IKM UKE 20 ♡

Har en mistanke at strekene har ingenting å si [emoji28] for slik så min ut idag og i går , å den har blinkende smil begge dagene, øverst idag
2e171c6577ea26b11fc9b729d8ebf51c.jpg

Jøss[emoji1] Heldig du som har fått smil! Håper mitt kommer snart også[emoji1][emoji120]

Jøss[emoji1] Heldig du som har fått smil! Håper mitt kommer snart også[emoji1][emoji120]

Bare d faste kommer i morgen! Drar bort tirsdagsmorgen! Vil gjerne legge inn aksjer når d er nært EL! Helst på dagen [emoji28]

Ditt kommer før du vet ordet av det :-)

Bare d faste kommer i morgen! Drar bort tirsdagsmorgen! Vil gjerne legge inn aksjer når d er nært EL! Helst på dagen [emoji28]

Ditt kommer før du vet ordet av det :-)

Da krysser vi alt vi har for ett fast smil hos deg i morgen[emoji1][emoji108]

Ja det gleder jeg meg til[emoji854][emoji120]

Vis vedlegget 224332 Nå skjer det ting her! ..men ikke helt positiv enda vel? Eller?
8d195ead4eee264f063cfe28449bb186.jpg

Men dere, sånn så min ut da jeg skulle legge meg i går kveld! Det er den samme testen jeg viste bilde av i går.. Den ser jo positiv ut!? Eller hva synes dere? Og nå har jeg bare en El test igjen, skal jeg ta den i dag eller i morgen? Får jo ikke tak i nye nå som det er søndag og 1.mai..

For meg hadde begge disse vært positive! mye eggløsning på gang her :D :D

Skulle løfte vogna inn i bilen i dag og det smalt til i korsryggen :( tok 400mg ibux og så kom jeg over at det kan hemme eggeløsningen! håper ikke at det ødelegger nå rett før :(

det går nok bra med en enkelt minstedose :) :)

Første dag med EL-strimmel denne pp :) CD10. Noen dager til EL enda.
IMG_5992.JPG

litt igjen ja :) selv har jeg ganske svake tester før de plutselig blir positive :)
Det har jeg også fått noen ganger, fra svake til nesten positiv og så positiv. Ser ikke noen spesiell økning så får jo litt hastverk for det kommer så plutselig :p Forventet EL er på fredag, og bruker å ha 2-3 dager med positiv test, så fremdeles noen dager igjen :)

ikm 19. mai, pp 14.

sa i oktober og kjemisk i januar. Venter på eggløsning nå, så da har seff mannen blitt syk :grumpy:

Endelig begynner det å skje noe på testene mine :D Er denne positiv? Eller nesten?

c0ab25c26ca7667fba9acab70ff758fe.jpg

Har bare to tester igjen.. Teste i morgen formiddag og i morgen kveld? Eller bare i morgen kveld og så siste på tirsdag? [emoji849]

Legger med samlebilde av testene også, jeg :)

324c9c1c1be28c3313c0be94fab0d61f.jpg

Endelig begynner det å skje noe på testene mine :D Er denne positiv? Eller nesten?

c0ab25c26ca7667fba9acab70ff758fe.jpg

Har bare to tester igjen.. Teste i morgen formiddag og i morgen kveld? Eller bare i morgen kveld og så siste på tirsdag? [emoji849]

Legger med samlebilde av testene også, jeg :)

324c9c1c1be28c3313c0be94fab0d61f.jpg

Den er jo sterkere en kontrolstreken[emoji1] Så i mine øyne er den positiv[emoji4]

Back
Topp