spireblomsten
Forelsket i forumet
Skulle løfte vogna inn i bilen i dag og det smalt til i korsryggen tok 400mg ibux og så kom jeg over at det kan hemme eggeløsningen! håper ikke at det ødelegger nå rett før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle løfte vogna inn i bilen i dag og det smalt til i korsryggen tok 400mg ibux og så kom jeg over at det kan hemme eggeløsningen! håper ikke at det ødelegger nå rett før
Det håper jeg også...Uffda Håper det går bra med ryggen din! Sliter med ryggproblemer selv:/ Det er ikke noe godt......
Håper også at ibuxen ikke påvirker noe[emoji173]️
Tok ikke test i går morges, da jeg ikke var hjemme. Orket ikke ta på kvelden.
Skal søke på en jobb jeg virkelig ønsker meg, og har tenkt at da hadde det vært lurt å ikke være gravid.... og faktisk tenkt at det selvsagt holder med de fire vi har!
I dag tenkte jeg å droppe testingen - fordi jeg er følte at jeg måtte ha gått glipp av EL... og fordi jeg var litt likegyldig.
Hva skjer?! Joooda, et smil dukker opp!!!!!
Har jeg EL eller kommer EL?!
Mener det sto i bruksanvisningen at etter smil trenger man ikke ta flere tester....?!
Skit, hva gjør jeg?! Avvente til neste måned pga jobbsøknad???? Får neppe jobben uansett....
Forresten, må vi være kjappe med å ha oss???
Å! Håper det går bra!Skulle løfte vogna inn i bilen i dag og det smalt til i korsryggen tok 400mg ibux og så kom jeg over at det kan hemme eggeløsningen! håper ikke at det ødelegger nå rett før
Tja, den ser jo veldig positiv ut. Men kanskje ikke helt 100%? Det er dette som er så forvirrende med El tester!! Må vel bare vente og ta en til i morgen da, og se om den er sterkere eller svakere?Vis vedlegget 224332 Nå skjer det ting her! ..men ikke helt positiv enda vel? Eller?
Vis vedlegget 224332 Nå skjer det ting her! ..men ikke helt positiv enda vel? Eller?
Men dere, sånn så min ut da jeg skulle legge meg i går kveld! Det er den samme testen jeg viste bilde av i går.. Den ser jo positiv ut!? Eller hva synes dere? Og nå har jeg bare en El test igjen, skal jeg ta den i dag eller i morgen? Får jo ikke tak i nye nå som det er søndag og 1.mai..
Enda litt sterkere i dag, men ingen form for smil enda [emoji4] Tenker blinkesmiley kommer tidlig til uken. Krysser fingrene[emoji120]
Er det noen her som har opplevd å ikke få blinkesmiley men rett på fast? Det fikk jeg for 2 mnd siden. Tester på morgenen hver dag [emoji4]
Vis vedlegget 224332 Nå skjer det ting her! ..men ikke helt positiv enda vel? Eller?
Når smilet kommer skjer vel el ila ca 24-36 timer, så siden du ikke tok test i går så kan jo el være i dag eller i morgen da. Noe mer nøyaktig enn det kan man vel ikke si. Så det er vel bare å legge inn aksjer nå i dag om dere er motivert for det! Både i dag og i morgen er vel bra k forhold til "prosjekt gutt" også. Lykke til uansett hva dere finner ut!
Jeg har rosa test og der står det ikke noe om blinkende fjes. Kun ingen fjes eller fjes.
Prøvde å snakke med gubben da han sto opp... men han er så lite hyggelig type å ha en samtale med, så mister rett og slett interessen og lysta... satser på at sjansen går oss hus forbi...
Hvordan tolker man EL-stimler?! Når strekene er helt like eller når den ene er blitt sterkere??
Enda litt sterkere i dag, men ingen form for smil enda [emoji4] Tenker blinkesmiley kommer tidlig til uken. Krysser fingrene[emoji120]
Er det noen her som har opplevd å ikke få blinkesmiley men rett på fast? Det fikk jeg for 2 mnd siden. Tester på morgenen hver dag [emoji4]