IKM UKE 20 ♡

Ja får se hvor lenge jeg klarer vente[emoji85] Planen var å vente til 17.mai, men du skal ikke se bort ifra at testetrangen kommer før den tid[emoji28]
Kan jo være at jeg ikke har hatt el denne pp kanskje også? Vet ikke jeg. Da ville kanskje ikke blinkesmilet kommet? Hmmm

Satser på at du bare gikk glipp av "luken" :) :) Blir spennende å se neste helg og utover! Håper på mange pos tester her :)

Så spennende det blir å følge med her nå framover - Ååå, gleder meg til testingen begynner :D i ettermiddag har jeg hatt skikkelige el-smerter! Vært i bursdag, og var vondt å sitte stille så lenge :wacky: sprengte skikkelig i nedre del av magen, og litt i korsryggen - og yey da, da jeg tok ny el-test i kveld er den klart negativ (positiv i dag morges), så jeg er heeeelt sikker på egget slapp for noen timer siden - måtte det bare være gullegget :smiley-angelic001 heia, heia til alle sammen :happy:

Så spennende det blir å følge med her nå framover - Ååå, gleder meg til testingen begynner :D i ettermiddag har jeg hatt skikkelige el-smerter! Vært i bursdag, og var vondt å sitte stille så lenge :wacky: sprengte skikkelig i nedre del av magen, og litt i korsryggen - og yey da, da jeg tok ny el-test i kveld er den klart negativ (positiv i dag morges), så jeg er heeeelt sikker på egget slapp for noen timer siden - måtte det bare være gullegget :smiley-angelic001 heia, heia til alle sammen :happy:
Heia heia :)

Melder om meget ømme pupper, støl livmor og oppblåsthet.. men usikker på om medikamentene spiller inn (står på metformin, albyl-e, crinone og hatt letrozol kur denne mnd). Dpo land tar knekken på meg hver gang :p :p

Melder om meget ømme pupper, støl livmor og oppblåsthet.. men usikker på om medikamentene spiller inn (står på metformin, albyl-e, crinone og hatt letrozol kur denne mnd). Dpo land tar knekken på meg hver gang [emoji14] :p
Du er ikke eneste, sliter med "tunge" og ømme pupper og oppblåsthet. Men sliter også med å ikke sjefete og være i "gretten humør" på jobb, så tenker nok at jeg har også kommet dpoland

Femte dagen med blinkende smiley på CB! [emoji19] Begynner å bli redd for at jeg ikke får EL denne pp, aldri fått mer enn to blinkende før positiv [emoji53]

For 4. dagen på rad har jeg våknet med murringer som vanligvis kommer når tanta er på vei. Har også litt rundt EL vanligvis, men ikke så mange dager. Spennende, men kanskje helt tilfeldig. [emoji14]

Kan jeg henge med dere?:p
El lot vente på seg denne gangen :)

Skvirevippen - pp7 (3 etter exu) - b1 - el 4.05 - ikm 17.05

Velkommen hit ❤️ IKM uke 19 ble visst ikke for noen av oss nei :P

Velkommen hit [emoji173]️ IKM uke 19 ble visst ikke for noen av oss nei :P
Stemmer, du flytta hit du [emoji173]
Neei, fikk skikkelig rocky moutain temper fra rundt da jeg trodde el var, men så fikk jeg to helt like temper cd 19 og 20 før den skøyt i været i dag [emoji14]
Var sånn forrige pp og, men fikk el cd13 den gangen.. kroppen var nok bare ikke helt klar [emoji14] men nå er jeg klar :D

Hvordan går det med deg da? El kom og er overstått?

Stemmer, du flytta hit du [emoji173]
Neei, fikk skikkelig rocky moutain temper fra rundt da jeg trodde el var, men så fikk jeg to helt like temper cd 19 og 20 før den skøyt i været i dag [emoji14]
Var sånn forrige pp og, men fikk el cd13 den gangen.. kroppen var nok bare ikke helt klar [emoji14] men nå er jeg klar :D

Hvordan går det med deg da? El kom og er overstått?

Bedre sent enn aldri ;)

Her kom EL 1. mai, så er 6 dpo idag :) Godt jeg tempet, da fikk jeg sett plutselig hopp i temp og bekreftet eggløsning!

Så bra :D
Når ryker første test da?

Jeg har hatt smerter i venstre eggstokk siden igår 5 dpo, og det fortsetter ennå. Så har jo et håp om at det er festesmerter jeg kjente, så testetrangen er definitivt tilstede. Ryker nok på første om noen dager.. Er jo 7 dpo allerede imorgen!

Hva med deg? :)

Våknet i går med skikkelig sterk smak av metall/ blod i munnen, som kom og gikk gjennom hele dagen.. har også en trykkende hodepine, noe jeg aldri bruker å ha.. Venter EL i morgen så hadde håpet at dette kan skje var ELtegn :p for jeg har glemt igjen testene mine hjemme og reist bort :(

Har dog drukket både grapefruktjuice, salviete og lakrisrot-te, så at EL kommer tror jeg ikke den har noe valg på :p

Back
Topp