CD 18 kveldstest. Måtte ta den litt tidligere i dag fordi vi skal bort på middag [emoji4]
Nærmer seg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 18 kveldstest. Måtte ta den litt tidligere i dag fordi vi skal bort på middag [emoji4]
Nærmer seg nå
Syntes tiden kunne gått fortere[emoji85] Hvordan går det med deg og dine tester? Den forble negativ?[emoji4][emoji4]
Skjønner jeg godt! Men tenk nå er det helg, og helgene pleier å gå fort unna Den forble negativ, og jeg tempen steg, så det lover bra Er vel 1 dpo i dag da Men flytter ikke over i ikm uke 19, før jeg har fått krysset i FF!
Så heldig du er[emoji1] Gleder meg til du skal begynne tesingen[emoji1] Når du flytter til ikm19 så må du oppdatere oss her med hvordan der går[emoji4][emoji4]
Ha, ha, du har min fulle forståelse[emoji23][emoji23]
Prøvde det forrige gang vi var prøvere- det smaker jo helt forferdelig! Så denne ganger blir det ikke nå grapefruktjuice foråsidetsånn [emoji85]
Fikk blinkende smil idag, så da er el rett rundt hjørnet [emoji4] bare å hoppe i høyet [emoji28][emoji23]
Spennede å følge ned på el-tester! Jeg kjører fortsatt uten denne gangen. Det er liksom ikke så mye vits å vite akkurat når det skjer når kjæresten skal bort, vi legger heller inn alle aksjene vi kan før han drar..
Jaaa! For dere og!!Nei jeg skjønner at du ikke tester.
Håper for dere[emoji1][emoji1]
Sniker litt her da EL lar vente på seg..
Liker ikke at el er treig, men koselig at du er her[emoji1]
Fordelen er vel at da får vi muligens lagt inn noen svømmere.. Hadde EL vært for eksempel igår hadde det vært lite. Problemer på den fronten er slitsomt
Jeg har to liggende fra sist pp.. Så begynte jeg å tenke på hvor kult det hadde vært om El skjedde før kjæresten dro.. [emoji7]
Hilsen meg som ikke skulle teste [emoji28]
Ikke helt der ennå, men det nærmer seg!
Hilsen meg som ikke skulle teste [emoji28]
Ikke helt der ennå, men det nærmer seg!
Jeg har to liggende fra sist pp.. Så begynte jeg å tenke på hvor kult det hadde vært om El skjedde før kjæresten dro.. [emoji7]