IKM UKE 20 ♡

Kjenner ikke på så mye symptomer sånn egentlig. Synes vannet på jobb smaker litt rart og at det stikker litt her og der,men det kan like så godt være hva som helst. :p

har også sluttet å kjenne så veldig etter symptomer, da mye glir over i pms for min del :) Med mindre det dukker opp noe unormalt da. Sist jeg var gravid hadde jeg mye stikking :) ;)

Så sent i DPO dagene, kutter dere spekemat og alkohol? :)
Jeg kutter alt fra El til TR/IKM. Drikker ikke alkohol, men spekemat er litt tøft å holde seg unna av og til :) Noen lever jo som normalt til de får positiv test.

Jeg kutter alt fra El til TR/IKM. Drikker ikke alkohol, men spekemat er litt tøft å holde seg unna av og til :) Noen lever jo som normalt til de får positiv test.

Jeg har ikke drukket alkohol siden jeg fikk positiv test sist, meeen er på besøk hos besteforeldrene mine og som besteforeldre er og skal stappe deg med mat til d tyter utav ørene... fikk et par skiver med fenalår på, spiste de og tenkte ikke så mye over det. Men fy d var godt [emoji28]

Jeg har ikke drukket alkohol siden jeg fikk positiv test sist, meeen er på besøk hos besteforeldrene mine og som besteforeldre er og skal stappe deg med mat til d tyter utav ørene... fikk et par skiver med fenalår på, spiste de og tenkte ikke så mye over det. Men fy d var godt [emoji28]
Det er farlig godt altså :) Kos deg og nyt det :)
Kjenner til det at besteforeldre skal presse i deg mest mulig mat når man er på besøk. Er man der nesten en hel dag så er det lunsj, dessert, middag, dessert, kveldsmat, dessert. Triller jo hjem til slutt :hilarious:

Er 5dpo i dag, og har hatt superømme bryst sidan el på laurdag...er vant til at dei blir ømme rett etter el, men så blir dei vanlige igjen etter to dagar. Er det andre som har det sånn? Kaaaaan eg ha et lite håp om en spire...? [emoji85][emoji256]

Er 5dpo i dag, og har hatt superømme bryst sidan el på laurdag...er vant til at dei blir ømme rett etter el, men så blir dei vanlige igjen etter to dagar. Er det andre som har det sånn? Kaaaaan eg ha et lite håp om en spire...? [emoji85][emoji256]

Håper det, krysser fingrene for deg [emoji4]

Hei, Jeg vil gjerne være med her!
Jeg tror jeg hadde eggløsning søndag, så da blir ikm for meg søndag 21 mai.

Forøvrig første pp etter en sa for 3 uker siden (mistet i uke 10, første gang jeg har vært gravid).

Har kjent litt murring og stikking de siste dagene. 4 dpo i dag!

Forøvrig første pp etter en sa for 3 uker siden (mistet i uke 10, første gang jeg har vært gravid).

Velkommen! Så trist at du mistet. Men flott at du er så raskt tilbake i syklus :) Krysser fingrene for deg :) :)

Har skrevet deg opp! Trist å høre om SA :( Nå skal det klaffe, jeg krysser fingrene :)

Jeg er motsatt. Har vanligvis ikke ømme brystvorter før 3-5 dpo og varer Noen få dager, nå fikk jeg 1dpo og er fortsatt ganske ømme 7dpo !

Velkommen! Så trist at du mistet. Men flott at du er så raskt tilbake i syklus :) Krysser fingrene for deg :) :)

Tusen takk for det. Var veldig tungt å miste men jeg er heldig som kom raskt inn i syklus igjen. Forøvrig en meget smertefull eggløsning sist helg, så det var litt uvant:p men antar at ting er litt annerledes etter en sa...

Oooh, det er så spennande! Når tenker du å teste?
Har testa :)
b58f3304bc930427eac31afb2141c438.jpg
blenda [emoji53]
Men hadde et skikkelig dip i tempen idag
988e573eac06b774fa7a25e407209a91.jpg

Tusen takk for det. Var veldig tungt å miste men jeg er heldig som kom raskt inn i syklus igjen. Forøvrig en meget smertefull eggløsning sist helg, så det var litt uvant:p men antar at ting er litt annerledes etter en sa...

Jeg mistet 9+5 i mars og har hatt 2 eggløsninger i etterkant som jeg har kjent mye bedre enn tidligere. Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter å ha mistet, så krysser fingrene at det er ekstra ubehagelig fordi vi produserer superegg :) :)

Back
Topp