IKM UKE 20 ♡

:) Det var jammen bra EL kom nå, for i morgen blir vi borte fra hverandre resten av uka. Men skulle kanskje hatt morgendagen sammen også? Får håpe det holdt!
Fortsatt litt usikker på hele el-testinga. Fikk jo fast smilefjes i går. Tok strimmel i dag tidlig og i kveld, begge sterkere enn den jeg tok i går. Så når er jeg egentlig 1 dpo?

Vis vedlegget 225029

Den faste smileyen vises i 48 timer, så det er normalt at testen er positiv i 1-3 dager etter den blir blinkende [emoji4] Du er 1 dpo når strimlen er tydelig negativ igjen [emoji1] Spennende!

Åååh, nå er jeg frustrert!! [emoji17] En uke med blinkende smiley og ingen stigning på strimlene [emoji29] Ligger to dager etter forrige syklus, så virker som den her syklusen blir lenger igjen - jeg som var så glad for at syklusene har blitt kortere [emoji17]

e17e35fca3dbb03ca2804a90c8f4280d.jpg

Nederste er fra i dag, rfsu sin, den er 15/ul.. kan jeg juble nå? :D
Ja, det synes jeg [emoji14] gratulerer :D

Da ble det en test på meg også da, klarte ikke vente lenger! 8 dpo og desverre helt blenda:
IMG_1845.JPG

Kan vel ikke gi opp håpet enda akkurat, det er jo veldig tidlig! Men kjenner at det dalte noen hakk..

Da ble det en test på meg også da, klarte ikke vente lenger! 8 dpo og desverre helt blenda: Vis vedlegget 225045
Kan vel ikke gi opp håpet enda akkurat, det er jo veldig tidlig! Men kjenner at det dalte noen hakk..
Æsj ja, skjønner det, føler også at 8dpo er litt vinn eller forsvinn selvom folk ikke får positiv før etter ikm-liksom =/
Men som sier, kan ikke gi opp håpet, hvis ikke så kan jeg ha håpet for deg [emoji14]

Må ha vært skyggestrek hos meg her om dagen for her er det blenda nå... men jeg prøver å ikke gi opp håpet enda :p

Trur jeg må bare innse at jeg må flytte over til uke 21, ingen el har kommet [emoji20] ønsker dere alle 2 streker og kommer til å følge med dere [emoji4]

Igår 5 dpo kjente jeg stikking/pulserende smerte på høyre side, strålte ned til beinet også. Det kom og gikk i løpet av dagen. Fikk slik 5 dpo sist også, og det var festesmerter. Håper at det er det samme som skjedde igår. Idag og til nå har jeg vært kvalmen. Så har jeg hatt en kløe på hele kroppen som begynte kvelden 4 dpo. Var vekke når jeg stod opp, så begynte det på kvelden igjen 5 dpo. Blir spennende å se om det begynner ikveld igjen. Kjenner litt kløe nå og, men ikke så sterkt som det har vært de to siste kveldene. Noen andre som har opplevd kløe som et tegn? Huske jeg har opplevd slik før. Men husker ikke om der var før positiv test?

Igår 5 dpo kjente jeg stikking/pulserende smerte på høyre side, strålte ned til beinet også. Det kom og gikk i løpet av dagen. Fikk slik 5 dpo sist også, og det var festesmerter. Håper at det er det samme som skjedde igår. Idag og til nå har jeg vært kvalmen. Så har jeg hatt en kløe på hele kroppen som begynte kvelden 4 dpo. Var vekke når jeg stod opp, så begynte det på kvelden igjen 5 dpo. Blir spennende å se om det begynner ikveld igjen. Kjenner litt kløe nå og, men ikke så sterkt som det har vært de to siste kveldene. Noen andre som har opplevd kløe som et tegn? Huske jeg har opplevd slik før. Men husker ikke om der var før positiv test?

Jeg og har kjent skikkelige tak i livmorområde. Kjennes som om noen drar i egglederen og litt stikking som jeg ikke helt kan stedfeste. Kjente det først 3dpo og igjen i går 4dpo. Og de strålte ned i lysken, ut i ryggen og ned i beinet...
Har kjent stikking før uten å være gravid, men de takene er nye.. men leste meg til at de kan representere at det var en kraftig eggløsning, som kan stemme da den ble 5 dager forsinket :)

Krysser fingra for deg da :D

Da ble det en test på meg også da, klarte ikke vente lenger! 8 dpo og desverre helt blenda: Vis vedlegget 225045

Det er jo fortsatt veeldig tidlig! Ikke gi opp håpet :) :)

IMG_6027.JPG

a1 negativ idag, som forventet egentlig :)

Føler det kryr av pos graviditetstester på forumet om dagen! Er 3dpo og det kløøør i fingrene etter å teste..! :D :D Tenker nesten ikke på annet om dagen..

Back
Topp