Dagens test, noen som ser? Ser enda bedre i virkeligheten.
Vis vedlegget 225630
Jeg ser! Hadde sånn i går selv, fikk det jeg tror er positiv test i dag! Masse lykke til med testingen de neste dagene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test, noen som ser? Ser enda bedre i virkeligheten.
Vis vedlegget 225630
Takk ❤ Din er det jo ingen tvil om daJeg ser! Hadde sånn i går selv, fikk det jeg tror jeg positiv test i dag! Masse lykke til med testingen de neste dagene!
Eg kan settast opp på [emoji173]gravid[emoji173] Hipp hurra for den beste 17. maien ever! Eg turte visst å ta ein digital i dag likevel [emoji87]
Hurra For en fantastisk 17.mai for dere <3 Kos dere ekstra masse i dag! Gooood klem til deg <3Eg kan settast opp på [emoji173]gravid[emoji173] Hipp hurra for den beste 17. maien ever! Eg turte visst å ta ein digital i dag likevel [emoji87]
Tusen takk! [emoji173]Oi oi! Gratulerer! [emoji813]red
Tusen takk! God klem tilbake [emoji173]Hurra For en fantastisk 17.mai for dere <3 Kos dere ekstra masse i dag! Gooood klem til deg <3
Lutealfasen er fortsatt alt for kort, og jeg kan settes på tr...
Februar skal det skje
For oss begge!
Om det klaffer i denne pp så får jeg termin rundt bursdagen min. Hadde ikke vært så verst bursdagsgave det.
Eg kan settast opp på [emoji173]gravid[emoji173] Hipp hurra for den beste 17. maien ever! Eg turte visst å ta ein digital i dag likevel [emoji87]
Tusen takk! [emoji173]Gratulerer så mye <3
Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
Vis vedlegget 225618 Oi, oi, oi, for en morgen - selveste 17. mai - og jeg sitter her med denne hurrrrra Helt uvirkelig!
Da kan jeg settes på tr
Tusen hjertelig Dette har vært litt av en 17. maiHURRAAA!!(som jeg allerede har ropt så mange ganger i dag), kjempefin strek! Du er gravid, gratulerer!!
Og HURRAAA igjen, gratulerer så mye! GØY!!
Ses i januar!
Gratulerer til alle som har fått positiv test!!
Å, som jeg håper det skjer meg snart også..
Er veldig spent for det nærmer seg testedato. Har bestemt meg for å teste på søndag, da er jeg 12 dpo, men skal egentlig ha mensen på mandag dersom syklusen er helt i rute på 29 dager (13 dpo). Pleier å spotte ett par dager i forveien så dersom tr ikke har dukket opp på søndag er det jo lovende. Dette er første gang jeg har prøvd EL-tester, så nå får jeg se hvor lang lutealfasen min er.
Har hatt mye mensmurringer og litt stikkinger de siste dagene. Har virkelig følt at mensen er på vei, men håper jo så klart det er ett tegn på noe annet. MEN, har hatt det sånn en pp tidligere og ikke vært gravid.
Hvilke symptomer hadde dere som har fått positiv test i dpo-dagene? Jeg er 8 dpo i dag.