IKM UKE 20 ♡

Ser kanskje noe?

Jeg fikk selv denne idag:
ded53ca6b0d06c92612cc8911f5925e4.jpg

Ser ut som dagene fremover blir spennende for oss da:p

Synes jeg kaaanskje skimter noe her! Utrolig spennende dager :nailbiting: når ryker neste?

Tenkte kanskje å prøve å spare meg opp tim jeg kommer hjem fra jobb [emoji14] eller så blir det i morgen altså :)
Du da?

Tenkte det samme! Burde sikkert vente til i morgen men blir nok i ettermiddag/kveld om jeg klarer å spare ;) noen får jo sterkere på ettermiddagen også, lov å håpe! Aaaa jeg går rundt meg selv på jobb ass, bra det snart er helg. Krysser fingrene hardt for oss!

Merker dere tempfall før mensen? De siste syklusene har jeg fått svettetokter på natten noen dager før TR har kommet. Samme i natt, så tenker håpet er ute for denne gang...

Wiiiiiii!!!! <3 <3 Tjaaaa. Den er jo positiv, men kanskje litt tidlig for digital? GRATULERER iallefall!!

Takk! [emoji16][emoji16]Tørr ikke å juble før jeg har d svart på hvitt [emoji28]
D

Digital i mårratidlig kanskje? Jeg sier gratulerer!!
Takk [emoji4]
Tror den er sterkere om ettermiddagen enn kvelden hos meg? :-) får prøve å holde med med den [emoji28]

Takk! [emoji16][emoji16]Tørr ikke å juble før jeg har d svart på hvitt [emoji28]

Takk [emoji4]
Tror den er sterkere om ettermiddagen enn kvelden hos meg? :) får prøve å holde med med den [emoji28]

Det skjønner jeg godt, jeg venter på stigning selv, tenkte å ta en oppfølgingstest i morra eller søndag - men jeg fikk strek og din er MYE sterkere enn min! :D

Ok nå begynner jeg å lure. Etter app så skulle jeg har hatt el den 4. mai, det er akkurat en uke og en dag siden og nå får jeg litt rosa når jeg tørket meg Det er ikke blod og ser ikke ut som mensen men det er rosa. Så det bedre når jeg skulle kjenne på livmortappen og da ble det litt rosa på papiret..
Kan det være at jeg har hatt el uten at jeg visste det eller så det???
Men jeg tok en test i dag, og den var jo blenda, så kan hende det er mulighet likevel da [emoji52]
fe17b0e282c25aab76d055f4caa27c00.jpg

Back
Topp