Har en mistanke at strekene har ingenting å si [emoji28] for slik så min ut idag og i går , å den har blinkende smil begge dagene, øverst idag
Jøss[emoji1] Heldig du som har fått smil! Håper mitt kommer snart også[emoji1][emoji120]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en mistanke at strekene har ingenting å si [emoji28] for slik så min ut idag og i går , å den har blinkende smil begge dagene, øverst idag
Jøss[emoji1] Heldig du som har fått smil! Håper mitt kommer snart også[emoji1][emoji120]
Bare d faste kommer i morgen! Drar bort tirsdagsmorgen! Vil gjerne legge inn aksjer når d er nært EL! Helst på dagen [emoji28]
Ditt kommer før du vet ordet av det
Vis vedlegget 224332 Nå skjer det ting her! ..men ikke helt positiv enda vel? Eller?
Men dere, sånn så min ut da jeg skulle legge meg i går kveld! Det er den samme testen jeg viste bilde av i går.. Den ser jo positiv ut!? Eller hva synes dere? Og nå har jeg bare en El test igjen, skal jeg ta den i dag eller i morgen? Får jo ikke tak i nye nå som det er søndag og 1.mai..
Skulle løfte vogna inn i bilen i dag og det smalt til i korsryggen tok 400mg ibux og så kom jeg over at det kan hemme eggeløsningen! håper ikke at det ødelegger nå rett før
Første dag med EL-strimmel denne pp CD10. Noen dager til EL enda.
Vis vedlegget 224367
Det har jeg også fått noen ganger, fra svake til nesten positiv og så positiv. Ser ikke noen spesiell økning så får jo litt hastverk for det kommer så plutselig Forventet EL er på fredag, og bruker å ha 2-3 dager med positiv test, så fremdeles noen dager igjenlitt igjen ja selv har jeg ganske svake tester før de plutselig blir positive
ikm 19. mai, pp 14.
sa i oktober og kjemisk i januar. Venter på eggløsning nå, så da har seff mannen blitt syk
ikm 19. mai, pp 14.
sa i oktober og kjemisk i januar. Venter på eggløsning nå, så da har seff mannen blitt syk
Kjipt! Håper han blir frisk snartikm 19. mai, pp 14.
Ingen tvil!! Denne er positiv [emoji119][emoji119][emoji119][emoji119] nå blir det El før han drar [emoji23][emoji178]
Jeg er så glad for at jeg testet likevel [emoji106][emoji4]Ser på nippet ut til å være positive begge to[emoji1] Ta en til i morgen å sjekk hvordan den er da[emoji4]
Jeg er så glad for at jeg testet likevel [emoji106][emoji4]
Endelig begynner det å skje noe på testene mine Er denne positiv? Eller nesten?
Har bare to tester igjen.. Teste i morgen formiddag og i morgen kveld? Eller bare i morgen kveld og så siste på tirsdag? [emoji849]
Legger med samlebilde av testene også, jeg
Ha ha ja!!!! Tull å ikke teste [emoji6][emoji23]Hurraaa[emoji1] Sitter å smiler fra øre til øre her nå. Knall[emoji1][emoji1]