Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag synes jeg testen er svakere så regner med det kan være kjemisk på gang her - igjen.. har bare én test igjen så sparer den til i morgen og sjekker da for å være sikker. Hvis ikke TR dukker opp før den tid.
Det er jo mulig testen ikke har like mye fargestoff(?) i seg da Spiren skal holde seg der den nå[emoji1][emoji173]️
Bra noen andre kan håpe for meg når jeg mister det [emoji8]
Da kan jeg settes på tanta.. Men men. 2 dager tidligere til neste EL
Lykke til i beste pp!Da kan jeg settes på tanta.. Men men. 2 dager tidligere til neste EL
Har heller ikke hørt noe om at det deles opp i tre stadier... Blødningene, det er ikke festeblødning da?Gratulerer så masse til alle dere som har fått positive tester allerede
Har et spm, da jeg var hos gynekologen sist sa hun at jeg hadde eggløsning. Så mener mannen at, da jeg var på do og kledde på meg, hadde hun sagt at jeg var i første tredjedel av eggløsningsprosessen... Vet dere hva det betyr? Jeg har aldri lest eller hørt at denne deles opp i tre
Har forøvrig blødd litt i dag og lurer på om det i det hele tatt er mulig at det er tr allerede....en uke for tidlig i så fall
Altså, det er jo godt mulig han hørte feil eller noe...Han er ikke like godt kjent med alt som skjer i syklusen som jeg er syns det var rart men hang meg litt opp i det i dag når jeg begynte å småblød så kort tid etter EL og ikke kan forstå det helt.Har heller ikke hørt noe om at det deles opp i tre stadier... Blødningene, det er ikke festeblødning da?
Altså, det er jo godt mulig han hørte feil eller noe...Han er ikke like godt kjent med alt som skjer i syklusen som jeg er syns det var rart men hang meg litt opp i det i dag når jeg begynte å småblød så kort tid etter EL og ikke kan forstå det helt.
Ifølge tester hadde jeg EL søndag. Også fikk jeg det bekreftet av gyn på mandag.
Så tenker jeg at det er umulig at tr kommer nå....? Krysser alt jeg har for at det er en festeblødning
Jeg håper gledelig dobbelt opp for deg[emoji1] Jeg har trua[emoji173]️
Siste test jeg hadde tatt. Kan knapt skimte en skygge. Blæ. Mye svakere enn de to siste dagene.... sett dette nok ganger nå til at jeg gir opp håpet nå. "Heldigvis" er jeg tom for tester nå, så får vi se om tanta kommer i morgen eller ikke. Hvis ikke blir det noen lange dager til det dukker opp nye tester i postkassen [emoji23]
Æsjda... Håper hun ikke kommer[emoji120]
Jeg tror tr er på vei her også Kjennes sånn ut på kroppen....
Ryvita - PP1 - B2 - El ca 01.05 - IKM 15.05
Leonore - PP3 - B1 - EL ca 01.05 - IKM 15.05
Linni_ønsker_liten - pp5 ( etter påvist pcos) - nr.1 - el 1.mai - ikm 15.mai
BabyB - PP1 etter MA - Ingen barn fra før - EL 01.05 - IKM 15.05
Ser ut som jeg flytter inn her med ikm ca tirsdag 16/5.