IKM UKE 20 ♡

Herregud! Nå har det gått over til brun spotting [emoji44]

Kanskje det var 2 inni der, så var d den ene som gikk til grunne? [emoji4]
Først må jeg finne ut om det er 1 der inne [emoji23] men hadde det vært 2 så hadde jeg flirt, for har ingen på min side eller hans side som har tvillinger [emoji23][emoji23]

Litt mer rosa nå til kvelden syns jeg :) men fått noe slim som jeg ikke skjønner meg på. Ikke direkte brunt men brunlig? Tjukt.. beklager detaljene :p husker ikke å ha hatt det før.. Skulle ønske jeg klarte å slappe mere av!!!!!!! Men det er så mye lettere sagt enn gjort når man har hatt så mange kjemiske og sa... sier til meg selv hver mnd at jeg skal ta det helt med ro og ikke håpe for mye men når der først dukker opp en svak strek er det veldig vanskelig å la være :/ EL test lyste forresten. Men det har jeg opplevd før rett før forventet mens og..

29687727898f7a85e0f93b36b8f26231.png

Sikker på at det ikke kan være festeblødning da?[emoji4] Jeg holder en knapp på at det er det[emoji1]
Det hadde vært noe, vi er i pp 18.[emoji4] Men etter 2 dager med spotting var det friskt blod i dag tidlig. men gikk over til brunt nå på kvelden. Sikkert eksamens stresset som klusset til.

Det hadde vært noe, vi er i pp 18.[emoji4] Men etter 2 dager med spotting var det friskt blod i dag tidlig. men gikk over til brunt nå på kvelden. Sikkert eksamens stresset som klusset til.
Har selv hatt spotting idag og i går, var rosa i går og mye rosa i dag morges men nå er det brun spotting. Og jeg hatt ikke hatt noe stress i uken her [emoji52]

Har selv hatt spotting idag og i går, var rosa i går og mye rosa i dag morges men nå er det brun spotting. Og jeg hatt ikke hatt noe stress i uken her [emoji52]
Rart at kroppen skal rote sånn! Har dere prøvd lenge? Vi er som sagt i pp 18, så tror ikke det er stresset med prøvingen som gjør det. For vi er ganske rolig der. Være med skole, det stresser jeg mye! Håper vi har festeblødning begge to [emoji4]

Rart at kroppen skal rote sånn! Har dere prøvd lenge? Vi er som sagt i pp 18, så tror ikke det er stresset med prøvingen som gjør det. For vi er ganske rolig der. Være med skole, det stresser jeg mye! Håper vi har festeblødning begge to [emoji4]

Vi har ikke prøvd så lenge, er i pp3.
Stresser ikke der vi heller, og har heldigvis ikke stresset på jobben i denne uken. Men ja, er vel mye stress på denne tiden når en er student, husker selv for 2 år siden og skrev bachloren [emoji28]

Ja vi får håpe det er festeblødninger for oss begge. Tørr nesten ikke å gå på do nå [emoji85]

Vi har ikke prøvd så lenge, er i pp3.
Stresser ikke der vi heller, og har heldigvis ikke stresset på jobben i denne uken. Men ja, er vel mye stress på denne tiden når en er student, husker selv for 2 år siden og skrev bachloren [emoji28]

Ja vi får håpe det er festeblødninger for oss begge. Tørr nesten ikke å gå på do nå [emoji85]
Ja er der jeg er nå. Sksl levere bachelor om 2 uker. Og ny jobb fra august, så egentlig passer det ikke så bra nå. Men når en har prøvd i 18 måneder, så hopper en ikke over noen perioder.

Nei vil nesten ikke gå på do, men har ikke helt troa. Tok en test i dag og den var blenda.
17b35946f9cac158818cfee0cdb67cf4.jpg

Ja er der jeg er nå. Sksl levere bachelor om 2 uker. Og ny jobb fra august, så egentlig passer det ikke så bra nå. Men når en har prøvd i 18 måneder, så hopper en ikke over noen perioder.

Nei vil nesten ikke gå på do, men har ikke helt troa. Tok en test i dag og den var blenda.

Ble gravid når jeg gikk i første året jeg, så måtte ha 1 år pause derifra. Men du blir ferdig på studiet og har fått ny jobb som du begynner i august så NEI da hoppet man ikke over noen ting [emoji6] hvertfall ikke noe man er i pp18!
Så håpet det klaffer snart for deg [emoji4] husker ikke nå hvor lagt i dpoland du er men kan hende du produsere litt sein så ha håpet [emoji8]

Er i samme situasjon. Skal levere BA-oppgaven 31. mai selv.. Ikke helt i rute for å si det sånn :P

Ingen tvil om hva som skjer her :(

IMG_6219.jpg

Ble gravid når jeg gikk i første året jeg, så måtte ha 1 år pause derifra. Men du blir ferdig på studiet og har fått ny jobb som du begynner i august så NEI da hoppet man ikke over noen ting [emoji6] hvertfall ikke noe man er i pp18!
Så håpet det klaffer snart for deg [emoji4] husker ikke nå hvor lagt i dpoland du er men kan hende du produsere litt sein så ha håpet [emoji8]
Dere er i gang med nr 2 nå? Håper det klaffer for dere denne perioden. [emoji4]

Vi hadde også håper at jeg ble gravid i løpet av studiet. Det hadde passert godt her siden jeg har ei på 5 fra før. Men sånn ble det ikke. Håper det skjer noe snart. Er 10dpo, så er håp sånn sett. [emoji4]

Back
Topp