spireblomsten
Forelsket i forumet
Ingen positiv el-tester her ser ut som om el blir forsinka denne syklusen også..det er så kjedelig å gå å vente på el uten å ane når den kommer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen positiv el-tester her ser ut som om el blir forsinka denne syklusen også..det er så kjedelig å gå å vente på el uten å ane når den kommer...
Jeg brukte babyplan sine først så gikk jeg tom for de så nå bruker jeg make sure, har også clearblue digital som jeg kommer til å ta vis jeg er usikker på tydingenHvilke eltester bruker du igjen? Jeg håper den blir positiv for deg snart[emoji173]️ Kjedelig at den lar vente på seg
Jeg har hadde elslim i 3 dager før jeg fikk watery i går. i dag har jeg ikke sjekka enda vanskelig å kjenne etter elsmerter osv da jeg har fått en kraftig kink i bekkenet/korsryggen så har utrolig vondt i området pga detJeg er sikker på at EL er rett rundt hjørnet, etter min erfaring så kan testene være veldige svake en dag, for så å bli positive den neste! Har du noen "symptomer" på el?
Jeg har hadde elslim i 3 dager før jeg fikk watery i går. i dag har jeg ikke sjekka enda vanskelig å kjenne etter elsmerter osv da jeg har fått en kraftig kink i bekkenet/korsryggen så har utrolig vondt i området pga det
Ser ut som jeg flytter inn her med ikm ca tirsdag 16/5. el tester fra i går kveld og i morges. Etter 3 sa/kjemiske på rad er jeg klar for at det holder seg nå[emoji173] står på letrozol, albyl-e og crinone. Forsøkte prednisolon denne pp og men ble så dårlig at måtte slutte.
Ser ut som jeg flytter inn her med ikm ca tirsdag 16/5. el tester fra i går kveld og i morges. Etter 3 sa/kjemiske på rad er jeg klar for at det holder seg nå[emoji173] står på letrozol, albyl-e og crinone. Forsøkte prednisolon denne pp og men ble så dårlig at måtte slutte.
Satser på gullegget nå[emoji1][emoji173]️
What?! Gikk fra supernegativ til dette på 3 timer det hjalp visst å klage litt her
Øverste tatt i går kveld, nederste i formiddag. Negativ igjen, eller fortsatt positiv?