IKM UKE 20 ♡

Skulle løfte vogna inn i bilen i dag og det smalt til i korsryggen :( tok 400mg ibux og så kom jeg over at det kan hemme eggeløsningen! håper ikke at det ødelegger nå rett før :(

Skulle løfte vogna inn i bilen i dag og det smalt til i korsryggen :( tok 400mg ibux og så kom jeg over at det kan hemme eggeløsningen! håper ikke at det ødelegger nå rett før :(

Uffda:( Håper det går bra med ryggen din! Sliter med ryggproblemer selv:/ Det er ikke noe godt......
Håper også at ibuxen ikke påvirker noe[emoji173]️

Tviler på at ett engangstilfelle vil påvirke den :-) krysser fingrene!

Tok ikke test i går morges, da jeg ikke var hjemme. Orket ikke ta på kvelden.
Skal søke på en jobb jeg virkelig ønsker meg, og har tenkt at da hadde det vært lurt å ikke være gravid.... og faktisk tenkt at det selvsagt holder med de fire vi har!

I dag tenkte jeg å droppe testingen - fordi jeg er følte at jeg måtte ha gått glipp av EL... og fordi jeg var litt likegyldig.

Hva skjer?! Joooda, et smil dukker opp!!!!!

Har jeg EL eller kommer EL?!
Mener det sto i bruksanvisningen at etter smil trenger man ikke ta flere tester....?!

Skit, hva gjør jeg?! Avvente til neste måned pga jobbsøknad???? Får neppe jobben uansett....

Forresten, må vi være kjappe med å ha oss???

Vedlegg

• IMG_0320.JPG
    IMG_0320.JPG
    394 KB · Visninger: 58
Tok ikke test i går morges, da jeg ikke var hjemme. Orket ikke ta på kvelden.
Skal søke på en jobb jeg virkelig ønsker meg, og har tenkt at da hadde det vært lurt å ikke være gravid.... og faktisk tenkt at det selvsagt holder med de fire vi har!

I dag tenkte jeg å droppe testingen - fordi jeg er følte at jeg måtte ha gått glipp av EL... og fordi jeg var litt likegyldig.

Hva skjer?! Joooda, et smil dukker opp!!!!!

Har jeg EL eller kommer EL?!
Mener det sto i bruksanvisningen at etter smil trenger man ikke ta flere tester....?!

Skit, hva gjør jeg?! Avvente til neste måned pga jobbsøknad???? Får neppe jobben uansett....

Forresten, må vi være kjappe med å ha oss???

Når smilet kommer skjer vel el ila ca 24-36 timer, så siden du ikke tok test i går så kan jo el være i dag eller i morgen da. Noe mer nøyaktig enn det kan man vel ikke si. Så det er vel bare å legge inn aksjer nå i dag om dere er motivert for det! Både i dag og i morgen er vel bra k forhold til "prosjekt gutt" også. Lykke til uansett hva dere finner ut!

Last edited:
8d195ead4eee264f063cfe28449bb186.jpg

Men dere, sånn så min ut da jeg skulle legge meg i går kveld! Det er den samme testen jeg viste bilde av i går.. Den ser jo positiv ut!? Eller hva synes dere? Og nå har jeg bare en El test igjen, skal jeg ta den i dag eller i morgen? Får jo ikke tak i nye nå som det er søndag og 1.mai..

Vis vedlegget 224332 Nå skjer det ting her! ..men ikke helt positiv enda vel? Eller?

8d195ead4eee264f063cfe28449bb186.jpg

Men dere, sånn så min ut da jeg skulle legge meg i går kveld! Det er den samme testen jeg viste bilde av i går.. Den ser jo positiv ut!? Eller hva synes dere? Og nå har jeg bare en El test igjen, skal jeg ta den i dag eller i morgen? Får jo ikke tak i nye nå som det er søndag og 1.mai..

Ser på nippet ut til å være positive begge to[emoji1] Ta en til i morgen å sjekk hvordan den er da[emoji4]

1d8da2f79274aa1839825eb51c6df30a.jpg

Enda litt sterkere i dag, men ingen form for smil enda [emoji4] Tenker blinkesmiley kommer tidlig til uken. Krysser fingrene[emoji120]

Er det noen her som har opplevd å ikke få blinkesmiley men rett på fast? Det fikk jeg for 2 mnd siden. Tester på morgenen hver dag [emoji4]

Enda litt sterkere i dag, men ingen form for smil enda [emoji4] Tenker blinkesmiley kommer tidlig til uken. Krysser fingrene[emoji120]

Er det noen her som har opplevd å ikke få blinkesmiley men rett på fast? Det fikk jeg for 2 mnd siden. Tester på morgenen hver dag [emoji4]

Jeg har rosa test og der står det ikke noe om blinkende fjes. Kun ingen fjes eller fjes.

Når smilet kommer skjer vel el ila ca 24-36 timer, så siden du ikke tok test i går så kan jo el være i dag eller i morgen da. Noe mer nøyaktig enn det kan man vel ikke si. Så det er vel bare å legge inn aksjer nå i dag om dere er motivert for det! Både i dag og i morgen er vel bra k forhold til "prosjekt gutt" også. Lykke til uansett hva dere finner ut!

Prøvde å snakke med gubben da han sto opp... men han er så lite hyggelig type å ha en samtale med, så mister rett og slett interessen og lysta... satser på at sjansen går oss hus forbi...

Jeg har rosa test og der står det ikke noe om blinkende fjes. Kun ingen fjes eller fjes.

Ja på de rosa fra cb så er det kun smiley eller ikke smiley :) på denne som er lilla er det dobbel hormonindikator som finner de fire mest fruktbare dagene. Så når blinkene smiley kommer så betyr det at man er fruktbar og burde begynne med prøvingen[emoji28]

Prøvde å snakke med gubben da han sto opp... men han er så lite hyggelig type å ha en samtale med, så mister rett og slett interessen og lysta... satser på at sjansen går oss hus forbi...

Huff da, det hørtes ikke noe hyggelig ut:sorry: Men kanskje greit da, så kan du fokusere på jobb akkurat nå? Ellers får det være opp til skjebnen om det snur i løpet av dagen :)

Hvordan tolker man EL-stimler?! Når strekene er helt like eller når den ene er blitt sterkere??

Positiv er like sterk eller sterkere teststrek. Bare litt vanskelig å se noen ganger synes jeg! Veldig individuelt hvor sterke tester man får også, jeg bruker å få klart sterkere teststrek, så el er vel kanskje et par dager unna enda. Passer meg perfekt, mannen kommer hjem fra lang reise i dag!! Håper han lar seg sjarmere til masse kos :gen014

Jeg har opplevd det hvis jeg har starta litt for seint å teste, slik at østrogenet allerede har begynt å stige. Da har testen vanskelig for å påvise det, siden den merker _endring_ i hormonnivå. Så da har den slått ut først når lh kommer :) Ser ut som det nærmer seg for deg nå! Lykke til!!

Har en mistanke at strekene har ingenting å si [emoji28] for slik så min ut idag og i går , å den har blinkende smil begge dagene, øverst idag
2e171c6577ea26b11fc9b729d8ebf51c.jpg

Back
Topp