IKM UKE 20 ♡

Bah, spotter litt nå. Jeg blir kjempeskuffa om tr kommer for tidlig og at lutealfasen min fortsatt er alt for kort. Har ikke noe tro på festeblødning heller, føles ikke sånn.

Jaja, vil vise seg på tempen imorgen.

Bah, spotter litt nå. Jeg blir kjempeskuffa om tr kommer for tidlig og at lutealfasen min fortsatt er alt for kort. Har ikke noe tro på festeblødning heller, føles ikke sånn.

Jaja, vil vise seg på tempen imorgen.

Krysser fingrene for deg[emoji173]️[emoji120]

Tror jeg er rundt 12dpo nå, litt usikker på når EL faktisk var. Tok enda en test i dag, helt blenda, så forbereder meg på TR nå. IKM er om 2 dager så tenker det burde være i allefall antydning til strek hvis jeg er gravid :p håper fortsatt for dere andre her inne :D

IMG_1069.JPG

Dagens tester, 10 DPO, ser skuffende ut :( ser skygge på babyplan, det fikk jeg i går og, mens CB er blank.. Mista litt trua nå og får vel forberede seg til tanta kommer på besøk igjen! :shifty::sour:

Vis vedlegget 225538
Dagens tester, 10 DPO, ser skuffende ut :( ser skygge på babyplan, det fikk jeg i går og, mens CB er blank.. Mista litt trua nå og får vel forberede seg til tanta kommer på besøk igjen! :shifty::sour:

Vet ikke om jeg har streksyn eller ikke, men er det ikke noe på CB og? Ikke meningen å gi deg falske forhåpninger altså! Men.. jeg fikk og veldig svake 'normale' tester 10 dpo! I dag 13 dpo var den knallsterk så det kan være! Krysser fingrene!

Vet ikke om jeg har streksyn eller ikke, men er det ikke noe på CB og? Ikke meningen å gi deg falske forhåpninger altså! Men.. jeg fikk og veldig svake 'normale' tester 10 dpo! I dag 13 dpo var den knallsterk så det kan være! Krysser fingrene!

Signerer denne :) Ville ikke gitt opp håpet helt enda, selv om det er vanskelig å si om det er skyggestreker eller ikke. :)

IMG_20170516_104246.png
IMG_20170516_085131.jpg
er 9dpo og fikk sterkere strek enn i går, men syns fortsatt det ser ut som skygge dessverre (vet ikke om den synes på bildet engang). Får se hvordan den ser ut i morgen :D

Last edited:

Signerer denne :) Ville ikke gitt opp håpet helt enda, selv om det er vanskelig å si om det er skyggestreker eller ikke. :)

Jeg eier ikke streksyn selv :p men Åå.. tenk hvis!:wideyed: Skal prøve å være sterk og ikke teste på noen dager nå - pleier å ha ganske greie indikasjoner på tr et par dager før, så er bare å vente... I tillegg er jo tempen grei å følge med på :nailbiting:

Spotter fortsatt, og selv om tempen er høy fortsatt så peker den nedover, og det kjennes ut som tr kommer allerede. Dritt.
9afe1c77a8f8003578c07831a697c5c1.jpg

Back
Topp