IKM UKE 20 ♡

Også ramla vi visst på ei testesmell da vet du :hilarious: Testetøs Victoria til tjeneste! Verste av alt er at det har jo ikke blitt bedre med årene heller :p Og svak skygge skulle det også komme, 6 dpo. Vi får se hva som skjer videre...

Oi så spennende :D Håper dette er begynnelsen på en ordentlig babystrek altså!!

Oi så spennende :D Håper dette er begynnelsen på en ordentlig babystrek altså!!

Har jo ganske tydelig symptom på at noe skjer nede i eggstokken/venstre side av livmor. Hva det er blir heller interessant å se :P

Har jo ganske tydelig symptom på at noe skjer nede i eggstokken/venstre side av livmor. Hva det er blir heller interessant å se :p

Jeg er 10 dpo da, men jeg har også de siste dagene hatt ekstreme konstante stikkinger på venstre siden jeg også!!

Blir veldig spennende å se hvordan dette ender for deg :) heia heia

Jeg er 10 dpo da, men jeg har også de siste dagene hatt ekstreme konstante stikkinger på venstre siden jeg også!!

Blir veldig spennende å se hvordan dette ender for deg :) heia heia

Når ryker du på test da? Spennende :D

Når ryker du på test da? Spennende :D

Jeg testet i dag, og den var negativ. I tillegg kom det lyselyse utvannet rosa på papiret når jeg var på do tidligere i dag.. Det har heldigvis ikke blitt noe mer enda... men blir jo litt nervøs! Tenker jeg må se an tempen i morgen mtp test :) Håper den holder seg høy!:nailbiting:

5 dpo i dag :) når starter dere å teste? :) Begynner å klø i fingrene :hilarious:

Dette ser ganske lovende ut synes jeg! Krysser fingrene for deg :) Tiden vil vise... så vi får vel bare vente på at den snegler seg avgårde :p

Tiden går svært sakte ja :P

Jeg testet i dag, og den var negativ. I tillegg kom det lyselyse utvannet rosa på papiret når jeg var på do tidligere i dag.. Det har heldigvis ikke blitt noe mer enda... men blir jo litt nervøs! Tenker jeg må se an tempen i morgen mtp test :) Håper den holder seg høy!:nailbiting:

Krysser fingrene ❤️ Ikke tempet hele helgen her, så spent på tempen imorgen :)

Yes, endelig er testebonanzaen i gang [emoji16][emoji23] Spennende test! Dette blir spennende å følge med på [emoji16] Når tar du neste?

Imorgen kveld sikkert :hilarious: Tydelig strek nå etter en stund, men i tvil om den er rosa eller ikke. Var rosa før fristen dog og aldri fått skygge på disse men..

IMG_5978.JPG

Imorgen kveld sikkert :hilarious: Tydelig strek nå etter en stund, men i tvil om den er rosa eller ikke. Var rosa før fristen dog og aldri fått skygge på disse men..

Vis vedlegget 224887

Det er jo definitivt strek der! [emoji16] Litt vanskelig å se om den er rosa eller grå utifra bildet, men var vel litt vel tydelig strek til å være skyggestrek? [emoji849]

I dag tidlig hadde jeg også blinkende smilefjes. Men klarte ikke vente, så tok en strimmel nå, og den var blitt sterkere siden i går kveld!
Er jeg snart der? Ville dere testa med en strimmel til i kveld, eller ventet til i morgen?

Vis vedlegget 224852
Prøver igjen jeg :happy: Ville dere tatt ny test i kveld eller ventet til i morgen tidlig?

Prøver igjen jeg :happy: Ville dere tatt ny test i kveld eller ventet til i morgen tidlig?

jeg hadde nok tatt ny i kveld på konsentrert urin for å være sikker på at jeg hadde fått med meg "vinduet" :)

Hva tror dere her da jenter? Den ble aldrig noe sterkere etter fredagen :( kan jeg ha hatt el på noen av de to øverste testene?

ImageUploadedByBV Forum1494183456.694881.jpg

Back
Topp