Har ikm i dag. Ingen tegn til tr enda. Skal på kontroll med pcos i dag på sykehuset. Hvis det har klaffet denne mnd ville han gyn kunne se noe som helst på ul.
Spennende Har du testet noe? Lykke til hos gyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikm i dag. Ingen tegn til tr enda. Skal på kontroll med pcos i dag på sykehuset. Hvis det har klaffet denne mnd ville han gyn kunne se noe som helst på ul.
Nei har ikke testet, tørr ikke. Denne gangen er jeg livredd for negativ og jeg blir så skuffa. Siste uka har vært en berg og dalbane av følelser og symptomer.Spennende Har du testet noe? Lykke til hos gyn
Forstår ikke helt hva som skjer denne syklusen jeg...har fortsatt litt småblødninger når jeg tørker meg og ganske mye mensensmerter. Men jeg hadde jo eggløsning for 7-8 dager siden og egentlig ikm på kommende søndag....uff blir så fortvilet over at jeg ikke skjønner hva som skjer. 3 uker siden sa og en uke siden EL også får jeg TR i dag?
Skjønner ikke dette...
Hadde lovet meg selv å vente til 10 dpo i morgen, men jammen røk jeg ikke på en i dag allikevel!
Syns jeg kan skimte noe på den, men er Babyplan 10 mlu og er veldig forberedt på at det kan være skygge, selv om jeg håååper. Tenker ta en til av samme sort i morgen og kommer det ikke noe tydeligere da, venter jeg til IKM på lørdag - hvis jeg klarer
Hadde lovet meg selv å vente til 10 dpo i morgen, men jammen røk jeg ikke på en i dag allikevel!
Syns jeg kan skimte noe på den, men er Babyplan 10 mlu og er veldig forberedt på at det kan være skygge, selv om jeg håååper. Tenker ta en til av samme sort i morgen og kommer det ikke noe tydeligere da, venter jeg til IKM på lørdag - hvis jeg klarer
Hvordan går det?
Hvor mange dpo? Jeg tok en tidlig-test (babyplan) på innfall i kveld, tror jeg er 8/9 dpo, og det var en skyggestrek! Jeg har aldri fått det før, så nå er jeg fryktelig spent! Jeg prøver å roe forventningene og si til meg selv at det er for tidlig å si noeTestet jo også med 10ml/u i dag og fikk skygge! Satser på babystrek for oss begge
Hvor mange dpo? Jeg tok en tidlig-test (babyplan) på innfall i kveld, tror jeg er 8/9 dpo, og det var en skyggestrek! Jeg har aldri fått det før, så nå er jeg fryktelig spent! Jeg prøver å roe forventningene og si til meg selv at det er for tidlig å si noe
Dumme disse testene altså, skjønt på flere her inne at disse skyggene kommer ganske hyppig Så vi får krysse alt vi har for en rosa, fin babystrek!!Testet jo også med 10ml/u i dag og fikk skygge! Satser på babystrek for oss begge
Ååå! Så spennende! Virker som vi er ganske lik! Ja, jeg kommer nok til å teste. Hadde egentlig tenkt å vente til 17.mai - men aldri i verden om jeg klarer å vente så lenge nå!jeg er 8dpo og bruker kun å få blenda, aldri skygge, så hvis det virkelig kun er skygge blir heg ganske skuffet..! Prøver også å roe ned forventningene, men det er ikke så lett.. Håper på babystrek for deg også! Tester du igjen i morgen?
Jeg fikk også skygge på babyplan sine tester for noen dager siden. Prøvde en annen en og den var blenda Så vi får nå se. Skal teste igjen på 17.mai[emoji4]
Ååå! Så spennende! Virker som vi er ganske lik! Ja, jeg kommer nok til å teste. Hadde egentlig tenkt å vente til 17.mai - men aldri i verden om jeg klarer å vente så lenge nå!
Jeg har vært helt gåen de siste fire dagene, har sovnet på sofan hver ettermiddag/kveld etter jobb, løs mage(tmi!) murringer og stikking i magen, og kvalme nå i kveld (kvalmen er nok placeboeffekt). Jeg håper det er en sterkere strek i morgen, tenker å ta cb 17. Mai!
Hvordan går det?