Ikke gi opp håpet, enda noen dager til ikm!
Mange produsere HCG seint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner ikke på så mye symptomer sånn egentlig. Synes vannet på jobb smaker litt rart og at det stikker litt her og der,men det kan like så godt være hva som helst.
Jeg kutter alt fra El til TR/IKM. Drikker ikke alkohol, men spekemat er litt tøft å holde seg unna av og til Noen lever jo som normalt til de får positiv test.Så sent i DPO dagene, kutter dere spekemat og alkohol?
Jeg kutter alt fra El til TR/IKM. Drikker ikke alkohol, men spekemat er litt tøft å holde seg unna av og til Noen lever jo som normalt til de får positiv test.
Det er farlig godt altså Kos deg og nyt detJeg har ikke drukket alkohol siden jeg fikk positiv test sist, meeen er på besøk hos besteforeldrene mine og som besteforeldre er og skal stappe deg med mat til d tyter utav ørene... fikk et par skiver med fenalår på, spiste de og tenkte ikke så mye over det. Men fy d var godt [emoji28]
Er 5dpo i dag, og har hatt superømme bryst sidan el på laurdag...er vant til at dei blir ømme rett etter el, men så blir dei vanlige igjen etter to dagar. Er det andre som har det sånn? Kaaaaan eg ha et lite håp om en spire...? [emoji85][emoji256]
Tusen takk! [emoji4][emoji4]Håper det, krysser fingrene for deg [emoji4]
Hei, Jeg vil gjerne være med her!
Jeg tror jeg hadde eggløsning søndag, så da blir ikm for meg søndag 21 mai.
Forøvrig første pp etter en sa for 3 uker siden (mistet i uke 10, første gang jeg har vært gravid).
Har kjent litt murring og stikking de siste dagene. 4 dpo i dag!
Hei, Jeg vil gjerne være med her!
Jeg tror jeg hadde eggløsning søndag, så da blir ikm for meg søndag 21 mai.
Forøvrig første pp etter en sa for 3 uker siden (mistet i uke 10, første gang jeg har vært gravid).
Har kjent litt murring og stikking de siste dagene. 4 dpo i dag!
Jeg er motsatt. Har vanligvis ikke ømme brystvorter før 3-5 dpo og varer Noen få dager, nå fikk jeg 1dpo og er fortsatt ganske ømme 7dpo !Er 5dpo i dag, og har hatt superømme bryst sidan el på laurdag...er vant til at dei blir ømme rett etter el, men så blir dei vanlige igjen etter to dagar. Er det andre som har det sånn? Kaaaaan eg ha et lite håp om en spire...? [emoji85][emoji256]
Oooh, det er så spennande! Når tenker du å teste?Jeg er motsatt. Har vanligvis ikke ømme brystvorter før 3-5 dpo og varer Noen få dager, nå fikk jeg 1dpo og er fortsatt ganske ømme 7dpo !
Velkommen! Så trist at du mistet. Men flott at du er så raskt tilbake i syklus Krysser fingrene for deg
Har skrevet deg opp! Trist å høre om SA Nå skal det klaffe, jeg krysser fingrene
Så sent i DPO dagene, kutter dere spekemat og alkohol?
Har testaOooh, det er så spennande! Når tenker du å teste?
Tusen takk for det. Var veldig tungt å miste men jeg er heldig som kom raskt inn i syklus igjen. Forøvrig en meget smertefull eggløsning sist helg, så det var litt uvant men antar at ting er litt annerledes etter en sa...