Jeg ville tolka den nederste som negativ! Wooo, dpo i morgen da?
Ja, hvis den er negativ er jeg dpo i mårra men litt usikker da, syns den er ganske sterk.. har en test igjen da, så tar den i kveld.. håper den er mer tydelig negativ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville tolka den nederste som negativ! Wooo, dpo i morgen da?
Yippi!!I dag kom blinkesmiley[emoji1]
Jaa! Håper det holder seg nå!!!Ser ut som jeg flytter inn her med ikm ca tirsdag 16/5. el tester fra i går kveld og i morges. Etter 3 sa/kjemiske på rad er jeg klar for at det holder seg nå[emoji173] står på letrozol, albyl-e og crinone. Forsøkte prednisolon denne pp og men ble så dårlig at måtte slutte.
Mener du den med 16dpo på i formiddag?Øverste tatt i går kveld, nederste i formiddag. Negativ igjen, eller fortsatt positiv?
Mener du den med 16dpo på i formiddag?Øverste tatt i går kveld, nederste i formiddag. Negativ igjen, eller fortsatt positiv?
Mener du den med 16cd på i formiddag?Øverste tatt i går kveld, nederste i formiddag. Negativ igjen, eller fortsatt positiv?
Mener du den med 16cd på i formiddag?
Nei, den som står cd16 er tatt i gårkveld, og den tolker jeg som positiv. Den som ikke står noe på er tatt i dag formiddag, og litt usikker på om den kan tolkes som negativ, synes den fortsatt er ganske sterk.. [emoji849]
Ser litt sterk ut. Om du har igjen en test så sjekk i kveld eller i morgen
Fine tester! Denne gangen sitter spiren helt ut
Ja, eller to
Ja, tenker jeg tar en nå snart, satser på at den er klart negativ sånn at jeg kan telle dpo fra i morgen [emoji28][emoji1376]
Legg ut bilde da[emoji1] Krysser fingrene for deg[emoji173]️
Syns jo fortsatt ikke den er klar negativ da men? [emoji85][emoji28] Nederste er tatt nå i kveld..
Der kom smilet[emoji16] eggløsning 4 dager før forventet el [emoji16] og perfekt timing før jeg reiser bort i morgen ettermiddag å blir ikke å se sambo på nesten 2 uker!
Litt sånn lykkerus av at kroppen hører på meg etter SA, trudde egentlig eggløsningen ble å komme litt senere enn normalt
Hvordan går det med dere andre?
Hvor lenge ligger dere i ro etter sex? Føler liksom at alt renner ut når jeg går på do etterpå
Ligger i ro rundt 20-30min etterpå. Noen ganger kortere eller lengreHvor lenge ligger dere i ro etter sex? Føler liksom at alt renner ut når jeg går på do etterpå
Hvor lenge ligger dere i ro etter sex? Føler liksom at alt renner ut når jeg går på do etterpå