Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud! Nå har det gått over til brun spotting [emoji44]
Først må jeg finne ut om det er 1 der inne [emoji23] men hadde det vært 2 så hadde jeg flirt, for har ingen på min side eller hans side som har tvillinger [emoji23][emoji23]Kanskje det var 2 inni der, så var d den ene som gikk til grunne? [emoji4]
Det hadde vært noe, vi er i pp 18.[emoji4] Men etter 2 dager med spotting var det friskt blod i dag tidlig. men gikk over til brunt nå på kvelden. Sikkert eksamens stresset som klusset til.Sikker på at det ikke kan være festeblødning da?[emoji4] Jeg holder en knapp på at det er det[emoji1]
Dette ser lovende ut! Spennende!Wææ.. her kan det kanskje se ut som det er noe på gang?! Jeg er usikker på om jeg er 10 eller 11 dpo i dag. Første og andre bildet er fra kl 11 i formiddag. Det tredje nå fra i kveld og det siste er alle testene fra i dag samlet (den i midten på det bildet er den tatt i kveld men det er etter fristen)
Vis vedlegget 225318 Vis vedlegget 225319 Vis vedlegget 225320 Vis vedlegget 225321
Gratulerer! [emoji4]Tre tester kan vel ikke lyve?? 10 eller 11 dpo her..! Den øverste er tidligtest den nederste 'ikkeførforventetmens'! (Hadde KNALLPOSITIV test på ikm forrige gang, så tror jeg bare produserer HCG fort!)
Har selv hatt spotting idag og i går, var rosa i går og mye rosa i dag morges men nå er det brun spotting. Og jeg hatt ikke hatt noe stress i uken her [emoji52]Det hadde vært noe, vi er i pp 18.[emoji4] Men etter 2 dager med spotting var det friskt blod i dag tidlig. men gikk over til brunt nå på kvelden. Sikkert eksamens stresset som klusset til.
Rart at kroppen skal rote sånn! Har dere prøvd lenge? Vi er som sagt i pp 18, så tror ikke det er stresset med prøvingen som gjør det. For vi er ganske rolig der. Være med skole, det stresser jeg mye! Håper vi har festeblødning begge to [emoji4]Har selv hatt spotting idag og i går, var rosa i går og mye rosa i dag morges men nå er det brun spotting. Og jeg hatt ikke hatt noe stress i uken her [emoji52]
Rart at kroppen skal rote sånn! Har dere prøvd lenge? Vi er som sagt i pp 18, så tror ikke det er stresset med prøvingen som gjør det. For vi er ganske rolig der. Være med skole, det stresser jeg mye! Håper vi har festeblødning begge to [emoji4]
Ja er der jeg er nå. Sksl levere bachelor om 2 uker. Og ny jobb fra august, så egentlig passer det ikke så bra nå. Men når en har prøvd i 18 måneder, så hopper en ikke over noen perioder.Vi har ikke prøvd så lenge, er i pp3.
Stresser ikke der vi heller, og har heldigvis ikke stresset på jobben i denne uken. Men ja, er vel mye stress på denne tiden når en er student, husker selv for 2 år siden og skrev bachloren [emoji28]
Ja vi får håpe det er festeblødninger for oss begge. Tørr nesten ikke å gå på do nå [emoji85]
Ja er der jeg er nå. Sksl levere bachelor om 2 uker. Og ny jobb fra august, så egentlig passer det ikke så bra nå. Men når en har prøvd i 18 måneder, så hopper en ikke over noen perioder.
Nei vil nesten ikke gå på do, men har ikke helt troa. Tok en test i dag og den var blenda.
Ja er der jeg er nå. Sksl levere bachelor om 2 uker. Og ny jobb fra august, så egentlig passer det ikke så bra nå. Men når en har prøvd i 18 måneder, så hopper en ikke over noen perioder.
Nei vil nesten ikke gå på do, men har ikke helt troa. Tok en test i dag og den var blenda.
Så kjedelig
Hu kjenner ikke sin besøkelsestid hu der...Jaja, da var det over og ut for denne pp [emoji20] TR er her på full guffe [emoji20]
Og hvis hun kunne det så hadde hun ikke får kommet inn engang [emoji20]Så kjedelig
Hu kjenner ikke sin besøkelsestid hu der...
Sender deg en god klem Samme skjedde meg i går.
Dere er i gang med nr 2 nå? Håper det klaffer for dere denne perioden. [emoji4]Ble gravid når jeg gikk i første året jeg, så måtte ha 1 år pause derifra. Men du blir ferdig på studiet og har fått ny jobb som du begynner i august så NEI da hoppet man ikke over noen ting [emoji6] hvertfall ikke noe man er i pp18!
Så håpet det klaffer snart for deg [emoji4] husker ikke nå hvor lagt i dpoland du er men kan hende du produsere litt sein så ha håpet [emoji8]
Hehe. Nei kjenner den. Men blir vel ferdig snart [emoji4] jeg har siste veiledning den 19mai. Så helgen etter skal den bli ferdig. [emoji4] lykke til med prøvingen og skriving.Er i samme situasjon. Skal levere BA-oppgaven 31. mai selv.. Ikke helt i rute for å si det sånn