Så bra du følger opp! TR kom tidlig, på fredag allerede, så her er neste pp godt igang dessverre!
Kjedelig da Masse lykke til med ny pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du følger opp! TR kom tidlig, på fredag allerede, så her er neste pp godt igang dessverre!
Blir spennende å se! Ellers syns jeg det er mye skygger ute å går her de siste dagene :O
Bah, spotter litt nå. Jeg blir kjempeskuffa om tr kommer for tidlig og at lutealfasen min fortsatt er alt for kort. Har ikke noe tro på festeblødning heller, føles ikke sånn.
Jaja, vil vise seg på tempen imorgen.
Vis vedlegget 225538
Dagens tester, 10 DPO, ser skuffende ut ser skygge på babyplan, det fikk jeg i går og, mens CB er blank.. Mista litt trua nå og får vel forberede seg til tanta kommer på besøk igjen!
Vet ikke om jeg har streksyn eller ikke, men er det ikke noe på CB og? Ikke meningen å gi deg falske forhåpninger altså! Men.. jeg fikk og veldig svake 'normale' tester 10 dpo! I dag 13 dpo var den knallsterk så det kan være! Krysser fingrene!
Vis vedlegget 225541 Oh my Gosh jeg tror kanskje vi har klart det!! Ser dere det samme som meg?? 10 dpo, den blå er el-test, knallsterk, de to nederste tatt i dag tidlig. Aldri fått skygge før, kan det være?????
Når skulle du hatt tr? Fortsatt ingenting her heller men jeg tror den kommer i dag[emoji21] Krysser fingrene for at tanta holder seg unna og at spiren sitterFortsatt ingen TR. De testene bør dukke opp i posten i dag [emoji14]
gratulerer jeg ser klart og tydelig strekerVis vedlegget 225541 Oh my Gosh jeg tror kanskje vi har klart det!! Ser dere det samme som meg?? 10 dpo, den blå er el-test, knallsterk, de to nederste tatt i dag tidlig. Aldri fått skygge før, kan det være?????
Vet ikke om jeg har streksyn eller ikke, men er det ikke noe på CB og? Ikke meningen å gi deg falske forhåpninger altså! Men.. jeg fikk og veldig svake 'normale' tester 10 dpo! I dag 13 dpo var den knallsterk så det kan være! Krysser fingrene!
Signerer denne Ville ikke gitt opp håpet helt enda, selv om det er vanskelig å si om det er skyggestreker eller ikke.
Da ser det ut som denne pp er på hell her, og pp8 er straks i gang
Gratulerer til alle med positive tester
Spotter fortsatt, og selv om tempen er høy fortsatt så peker den nedover, og det kjennes ut som tr kommer allerede. Dritt.
Når skulle du hatt tr? Fortsatt ingenting her heller men jeg tror den kommer i dag[emoji21] Krysser fingrene for at tanta holder seg unna og at spiren sitter