IKM UKE 20 ♡

Har stikkninger på høyre side jeg. Det hadde jeg sist el også..

Emosjonell ja! Det kan jeg skrive under på! Så på greys anatomy i går..... Nå er det riktig nok mange triste episoder altså, men fy søren som jeg hulkgråt[emoji23] Glad jeg var alene hjemme[emoji85] Men da samboer kom hjem så han på meg at jeg hadde grått[emoji85][emoji85] Jeg er super følsom i tiden rundt el....

Glemte svare på blinkesmilet[emoji85] 4 dager... Må bli fast smil snart nå syntes jeg [emoji4]

Godt å høre d ikke bare er meg:-p har unngått greys for jeg vet jeg griner [emoji23]

Sist hadde jeg 6 dager med blink før fast smil, så jeg tror d er der snart! Hva sier strimmlene da? :-)

Hvordan går det med dere? :)

Det går bra her, og treeeegt ;) 3dpo i dag! Og en hel uuuke til det i det hele tatt blir aktuelt å teste. Stikker litt ekstra i magen nå i kveld, kjenner forhåpningene bygge seg opp, men må prøve å minne meg selv på at det bruker å murre noen dager på sida jeg har hatt el. Innbiller meg også at jeg kanskje har ekstra mye creamy utflod nå. Haha, føler meg ganske håpløs ass:rolleyes: all fornuft sier jo at ingenting kan merkes så tidlig!

Det går bra her, og treeeegt ;) 3dpo i dag! Og en hel uuuke til det i det hele tatt blir aktuelt å teste. Stikker litt ekstra i magen nå i kveld, kjenner forhåpningene bygge seg opp, men må prøve å minne meg selv på at det bruker å murre noen dager på sida jeg har hatt el. Innbiller meg også at jeg kanskje har ekstra mye creamy utflod nå. Haha, føler meg ganske håpløs ass:rolleyes: all fornuft sier jo at ingenting kan merkes så tidlig!

Hihi, kjenner meg igjen, så bra vi er flere som leter etter symptomer [emoji28] Jeg fikk sambo til å gjemme testene til neste helg, kunne godt testet nå jeg, DPO 2 liksom [emoji23]

IMG_5953.jpg

Endelig helt sikkert at jeg er i dpo ❤️

Hihi, kjenner meg igjen, så bra vi er flere som leter etter symptomer [emoji28] Jeg fikk sambo til å gjemme testene til neste helg, kunne godt testet nå jeg, DPO 2 liksom [emoji23]

Haha, jeg vet! Har jo fått babyplan tidligtester i posten også, ikke prøvd før. Men har gjemt de langt inni en skuff på soverommet så de ikke skal være tilgjengelige når jeg er på badet. SKAL vente til minimum 10dpo. Blir en veldig spennende helg for oss da!

Haha, jeg vet! Har jo fått babyplan tidligtester i posten også, ikke prøvd før. Men har gjemt de langt inni en skuff på soverommet så de ikke skal være tilgjengelige når jeg er på badet. SKAL vente til minimum 10dpo. Blir en veldig spennende helg for oss da!

Vi får holde hverandre i skinnet slik vi ikke sprekker før til helgen [emoji28][emoji23]

Hadde litt el-slim tidligere når jeg drakk grapefruktjuice, men drakk bare i 5 dager før det havner i glemmeboken [emoji85] men nå har jeg ikke hatt noe el-slim og ovia sier at jeg har eggløsning i dag men ser ingenting av den... Men den fortalte meg for 2 dager siden at den hadde gjort ny kalkulering og den ville forandre eggløsningsdag men jeg sa nei.
Kanskje jeg burde ha gjort det [emoji20]

Godt å høre d ikke bare er meg:-p har unngått greys for jeg vet jeg griner [emoji23]

Sist hadde jeg 6 dager med blink før fast smil, så jeg tror d er der snart! Hva sier strimmlene da? :-)

Ikke positive de heller enda. Ser liksom ut som det nærmer seg hver dag, men blir aldri positiv:(
Tålmodigheten renner ut snart[emoji23]

Er creamy utflod symptom på graviditet? Isåfall tror jeg at jeg også har det [emoji23][emoji23]

Er creamy utflod symptom på graviditet? Isåfall tror jeg at jeg også har det [emoji23][emoji23]

Hah, jeg vet ikke sikkert altså, har jo aldri vært gravid heller. Men har sett noen si at de har større mengde hvit/tykk/creamy utflod enn vanlig i dpo når de er blitt gravide. At utfloden er creamy i seg selv er helt normalt i dpo/etter eggløsning uten at man er gravid :)

Spennende[emoji1] Tester du etter el?[emoji4]

Ja denne syklusen har jeg gjort det, og idag var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken :) så håer el er imorgen eller lørdag :D Er på dag 28 i syklusen idag, så denne gang trur jeg ikke det blir en syklus på 60 dager hvertfall :P:smiley-bounce012

Ja denne syklusen har jeg gjort det, og idag var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken :) så håer el er imorgen eller lørdag :D Er på dag 28 i syklusen idag, så denne gang trur jeg ikke det blir en syklus på 60 dager hvertfall :P:smiley-bounce012

Det er jo knall da[emoji1] jeg er på CD 25 i dag (5 mai) og håper på fast smil på cb eltesten når jeg står opp[emoji1] Har vanligvis el rundt denne tiden, så håper syklusen min henger med[emoji28][emoji85][emoji120]

Venter og venter på EL... Har aldri hatt mer enn 2 dager med blinkende smiley på den digitale EL-testen, men nå er jeg på dag 3[emoji17] Vil ha fast smiley!! [emoji23][emoji85]

Back
Topp