IKM UKE 20 ♡

Hææææ nå begynner jeg å gråte!! På vei til (alkoholfri tydeligvis) lønningspils. H.e.r.r.e.g.u.d tror du det? Takk og lov for solbriller!!!

SHIT ASS! Går det virkelig an?? Helt satt ut jeg nå. Må finne et sted å sette meg ned

Ja, nå har det klaffet! Hurra :D :D

Dagens tester 8 dpo. Den første er før fristen da kunne jeg ikke se noe. Men den andre er når den har tørket å da kan jeg se en svak strek mye lettere enn i går, tilogmed mannen så den i dag. Blir spennende å se i morgen om det bare er skygge eller babystrek :D

Før fristen:
Vis vedlegget 225213

Etter fristen:
Vis vedlegget 225215

Har du testet noe mer? Spent :cat::cat:

Ja, men fortsatt bare skyggestreker, men nå innen for fristen i hvertfall. Men får ikke lastet inn bildet.. kommer bare at filen er for stor :(

Innenfor fristen, hmm, spørs om denne ikke er positiv :) :) Kjedelig at du ikke får lastet den opp! Dette skjer ofte med meg også.. Merkelig.

Der fikk jeg til å legge til bilde. Bare en skyggestrek, men innenfor tidsfristen. Denne bare tatt etter jobb i dag 9dpo..Tror nok ikke det gikk denne ppen...
IMG_0871.jpg

Wææ.. her kan det kanskje se ut som det er noe på gang?! Jeg er usikker på om jeg er 10 eller 11 dpo i dag. Første og andre bildet er fra kl 11 i formiddag. Det tredje nå fra i kveld og det siste er alle testene fra i dag samlet (den i midten på det bildet er den tatt i kveld men det er etter fristen)

IMG_7235.JPG
IMG_7239.JPG
IMG_7244.JPG
IMG_7250.JPG

Der fikk jeg til å legge til bilde. Bare en skyggestrek, men innenfor tidsfristen. Denne bare tatt etter jobb i dag 9dpo..Tror nok ikke det gikk denne ppen...
Vis vedlegget 225317
Om denne kom innenfor tidsfristen, så er det rart om det er skygge [emoji14]
Wææ.. her kan det kanskje se ut som det er noe på gang?! Jeg er usikker på om jeg er 10 eller 11 dpo i dag. Første og andre bildet er fra kl 11 i formiddag. Det tredje nå fra i kveld og det siste er alle testene fra i dag samlet (den i midten på det bildet er den tatt i kveld men det er etter fristen)

Vis vedlegget 225318 Vis vedlegget 225319 Vis vedlegget 225320 Vis vedlegget 225321
Gratulerer :D

Back
Topp