Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
Positiv!! Gratulerer såååå mye [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
Oioi!! Kan eg gratulere?? [emoji4][emoji173]
gratulererVis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
GratulererVis vedlegget 225618 Oi, oi, oi, for en morgen - selveste 17. mai - og jeg sitter her med denne hurrrrra Helt uvirkelig!
Nei...eg fekk plutselig litt panikk! Så no tør eg ikkje [emoji87] Er 11 dpo i dag, trur eg, så no kan eg like godt vente eit par dagar til.
Gratulerer så mye[emoji173]Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
Gratulerer!!Vis vedlegget 225609 da var det ikke skyggetest de siste dagene likevel da :O Eller hva tror dere? 10dpo i dag! *skjelven*
jeg kan settes på tr...
Da kom tr
Lutealfasen er fortsatt alt for kort, og jeg kan settes på tr...
Den ser jo fin og rosa ut Gratulerer!!Jeg er 10 DPO i dag, hatt skyggestreker på test i går og dagen før. Fikk denne i dag:
Vis vedlegget 225625
Vis vedlegget 225625
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Jeg er pp1 og har ikke vært gravid tidligere, skal ta digital til helgen!
Jeg er 10 DPO i dag, hatt skyggestreker på test i går og dagen før. Fikk denne i dag:
Vis vedlegget 225625
Vis vedlegget 225625
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Jeg er pp1 og har ikke vært gravid tidligere, skal ta digital til helgen!
Dagens test, noen som ser? Ser enda bedre i virkeligheten.
Vis vedlegget 225630
jeg kan settes på tr...
Da kom tr
Lutealfasen er fortsatt alt for kort, og jeg kan settes på tr...
12dpo i dag, ikm imorgen eller fredag Blir veldig spennnede i morgen Tør ikke slippe jubelen løs enda...Jeg ser noe! Ser ut som min i går Blir spennende å se i morgen