Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge ligger dere i ro etter sex? Føler liksom at alt renner ut når jeg går på do etterpå
CD13 i dag og har hatt en del eggløsningsslim i hælja. Satser på at eggløsning har vært eller er i dag kanskje. Tester ikke etter EL så får satse på vi treffer Hatt 2-3 dager med slim så håper egget har klart slippe i allefall.
Ooooi, me too!! Håper det slapp i går eller i dag, så vi traff
Jeg bare lurer på en ting... jeg går som nevnt på letrozol (2tbl fra dag 3) denne syklusen. Gyn sa det kunne gjøre eggløsning kom tidligere enn vanlig, og flere egg kunne slippe. Hadde blinkefjes på clearblue med dobbel hormonindikator fra tirsdag forrige uke(dag 8) og lagt inn plenty med aksjer siden. Det ble fast på fredag. Har testet om hverandre med strimler og digital etter det bare i tilfelle to egg skulle slippe på eventuelt forskjellige tidspunkt så ikke vi skulle gå glipp av sjanser (har flere beholdere) og de har lyst mot meg(som dere ser tidligere i tråden) og blinkefjes på clearblue igjen hver dag siden søndag. Tok en babyplan g test bare på gøy på ganske konsentrert urin i sted for å ha en blenda test å gå ut fra og der er det pokkeren meg strek?! Ikke sterk riktig nok, men svak rosa. Mine spm blir 1. Er det vanlig med falsk positiv på disse testene/skyggestreker? 2. Kan letrozolen påvirke testene på noen måte?! 3. Dette går jo ikke an?!
At den blir fest og så blinker er det bare fordi du nok hadde toppen på fredag (og da slutter de fleste teste). Ergo EL på lørdag eller søndag.
Hvordan ser testen ut da (bilde takk!)? Letrozol kan ikke gi falske streker. Går du på annet enn letrozol da?
Testen kastet jeg fordi jeg anså det som umulig
Går på albyl-e, metformin og crinone (første i går) i tillegg til letrozol.
Ingen av de skal gi positiv test. Syns det virket merkelig. Ta en ny test og legge ut her nå?
Vente til jeg må på do igjen
Haha, mente jo ikke akkurat nå som med en gang da Men gleder meg til ny test!
Ingen av de skal gi positiv test. Syns det virket merkelig. Ta en ny test og legge ut her nå?
Endelig i DPO land [emoji16] egget slapp nok i går, fordi tempen steg idag og nipplene ømme som skjer så si med engang [emoji16]