IKM UKE 20 ♡

97f18bb089c5bd4b0de0ad6ffdc7d9c6.jpg

CD 18 kveldstest. Måtte ta den litt tidligere i dag fordi vi skal bort på middag [emoji4]

Nærmer seg nå :D

Syntes tiden kunne gått fortere[emoji85] Hvordan går det med deg og dine tester? Den forble negativ?[emoji4][emoji4]

Skjønner jeg godt! Men tenk nå er det helg, og helgene pleier å gå fort unna :D Den forble negativ, og jeg tempen steg, så det lover bra :D Er vel 1 dpo i dag da :) Men flytter ikke over i ikm uke 19, før jeg har fått krysset i FF!

Skjønner jeg godt! Men tenk nå er det helg, og helgene pleier å gå fort unna :D Den forble negativ, og jeg tempen steg, så det lover bra :D Er vel 1 dpo i dag da :) Men flytter ikke over i ikm uke 19, før jeg har fått krysset i FF!

Så heldig du er[emoji1] Gleder meg til du skal begynne tesingen[emoji1] Når du flytter til ikm19 så må du oppdatere oss her med hvordan der går[emoji4][emoji4]

Så heldig du er[emoji1] Gleder meg til du skal begynne tesingen[emoji1] Når du flytter til ikm19 så må du oppdatere oss her med hvordan der går[emoji4][emoji4]

Har ikke troa på at det gikk denne gangen, altfor lite aksjer! Men skal holde dere oppdatert:) - og selvfølgelig fortsette å oppdatere lista her inne :)

Fikk blinkende smil idag, så da er el rett rundt hjørnet [emoji4] bare å hoppe i høyet [emoji28][emoji23]

Spennede å følge ned på el-tester! Jeg kjører fortsatt uten denne gangen. Det er liksom ikke så mye vits å vite akkurat når det skjer når kjæresten skal bort, vi legger heller inn alle aksjene vi kan før han drar..

Spennede å følge ned på el-tester! Jeg kjører fortsatt uten denne gangen. Det er liksom ikke så mye vits å vite akkurat når det skjer når kjæresten skal bort, vi legger heller inn alle aksjene vi kan før han drar..

Nei jeg skjønner at du ikke tester.
Håper for dere[emoji1][emoji1]

Sniker litt her da EL lar vente på seg..

Liker ikke at el er treig, men koselig at du er her[emoji1]

Fordelen er vel at da får vi muligens lagt inn noen svømmere.. Hadde EL vært for eksempel igår hadde det vært lite. Problemer på den fronten er slitsomt :(

Back
Topp