IKM UKE 20 ♡

Syns jo fortsatt ikke den er klar negativ da men? [emoji85][emoji28] Nederste er tatt nå i kveld..

b25c05c8df7ef58f8037c1d15a11e843.jpg
Jeg synes begge de to siste ser mer negative ut en nr 3 nedenfra..

Jeg har ikke fått testa i dag, for jeg har ikke flere El tester. Men pos i går og aksjer i dag (og i morgen er planlagt). El testen ville vel vært negativ i dag eller i morgen sannsynligvis? Hvor mange dager på rad pleier dere å få positive tester?

Jeg har ikke fått testa i dag, for jeg har ikke flere El tester. Men pos i går og aksjer i dag (og i morgen er planlagt). El testen ville vel vært negativ i dag eller i morgen sannsynligvis? Hvor mange dager på rad pleier dere å få positive tester?
Bruker å få positiv test to dager jeg, et par ganger det har vært tre dager.

Da ser det ut som at jeg er i dpo-land med temphopp etter trolig EL igår :) Så får vi håpe svømmerne fra den ene aksjeinnleggingen gjør jobben sin. Dessverre ble eneste innlegging cirka 1 døgn før egget slapp.

VictoriaH - pp 2 etter SA (2 år totalt) - første barnet - EL 1.5 - IKM 16.1

IMG_5950.JPG

Kjennes veldig ut som EL idag, selv om jeg ikke tester slik som mange av dere. :) La inn aksjer i går, og får gjøre det samme i dag. :D

Hvor lenge ligger dere i ro etter sex? Føler liksom at alt renner ut når jeg går på do etterpå :p

Prøver ligge alt fra et par min til en halvtime/time, alt etter situasjonen :) Skjer det på natta orker jeg ikke ligge der lenge :P Men noen minutter før jeg går på do er greit ;)

CD17 og fortsatt neg el-tester. Blir gaaal av denne ventingen :sour:

Cd 11 og negative el test, ikke overrasket men tester så tidlig siden kroppen fort kan finne på noe tull igjen. Tror jeg dog venter til torsdag før jeg tester på nytt.

Back
Topp