Ser kanskje noe?
Jeg fikk selv denne idag:
Ser ut som dagene fremover blir spennende for oss da
Synes jeg kaaanskje skimter noe her! Utrolig spennende dager når ryker neste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser kanskje noe?
Tenkte kanskje å prøve å spare meg opp tim jeg kommer hjem fra jobb [emoji14] eller så blir det i morgen altsåSynes jeg kaaanskje skimter noe her! Utrolig spennende dager når ryker neste?
Kanskje på den øverste?Ikm 18 men fikk disse i går og idag. 9 og 10 dpo. Noen som ser noe?
Ikm 18 men fikk disse i går og idag. 9 og 10 dpo. Noen som ser noe?
Tenkte kanskje å prøve å spare meg opp tim jeg kommer hjem fra jobb [emoji14] eller så blir det i morgen altså
Du da?
De håper eg og! Får sjå om eg klarer å vente til søndag med å teste igjen [emoji28]Troor jammen jeg ser svake streker på begge! Vanskelig å tyde om de er rosa. Så spennende, håper de fortsetter å utvikle seg!
Dagens test [emoji16] DPO 10 [emoji4][emoji4] trud dere det vil slå ut på digital eller?
Gratulerer!! Håper jeg får dette på monitoren min neste ukeJippi. [emoji1] [emoji2] [emoji1]
Tusen takkGratulerer!! Håper jeg får dette på monitoren min neste uke
Dagens test [emoji16] DPO 10 [emoji4][emoji4] trud dere det vil slå ut på digital eller?
Tusen takk Trenger detTusen takk
Ja, det hadde blitt koselig.
sender deg litt babystøv.
Wiiiiiii!!!! <3 <3 Tjaaaa. Den er jo positiv, men kanskje litt tidlig for digital? GRATULERER iallefall!!
Takk [emoji4]D
Digital i mårratidlig kanskje? Jeg sier gratulerer!!
Jippi. [emoji1] [emoji2] [emoji1]
Takk! [emoji16][emoji16]Tørr ikke å juble før jeg har d svart på hvitt [emoji28]
Takk [emoji4]
Tror den er sterkere om ettermiddagen enn kvelden hos meg? får prøve å holde med med den [emoji28]
Ser kanskje noe?