IKM UKE 20 ♡

Hvordan går det? :)
Fortsatt ingen tegn til tanta. Tempen sank 0,08 grader i dag, så litt usikker på hva som skjer, men venter spent og ser an i morgen - hvis ikke må det nok testes på nytt :)
Lest litt rundt og virker overraskende normalt å få negativ test 10-11-12 dpo for så å få positiv i dagene etter IKM - selv om man skulle tro det var totalt unormalt her inne hvor vi alle er tilnærmet testomane :hilarious:
Ikke store trua, men liitt håp er det :)

Fortsatt ingen tegn til tanta. Tempen sank 0,08 grader i dag, så litt usikker på hva som skjer, men venter spent og ser an i morgen - hvis ikke må det nok testes på nytt :)
Lest litt rundt og virker overraskende normalt å få negativ test 10-11-12 dpo for så å få positiv i dagene etter IKM - selv om man skulle tro det var totalt unormalt her inne hvor vi alle er tilnærmet testomane :hilarious:
Ikke store trua, men liitt håp er det :)

Spennende spennende :D Håper tempen holder seg høyt oppe og at det blir testing igjen :) Har hørt om flere som ikke fikk utslag på testene før godt over IKM :) Så det er fortsatt håp :D

Hvordan går det? :)
Ingen tegn til tr enda. Blir litt frustrert, har hatt syklus på 27 og 28 dager i over et år, men nå er jeg på dag 30. Blanke tester, ikke en skyggestrek engang. Og heller ingen symptomer. Mulig litt stress med prøving kan ha forlenget den? Regner uansett ikke meg jeg er gravid.
Har bare lyst å komme videre til ny pp nå.

I dag hadde jeg en kjempe ekkel opplevelse. Var på motorsykkeltur med venninnen min også blir jeg sjukt kvalm plutselig! Så kvalm at jeg nesten svimer av. Kjente at jeg var sekunder fra å slokne, så vi fikk stoppet rask og jeg dalte av sykkelen. Fy så ekkelt det var. Hadde skikkelig stikkninger i magen også! Ingen tr enda.... Off

I dag hadde jeg en kjempe ekkel opplevelse. Var på motorsykkeltur med venninnen min også blir jeg sjukt kvalm plutselig! Så kvalm at jeg nesten svimer av. Kjente at jeg var sekunder fra å slokne, så vi fikk stoppet rask og jeg dalte av sykkelen. Fy så ekkelt det var. Hadde skikkelig stikkninger i magen også! Ingen tr enda.... Off
Høres ut som en veldig ekkel opplevelse. Bra det gikk bra.
Sikker på at du ikke er gravid?

Høres ut som en veldig ekkel opplevelse. Bra det gikk bra.
Sikker på at du ikke er gravid?

Ja det var utrolig ekkelt! Flaks det ikke skjedde på motorveien men på en liten sidevei, så vi fikk stoppet raskt..
Jeg har helt blenda tester så med mindre jeg produserer hcg veldig sent så.
Men jeg tror ikke det. Jeg er ganske sikker på at el var litt forsinket denne pp og jeg var bortreist så vi fikk ikke lagt aksjer til rett tid i så fall[emoji85]

Ja det var utrolig ekkelt! Flaks det ikke skjedde på motorveien men på en liten sidevei, så vi fikk stoppet raskt..
Jeg har helt blenda tester så med mindre jeg produserer hcg veldig sent så.
Men jeg tror ikke det. Jeg er ganske sikker på at el var litt forsinket denne pp og jeg var bortreist så vi fikk ikke lagt aksjer til rett tid i så fall[emoji85]
Så kjedelig. Håper du får svar snart om det gikk den ene eller andre veien.

Ingen tegn til tr enda. Blir litt frustrert, har hatt syklus på 27 og 28 dager i over et år, men nå er jeg på dag 30. Blanke tester, ikke en skyggestrek engang. Og heller ingen symptomer. Mulig litt stress med prøving kan ha forlenget den? Regner uansett ikke meg jeg er gravid.
Har bare lyst å komme videre til ny pp nå.

Kjedelig når syklusene har vært så stabile og plutselig skal kroppen begynne å tulle :( Stress kan påvirke mye ja! Hvordan er det i dag da? Noen tegn på tr?

CD 27 og 15 DPO i dag, fortsatt har jeg ikke sett noe til tanta... Hvit utflod, og kjent liiitt murringer en gang tidligere i dag, men ikke i nærheten av hvordan det pleier å være - pleier å kjenne det ganske godt et par dager før TR. Plutselig har jeg blitt alvorlig kvisete også o_O 10 mlu test i går kveld var blendahvit, som forventet. Tempen sank mer i dag, så skulle bare ønske tanta kunne komme så jeg ble ferdig med det og fikk kommet i gang med PP 3! :shifty:

CD 27 og 15 DPO i dag, fortsatt har jeg ikke sett noe til tanta... Hvit utflod, og kjent liiitt murringer en gang tidligere i dag, men ikke i nærheten av hvordan det pleier å være - pleier å kjenne det ganske godt et par dager før TR. Plutselig har jeg blitt alvorlig kvisete også o_O 10 mlu test i går kveld var blendahvit, som forventet. Tempen sank mer i dag, så skulle bare ønske tanta kunne komme så jeg ble ferdig med det og fikk kommet i gang med PP 3! :shifty:

Fydda, nå må kroppen skjerpe seg og gi deg to streker eller sette fart på tr da. Klem ❤️

Seriøst kroppen?! Hva skjeeer?
Nå gikk tempen OPP igjen på CD 28 / 16 DPO. Plutselig veldig vannete utflod i dag :wideyed: Er det normalt at lutealfasen plutselig endrer lengde...?:confused005
IMG_1130.jpg

Lutealfasen har vel rimelig konstant lengde hver syklus. Men kan det tenkes at EL var på CD 15 i stedet?
Tenker noe ALA det samme selv, selv om det egentlig ikke gir helt mening mtp ELsmerter :confused:
Er vel ikke normalt med SÅ høy temp før EL heller? Kan ikke dette her jeg.. :wideyed::p

Gratulerer til alle som ble gravid denne måneden ❤ Blir en spennende tid fremover for oss alle ❤

Lykke til videre dere som dessverre fikk TR på besøk og håper virkelig det blir deres tur snart ❤ Ikke gi opp håpet ❤

Og til dere som ikke har fått noe svar enda hvilken vei det går, så håper jeg dere får svar snart ❤ Lykke til enten det blir terminforum eller ny pp ❤

Back
Topp