Silja88
Forelsket i forumet
Så sent i DPO dagene, kutter dere spekemat og alkohol?
Ja, jeg gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sent i DPO dagene, kutter dere spekemat og alkohol?
Dagens test [emoji16] DPO 10 [emoji4][emoji4] trud dere det vil slå ut på digital eller?
Fikk disse nå!! G-test øverst og el-test nederst. Det må jo være noe på g-testen?!? Kom innen fristen!
Vis vedlegget 225312
Hææææ nå begynner jeg å gråte!! På vei til (alkoholfri tydeligvis) lønningspils. H.e.r.r.e.g.u.d tror du det? Takk og lov for solbriller!!!
SHIT ASS! Går det virkelig an?? Helt satt ut jeg nå. Må finne et sted å sette meg ned
Tre tester kan vel ikke lyve?? 10 eller 11 dpo her..! Den øverste er tidligtest den nederste 'ikkeførforventetmens'! (Hadde KNALLPOSITIV test på ikm forrige gang, så tror jeg bare produserer HCG fort!)
Gratulerer!Tre tester kan vel ikke lyve?? 10 eller 11 dpo her..! Den øverste er tidligtest den nederste 'ikkeførforventetmens'! (Hadde KNALLPOSITIV test på ikm forrige gang, så tror jeg bare produserer HCG fort!)
Gratulerer
Deilig å ha det svart på hvitt [emoji16]
Tror jeg regnet feil med antall DPO dager! DPO 10 idag tror jeg eggløsning 3 mai
Gratulere [emoji1][emoji1]Tre tester kan vel ikke lyve?? 10 eller 11 dpo her..! Den øverste er tidligtest den nederste 'ikkeførforventetmens'! (Hadde KNALLPOSITIV test på ikm forrige gang, så tror jeg bare produserer HCG fort!)
Blenda test og spotter
God klem, kjenner følelsen alt for godt
Takk ja blir så utrolig trist.. har du au prøvd lenge? Hvordan ligger du ann i syklusen i dag?
Ikke noe betydelig forskjell fra i går.. øverste fra i går kveld, nederste fra i morges. Håper den blir sterkere snart.. hvor fort bør den egentlig bli sterkere?
Jeg er i skikkelig dårlig humør i dag.. Stakkars samboer[emoji28] Jeg kjeftet akkurat på han fordi det peip i nesa hans når han pusta[emoji85] Jeg har en så dårlig følelse på at det har klaffet nå så jeg kjenner jeg har veldig kort lunte om dagen Vet håpet ikke er ute før tr kommer, men magefølelsen trumfer alle følelser i dag.
Prøvd 2 år nå.. Negativ test igår 11 dpo, og tempen sank litt (men ikke under coverline) idag 12 dpo. Så har ingen tro på at det gikk denne gangen heller dessverre Ingen tilgang på tester idag, men tar nok en test imorgen om tempen øker litt igjen. Ingen spotting, men det pleier jeg heller ikke før tanta starter.
Jeg er i skikkelig dårlig humør i dag.. Stakkars samboer[emoji28] Jeg kjeftet akkurat på han fordi det peip i nesa hans når han pusta[emoji85] Jeg har en så dårlig følelse på at det har klaffet nå så jeg kjenner jeg har veldig kort lunte om dagen Vet håpet ikke er ute før tr kommer, men magefølelsen trumfer alle følelser i dag.
Samme her, helt likt fra i går kveld til i dag. Vet ikke hvor fort det bør gå, men tenker jeg kanskje får sterkere utover dagen siden den det var sånn forskjell på morgen/kveld i går, så da prøver jeg igjen i kveld