IKM UKE 20 ♡

Ingen tegn til tr her enda... Men hadde ett skikkelig sinne utbrudd i dag med tårer og smell i bad døra[emoji85][emoji23] Jeg pleier da aaaaldri bli et "pms-troll"![emoji44] Uff ikke bra[emoji23] Stakkars samboeren min. Han prøvde gi meg en klem men da dyttet jeg han bare vekk for orker ikke begynne gråte igjen

Gratulerer til alle som har fått positiv test!! :)

Å, som jeg håper det skjer meg snart også..
Er veldig spent for det nærmer seg testedato. Har bestemt meg for å teste på søndag, da er jeg 12 dpo, men skal egentlig ha mensen på mandag dersom syklusen er helt i rute på 29 dager (13 dpo). Pleier å spotte ett par dager i forveien så dersom tr ikke har dukket opp på søndag er det jo lovende. Dette er første gang jeg har prøvd EL-tester, så nå får jeg se hvor lang lutealfasen min er.

Har hatt mye mensmurringer og litt stikkinger de siste dagene. Har virkelig følt at mensen er på vei, men håper jo så klart det er ett tegn på noe annet. MEN, har hatt det sånn en pp tidligere og ikke vært gravid.

Hvilke symptomer hadde dere som har fått positiv test i dpo-dagene? Jeg er 8 dpo i dag.

Spennende med testing på søndag! :)

Jeg har hatt svake mensmurringer (spesielt på kvelden) og stikninger på høyre side siden eggløsning - dette har tatt seg opp de siste dagene. Stikningen på høyre side kommer ofte viss jeg snur meg raskt i sengen eller vrir på overkroppen. Har også blødd litt fra tannkjøttet og fått såre og litt mørkere brystvorter. Og er trøttere enn vanlig. Alt dette minus stikningen, trøttheten og mørkere brystvorter bruker jeg å ha i dpo-land før tanta kommer :)

Lykke til! :)

Gratulerer til alle som fått positiv test :gen014

Her dukket TR opp igår, men jeg får se det positive i det hele og det er att denne gang var syklusen min bare 39 dager (har tidligere vart oppe i 60dager). :dance018

IKM i dag. Blenda test i går og blenda i dag. Sikker på at mensen kom tidligere i dag, men kom bare litt slim :S Tenker at TR er nok rett rundt hjørnet.

Her har det kommet spor av rosa/lysbrun-aktig utflod. Så da er nok tr her i løpet av ett par dager er jeg redd. Men synes det var vel tidlig. Er jo bare 9 dpo i dag. EL kom seinere i syklusen enn jeg hadde trodd. Kanskje jeg har kort lutealfase? Æsj, jeg som hadde håpet litt denne pp'en..

Jeg var helt sikker på at tempen skulle synke mer pga tr, men i går svingte den opp og jammen fortsatte den ikke i dag :wideyed: skjønner ikke jeg.. IKM i morgen, men ingen symptomer på verken tr eller baby. Tror ikke det er noe der, men forstår meg ikke helt på denne grafen altså :p
IMG_1100.jpg

Da kan jeg settes på Gravid

IMG_6273.JPG

Gratulerer til alle som har blitt gravide!! :woot: :Heartbigred:wav

Jeg kan settes opp på tr.

Må si den pp har vært merkelige. Var så sikker på at det klaffet, da jeg hadde så mange symtomer. Fikk først litt brunt på papiret tirsdag kveld, fikk veldig vonde menssmerter, el, som en svak rie, så ble det rosa, var bare slik på papiret, helt til idag da ble det mer rødt og mer mengde. Så trodde jeg tappen skulle være myk åpen og lav ved mens. Men den er vanskelig å nå, så er den hard og myk. Så stoler ikke på den. Kan der være at det er slik, da det er under et år siden sist fødsel??

Back
Topp