IKM UKE 20 ♡

Jeg ser! Hadde sånn i går selv, fikk det jeg tror jeg positiv test i dag! Masse lykke til med testingen de neste dagene!:joyful:
Takk ❤ Din er det jo ingen tvil om da ;)

Eg kan settast opp på [emoji173]gravid[emoji173] Hipp hurra for den beste 17. maien ever! Eg turte visst å ta ein digital i dag likevel [emoji87]

2f869d21cca5dc60a3137c027c2f2ed4.jpg

For oss begge! :Heartred

Om det klaffer i denne pp så får jeg termin rundt bursdagen min. :) Hadde ikke vært så verst bursdagsgave det.

Og jeg får termin på pappaen min sin :P

Hadde det klaffet for oss nå hadde vi hatt termin 29 januar. 2 dager før bursdagen til broren til samboer[emoji4] Men ser desverre ikke ut som det har klaffet denne gangen. Så får satse på termin 8 mars i steden[emoji1] Hadde vært moro å få ei lita jente på kvinnedagen[emoji7]

Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*

HURRAAA!!(som jeg allerede har ropt så mange ganger i dag), kjempefin strek! Du er gravid, gratulerer!! :D:D

Vis vedlegget 225618 Oi, oi, oi, for en morgen - selveste 17. mai - og jeg sitter her med denne :Heartpink:Heartpink hurrrrra :happy::happy: Helt uvirkelig!

Og HURRAAA igjen, gratulerer så mye! GØY!! :)

Ses i januar!

IMG_1082.jpg

Tempen synker og jeg regner med det betyr at tanta er rett rundt hjørnet... Krysser fingrene hardt for neste PP!

Gratulerer til de som har fått positive tester i dag!! :)

Gratulerer til alle som har fått positiv test!! :)

Å, som jeg håper det skjer meg snart også..
Er veldig spent for det nærmer seg testedato. Har bestemt meg for å teste på søndag, da er jeg 12 dpo, men skal egentlig ha mensen på mandag dersom syklusen er helt i rute på 29 dager (13 dpo). Pleier å spotte ett par dager i forveien så dersom tr ikke har dukket opp på søndag er det jo lovende. Dette er første gang jeg har prøvd EL-tester, så nå får jeg se hvor lang lutealfasen min er.

Har hatt mye mensmurringer og litt stikkinger de siste dagene. Har virkelig følt at mensen er på vei, men håper jo så klart det er ett tegn på noe annet. MEN, har hatt det sånn en pp tidligere og ikke vært gravid.

Hvilke symptomer hadde dere som har fått positiv test i dpo-dagene? Jeg er 8 dpo i dag.

Gratulerer til alle som har fått positiv test!! :)

Å, som jeg håper det skjer meg snart også..
Er veldig spent for det nærmer seg testedato. Har bestemt meg for å teste på søndag, da er jeg 12 dpo, men skal egentlig ha mensen på mandag dersom syklusen er helt i rute på 29 dager (13 dpo). Pleier å spotte ett par dager i forveien så dersom tr ikke har dukket opp på søndag er det jo lovende. Dette er første gang jeg har prøvd EL-tester, så nå får jeg se hvor lang lutealfasen min er.

Har hatt mye mensmurringer og litt stikkinger de siste dagene. Har virkelig følt at mensen er på vei, men håper jo så klart det er ett tegn på noe annet. MEN, har hatt det sånn en pp tidligere og ikke vært gravid.

Hvilke symptomer hadde dere som har fått positiv test i dpo-dagene? Jeg er 8 dpo i dag.

Jeg hadde en slags eggløsningsmurringer på høyre side helt fra 3-4dpo. Det var det som var ulikt tidligere sykluser. Fra ca 12 dpo gikk det over til mer mensmurringer. Også har jeg notert meg at jeg blødde fra tannkjøttet 7dpo. Krysser fingrene for deg, murringer kan være et godt tegn!! :)

Back
Topp