IKM UKE 20 ♡

Jeg ville tolka den nederste som negativ! :) Wooo, dpo i morgen da?

Ja, hvis den er negativ er jeg dpo i mårra :D men litt usikker da, syns den er ganske sterk.. har en test igjen da, så tar den i kveld.. håper den er mer tydelig negativ! :)

Ser ut som jeg flytter inn her med ikm ca tirsdag 16/5. :) el tester fra i går kveld og i morges. Etter 3 sa/kjemiske på rad er jeg klar for at det holder seg nå[emoji173] står på letrozol, albyl-e og crinone. Forsøkte prednisolon denne pp og men ble så dårlig at måtte slutte.

9881c88c677affcc51fb230bbd8e97be.jpg
3a93ca339a353edd5525b5316cb617dd.jpg
Jaa! Håper det holder seg nå!!!

Mener du den med 16cd på i formiddag?

Nei, den som står cd16 er tatt i gårkveld, og den tolker jeg som positiv. Den som ikke står noe på er tatt i dag formiddag, og litt usikker på om den kan tolkes som negativ, synes den fortsatt er ganske sterk.. [emoji849]

Nei, den som står cd16 er tatt i gårkveld, og den tolker jeg som positiv. Den som ikke står noe på er tatt i dag formiddag, og litt usikker på om den kan tolkes som negativ, synes den fortsatt er ganske sterk.. [emoji849]

Ser litt sterk ut. Om du har igjen en test så sjekk i kveld eller i morgen :)

Hvor lenge ligger dere i ro etter sex? Føler liksom at alt renner ut når jeg går på do etterpå :p

cdf2cbcedd10ba97c94b437207033a37.jpg

Der kom smilet[emoji16] eggløsning 4 dager før forventet el [emoji16] og perfekt timing før jeg reiser bort i morgen ettermiddag å blir ikke å se sambo på nesten 2 uker! :-)
Litt sånn lykkerus av at kroppen hører på meg etter SA, trudde egentlig eggløsningen ble å komme litt senere enn normalt:-)

Hvordan går det med dere andre? :-)

cdf2cbcedd10ba97c94b437207033a37.jpg

Der kom smilet[emoji16] eggløsning 4 dager før forventet el [emoji16] og perfekt timing før jeg reiser bort i morgen ettermiddag å blir ikke å se sambo på nesten 2 uker! :-)
Litt sånn lykkerus av at kroppen hører på meg etter SA, trudde egentlig eggløsningen ble å komme litt senere enn normalt:-)

Hvordan går det med dere andre? :-)

Ååå så bra[emoji1][emoji1]
Her kom blinkesmiley i dag, så blir spennende å se når den blir fast[emoji120] Håper det skjer fort.

Hvor lenge ligger dere i ro etter sex? Føler liksom at alt renner ut når jeg går på do etterpå :p
Ligger i ro rundt 20-30min etterpå. Noen ganger kortere eller lengre :)

Back
Topp