Ønskernr.3
Blir kjent med forumet
10!Jeg ser strek! :-D mange DPO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10!Jeg ser strek! :-D mange DPO?
Eg sparer den til i morgon tidlig [emoji56] men tok CB sin tidligtest no:
Vis vedlegget 225541 Oh my Gosh jeg tror kanskje vi har klart det!! Ser dere det samme som meg?? 10 dpo, den blå er el-test, knallsterk, de to nederste tatt i dag tidlig. Aldri fått skygge før, kan det være?????
Her er det ingen tvil vil jeg si! GRATULERER!
Tusen takk, jeg er fortsatt helt skjelven... Kan ikke helt tro det! 1000 tanker farer gjennom hodet, var ikke lett å konsentrere seg på jobb i dag! Tør ikke være sikker før en digital er tatt...
Tusen takk, jeg er fortsatt helt skjelven... Kan ikke helt tro det! 1000 tanker farer gjennom hodet, var ikke lett å konsentrere seg på jobb i dag! Tør ikke være sikker før en digital er tatt...
Når tenker du ta digital da?[emoji1][emoji1]
Tusen takk!!! Jeg tør ikke juble enda, men aner jo håpKjenner den følelsen Best å ikke slippe følelsen helt løs før man er helt sikker. Ønsker deg lykke til!
Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
Eg sparer den til i morgon tidlig [emoji56] men tok CB sin tidligtest no:
HURRA! Denne er jo til og med rosa, så det kan jo ikke være noen tvil vel?
Oioi!! Kan eg gratulere?? [emoji4][emoji173]Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
Nei...eg fekk plutselig litt panikk! Så no tør eg ikkje [emoji87] Er 11 dpo i dag, trur eg, så no kan eg like godt vente eit par dagar til.Har du testet med digital? Så spennende!
Vis vedlegget 225618 Oi, oi, oi, for en morgen - selveste 17. mai - og jeg sitter her med denne hurrrrra Helt uvirkelig!