IKM UKE 20 ♡

Jeg har prøvd EL-tester for første gang denne pp'en. Har tatt hver ettermiddag/kveld fra cd9. På CD12 og cd13 (i dag) har jeg tatt clear blue med dobbel hormonindikator i tillegg. Ikke hatt noe utslag enda. Forventer EL på Cd15. Er det utenfor rekkevidde nå? Burde jeg begynt med CB før Cd12, og må jeg egentlig ta den med morgenurin?

Vis vedlegget 224727
Noen får sterk økning på de strimmeltestene dagen/e før EL. Så det er ikke over enda :) Ang de CB har jeg ikke brukt så vet ikke noe om de.

Jeg har prøvd EL-tester for første gang denne pp'en. Har tatt hver ettermiddag/kveld fra cd9. På CD12 og cd13 (i dag) har jeg tatt clear blue med dobbel hormonindikator i tillegg. Ikke hatt noe utslag enda. Forventer EL på Cd15. Er det utenfor rekkevidde nå? Burde jeg begynt med CB før Cd12, og må jeg egentlig ta den med morgenurin?

Vis vedlegget 224727

jeg har ganske svake tester før de plutselig blir positive :) Mine er alltid sterkest på ettermiddagen (billigstrimler), men har hørt at man burde ta CB digitale på morgenen, dog er ikke sikker :)

Vis vedlegget 224727

Cb skal man egentlig begynne med som det står beskrevet på pakken. Har man 30 dagers syklus skal man begynne på dag 10, dette fordi den måler stigningen over flere dager[emoji4] Når det er sagt står det samme i pakka på vanlig cb EL test, og den har jeg alltid bare brukt 1-2 ganger i løpet av en syklus for å dobbeltsjekke at jeg har EL - og den har da vært positiv. Så jeg vet ikke helt om det har så mye å si for de fleste! Men hvis du ikke får fast smiley kan det være fordi du begynte for seint.
Den skal også tas på morgenurin ifølge pakningsvedlegget [emoji4]

Tusen takk! Jeg håper også at den skal sitte nå altså! Vet ikke helt om jeg har godt av flere nedturer.. Prøve å tenke positivt :happy:

Har testa fra cd9, men ingen positive enda. Prøvde clear blue i går og i dag (CD12 og 13), men ikke blinkefjes engang.. Leste på pakningsvedlegget og der stod det at man egentlig skulle begynne å teste tidlig, slik at staven fikk registrert ett lavt nivå av østrogen.. Er redd jeg startet teste for seint? Noen erfaring? Siden EL forhåpentligvis nærmer seg (håper rundt CD15), ble jeg teste oftere enn kun på ettermiddagen?

Lykke til til deg også :Heartred

Har dessverre ikke aning om det er for seint, men skulle jo tro at den plukka opp stigningen uansett. Hvis du har strimler hadde jeg dobbeltsjekket med de i alle fall [emoji4] Jeg pleier å teste med cb på morgenen og strimler på kvelden.
Uansett lurt å legge inn aksjer rundt der du mener EL er, selv om cb skulle vise negativ - da den kanskje ikke har plukket opp stigningen. Håper du får en positiv EL test straks og at det ikke spiller noen rolle om man begynner litt seinere [emoji4][emoji1317]

Tusen takk! Jeg håper også at den skal sitte nå altså! Vet ikke helt om jeg har godt av flere nedturer.. Prøve å tenke positivt :happy:

Har testa fra cd9, men ingen positive enda. Prøvde clear blue i går og i dag (CD12 og 13), men ikke blinkefjes engang.. Leste på pakningsvedlegget og der stod det at man egentlig skulle begynne å teste tidlig, slik at staven fikk registrert ett lavt nivå av østrogen.. Er redd jeg startet teste for seint? Noen erfaring? Siden EL forhåpentligvis nærmer seg (håper rundt CD15), ble jeg teste oftere enn kun på ettermiddagen?

Lykke til til deg også :Heartred

Kjedelig at testene er så svake, MEN jeg har selv opplevd at testen har vært kjempesvak den ene dagen for så å bli nesten positiv den neste dagen (strimmel testene altså!) Har ingen erfaring med clear blue desverre :(

Du kan jo godt prøve å teste på morgenen med strimmeltestene :) Ikke gi opp, fortsett å test så skal du se at du får positiv test tilslutt - det er jeg sikker på!

Tror heller ikke at du har startet fortsent med å teste! Har du noen symptomer? typ el slim?

Hva tror dere jenter, burde ikke el være rett rundt hjørnet her? syns dere den fra idag er sterkere?

Den høyre streken er kontrollsystemene [emoji12]
ImageUploadedByBV Forum1494015191.466969.jpg

Kveldens test, tydelig negativ så i morgen er det hvertfall 1dpo :)

IMG_6099.JPG

Her blinker jaggu smilet enda.... Var siste testen i dag, så da blir det strimmel. Har 2 igjen, så tar en i kveld og i morgen kveld. Satser på den blir positiv senere i dag[emoji108] Var sterkere i går kveld så da tipper jeg den er sterkere nå. Om jeg ikke misser lhtoppen da[emoji4] Aksjer legger nå inn uansett hvertfall[emoji295]️

Tempen gjorde et hopp i dag så den er enig med at jeg er 1dpo i dag (håper jeg) ;) Nå er det "the waiting game" :D

Her blinker jaggu smilet enda.... Var siste testen i dag, så da blir det strimmel. Har 2 igjen, så tar en i kveld og i morgen kveld. Satser på den blir positiv senere i dag[emoji108] Var sterkere i går kveld så da tipper jeg den er sterkere nå. Om jeg ikke misser lhtoppen da[emoji4] Aksjer legger nå inn uansett hvertfall[emoji295]️

Ååh!! Samme her [emoji36] Blinkende igjen.. Har heldigvis strimler å dobbeltsjekke med, men redd jeg går tom for cb før EL kommer.

Blir aksjeinnlegging her også, for sikkerhetsskyld [emoji85]

Back
Topp