ut som det er noe på gang?! Jeg er usikker på om jeg er 10 eller 11 dpo i dag. Første og andre bildet er fra kl 11 i formiddag. Det tredje nå fra i kveld og det siste er alle testene fra i dag samlet (den i midten på det bildet er den tatt i kveld men det er etter fristen)

Vis vedlegget 225318 Vis vedlegget 225319 Vis vedlegget 225320 Vis vedlegget 225321

Her er det noe ja! Drister meg til gratulerer!

Der fikk jeg til å legge til bilde. Bare en skyggestrek, men innenfor tidsfristen. Denne bare tatt etter jobb i dag 9dpo..Tror nok ikke det gikk denne ppen...
Vis vedlegget 225317

9 dpo er supertidlig jo! Og det er jo noe her! Håper den blir sterkere :D

OKEI FOLKENS:Heartred

Er helt fantastisk å se så mange positive tester: gratulerer så mye - men jeg har virkelig falt av lasset :hilarious: Så hvis du vil skrives opp på gravid, let me know! Vet fra tidligere at noen ofte vil vente til de har tatt en digital.. men jaa... dere bestemmer selv!:Heartred

Angrer bittert på at jeg ikke tok med tester nå.... 1,5 dag til jeg får tatt neste blenda test :p Nå som sannsynligheten er lik 0 nærmest for gravditet håper jeg egentlig bare tempen dropper imorgen sånn at vi er ferdige med dette tullet :sorry:

Tre tester kan vel ikke lyve?? 10 eller 11 dpo her..! Den øverste er tidligtest den nederste 'ikkeførforventetmens'! (Hadde KNALLPOSITIV test på ikm forrige gang, så tror jeg bare produserer HCG fort!)

46c893e2287336c21d35f7f26e977b94.jpg

Tre tester kan vel ikke lyve?? 10 eller 11 dpo her..! Den øverste er tidligtest den nederste 'ikkeførforventetmens'! (Hadde KNALLPOSITIV test på ikm forrige gang, så tror jeg bare produserer HCG fort!)

46c893e2287336c21d35f7f26e977b94.jpg

Positive!![emoji1][emoji1] Gratulerer såå mye[emoji322][emoji322]

203530df1e9871651ed2311a8b122fab.jpg

Her er mine tester fra i dag.. El-test ble knallpositiv med en gang. Gr-test blenda.
Da vil jeg nok tro at el-testen betyr at tr er på vei(?)[emoji20]
Meen jeg tester igjen til uken. Tenker jeg venter til 17.mai[emoji4] Om tr ikke bestemmer seg for å komme før da såklart[emoji85]

203530df1e9871651ed2311a8b122fab.jpg

Her er mine tester fra i dag.. El-test ble knallpositiv med en gang. Gr-test blenda.
Da vil jeg nok tro at el-testen betyr at tr er på vei(?)[emoji20]
Meen jeg tester igjen til uken. Tenker jeg venter til 17.mai[emoji4] Om tr ikke bestemmer seg for å komme før da såklart[emoji85]

Krysser fingre og tær!!! [emoji173]️

Gratulerer alle som har fått to fine streker! Henger litt etter pga ferieturen, men fått med meg litt da.

Jeg er 5 dpo idag, med stabil temp og nullniksnada symptomer i det hele tatt. Kommer ikke til å teste før ikm kjenner jeg.
77e423a2c853092c270ec73e4bbe5d50.jpg

Back
Topp