IKM UKE 20 ♡

Æh, jeg klør etter å teste når jeg ser alle de spennende testene her! Er 7/8 dpo i morgen, spørs om det ryker en test [emoji85][emoji23] Hadde egentlig tenkt å vente til torsdag, 10dpo, men har 5 billigstrimler liggende, de må jo brukes opp liksom [emoji28][emoji23]
Sjæææl [emoji14] 4dpo og tok på hvit truse tilfelle jeg snart skal se noe tegn til festeblødning [emoji28]

Da er det bare å vente...
cac0e5f0c877f923326167d7fde582cf.jpg

Tempen stiger ikke så veldig..

Altså, nå når jeg pussa tennene helt som vanlig, begynte jeg å blø litt fra tannkjøttet rundt nesten alle tennene.. må jo være mer enn vanlig, selv om jeg er god på å innbille meg ting. 7dpo i dag. Kan det være et symptom??

Fyyy søren for noen kramper jeg har i eggstokka denne dpo-tiden... kjennes ut som noen tar tak i eggstokk/eggleder og drar til.... jeg hadde jo sein el, Så kan jo være at de er hovne og vonde av det?

4643f9df7777259bf22d5cfd5670046c.jpg
5d55eec5e746702df61766c8275335f1.png

Veldig tidlig. Aner heller ikke hvor mange dpo jeg er. Men jeg er så kvalm.. Ingenting som skal til før jeg blir rørt til tårer. Dette er helt sikkert bare skygge, men kom frem før fristen[emoji848] Babyplan test[emoji4]

4643f9df7777259bf22d5cfd5670046c.jpg
5d55eec5e746702df61766c8275335f1.png

Veldig tidlig. Aner heller ikke hvor mange dpo jeg er. Men jeg er så kvalm.. Ingenting som skal til før jeg blir rørt til tårer. Dette er helt sikkert bare skygge, men kom frem før fristen[emoji848] Babyplan test[emoji4]

Jeg ser en svak strek! Så spennende! Kommer du til å teste i morgen også? :)

Nei jeg tror jeg venter til neste uke[emoji4] Prøve å holde testetøsa unna[emoji85] (Om det er mulig....)

Hadde håpet du skulle teste igjen i morgen :P Såå spennende med tester her inne! Haha, da blir det å glede seg til neste uke :) :)

Hadde håpet du skulle teste igjen i morgen :P Såå spennende med tester her inne! Haha, da blir det å glede seg til neste uke :) :)

Du skal ikke se bort i fra at jeg ikke klarer holde meg altså[emoji85] Jeg kjenner meg selv såpass[emoji23] Men skal prøve å vente så lenge jeg klarer[emoji85] Hvordan går det med deg[emoji1]?

Du skal ikke se bort i fra at jeg ikke klarer holde meg altså[emoji85] Jeg kjenner meg selv såpass[emoji23] Men skal prøve å vente så lenge jeg klarer[emoji85] Hvordan går det med deg[emoji1]?

Lykke til! :D Kjenner til testetrangen! Jeg hadde pos el-test på lørdag (cd 21), neg i går og tempstigning i dag :) Så joiner dere endelig i dpo-land! Kommer sikkert til å teste til helgen allerede, selvom det egentlig er aaaltfor tidlig :P

Lykke til! :D Kjenner til testetrangen! Jeg hadde pos el-test på lørdag (cd 21), neg i går og tempstigning i dag :) Så joiner dere endelig i dpo-land! Kommer sikkert til å teste til helgen allerede, selvom det egentlig er aaaltfor tidlig :P

Spennende[emoji1] Masse lykke til til deg også [emoji173]️ Gleder meg til å se testene dine[emoji1] Planen var egentlig å ikke teste før 17 mai.. Men vi får nå se på det. Om denne kvalmen fortsetter så kommer nok testetrangen snikende....

Back
Topp