MallaMo
Glad i forumet
Å nei så kjedelig. Huff. Nå på det snart være deres tur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei så kjedelig. Huff. Nå på det snart være deres tur!
Så ikke denne før jeg svarte. Så kjedelig. KlemJaja, da var det over og ut for denne pp [emoji20] TR er her på full guffe [emoji20]
Dere er i gang med nr 2 nå? Håper det klaffer for dere denne perioden. [emoji4]
Vi hadde også håper at jeg ble gravid i løpet av studiet. Det hadde passert godt her siden jeg har ei på 5 fra før. Men sånn ble det ikke. Håper det skjer noe snart. Er 10dpo, så er håp sånn sett. [emoji4]
OKEI FOLKENS
Er helt fantastisk å se så mange positive tester: gratulerer så mye - men jeg har virkelig falt av lasset Så hvis du vil skrives opp på gravid, let me know! Vet fra tidligere at noen ofte vil vente til de har tatt en digital.. men jaa... dere bestemmer selv!
Gratulerer!DA tror jeg du kan sette meg opp på gravid[emoji813]red Uvirkelig!
Vis vedlegget 225413
Såå lei meg for dere som får tr og tempdropp og drit og lort. Det er så kjipt Håper virkelig det blir februarbaby på dere!!
Gratulerer så masse!!DA tror jeg du kan sette meg opp på gravid Uvirkelig!
Vis vedlegget 225413
Såå lei meg for dere som får tr og tempdropp og drit og lort. Det er så kjipt Håper virkelig det blir februarbaby på dere!!
DA tror jeg du kan sette meg opp på gravid Uvirkelig!
Vis vedlegget 225413
Gratulerer!
Gratulerer så masse!!
Gratulere [emoji16][emoji16]
GratulererDA tror jeg du kan sette meg opp på gravid[emoji813]red Uvirkelig!
Vis vedlegget 225413
GratulererDA tror jeg du kan sette meg opp på gravid Uvirkelig!
Vis vedlegget 225413
Jaja, da var det over og ut for denne pp [emoji20] TR er her på full guffe [emoji20]
Vis vedlegget 225413
GratulererDA tror jeg du kan sette meg opp på gravid Uvirkelig!
Vis vedlegget 225413
Nei "hun" skulle jo ikke komme på besøk nå! God klem til deg[emoji173]️ Ha en fiiin søndag og kos deg med masse digg! Også skal jeg krysse alt jeg bare kan for dere nå neste pp[emoji1] Da ER det virkelig deres tur[emoji179]
Tusen takk [emoji8]
1 - 2 - 3 men på det 4 skal det skje [emoji6]
Jeg kan og settes opp på gravid - jeg var "Juristmamma" (Haha, laget navn litt i ørska for lenge siden, men tenkte at nå var det på tide å bytte) Og IKM var 19.05.