IKM UKE 20 ♡

Dere er i gang med nr 2 nå? Håper det klaffer for dere denne perioden. [emoji4]

Vi hadde også håper at jeg ble gravid i løpet av studiet. Det hadde passert godt her siden jeg har ei på 5 fra før. Men sånn ble det ikke. Håper det skjer noe snart. Er 10dpo, så er håp sånn sett. [emoji4]

Er i gang med nr 2 ja, har en gutt på 4 ½, så kunne gjerne ha hatt nr 2 nå men har ikke vært mulighet til det før nå [emoji4] mrn blir nok ikke denne runden, våknet til TR i dag [emoji20] så håper heller at du for ett positiv svar [emoji8]

OKEI FOLKENS:Heartred

Er helt fantastisk å se så mange positive tester: gratulerer så mye - men jeg har virkelig falt av lasset :hilarious: Så hvis du vil skrives opp på gravid, let me know! Vet fra tidligere at noen ofte vil vente til de har tatt en digital.. men jaa... dere bestemmer selv!:Heartred

DA tror jeg du kan sette meg opp på gravid:Heartred Uvirkelig!

IMG_1871.JPG

Såå lei meg for dere som får tr og tempdropp og drit og lort. Det er så kjipt :( Håper virkelig det blir februarbaby på dere!!

Jaja, da var det over og ut for denne pp [emoji20] TR er her på full guffe [emoji20]

Nei "hun" skulle jo ikke komme på besøk nå! God klem til deg[emoji173]️ Ha en fiiin søndag og kos deg med masse digg! Også skal jeg krysse alt jeg bare kan for dere nå neste pp[emoji1] Da ER det virkelig deres tur[emoji179]

Nei "hun" skulle jo ikke komme på besøk nå! God klem til deg[emoji173]️ Ha en fiiin søndag og kos deg med masse digg! Også skal jeg krysse alt jeg bare kan for dere nå neste pp[emoji1] Da ER det virkelig deres tur[emoji179]

Tusen takk [emoji8]
1 - 2 - 3 men på det 4 skal det skje [emoji6]

Jeg kjenner ingen verdens ting lenger jeg[emoji848] Verken gravid-symptomer eller tr-symptomer. Jeg pleier å kjenne på kroppen når tr er på vei også. Men nå er det niksnada[emoji854] Ikke stått opp enda så jeg er såå fristet til å ta en test igjen[emoji85] Men jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før 17.mai.... Vanskelig[emoji16] Jeg tror jeg er rundt 9-10 dpo i dag.

DA tror jeg du kan sette meg opp på gravid:Heartred Uvirkelig!

Såå lei meg for dere som får tr og tempdropp og drit og lort. Det er så kjipt :( Håper virkelig det blir februarbaby på dere!!

åååå <3 gratulerer så mye <3 HERLIG!!

Back
Topp