IKM UKE 20 ♡

57e9c8ee7f361ba3bd0c5e5830c49c90.jpg

Ikke noe idag heller.
Sist fikk jegblinkene smil CD 9 og fast smil CD15. Kroppen er sikkert ustabil siden SA, kjenner jeg er utålmodig[emoji28]

Ikke smil på meg i dag heller:)
Håper den smiler til deg snart[emoji1]

ihvertfall igjennom i helga,
jeg reiser bort tirsdagsmorgen og skal være borte i 2 uker, får kun sett sambo i helgen i mellom så enten må EL vente til neste helg eller kommer NÅ :P

Åj ja da må den komme![emoji1] Skal krysse alt jeg har for dere[emoji1]

Enda mer i dag! Da kommer den bare tidlig da! Men er visst CD10 i dag ifølge Ovia så da er det jo bare noen dager tidlig!
Jeg krysser ALT ALT jeg har for oss alle <3
Har ikke fått undersøkt enda selv men er CD9 i dag. Bruker ovia selv, den er genial [emoji4] kan vente litt til for min del, drar vekk for helga jeg og gutten. Så gubben blir igjen hjemme [emoji4]

Begynte teste etter el i dag, bare CD 7, men har korte sykluser, og appen sier første fruktbare dag er i dag. Jeg er veldig spent på å finne ut av når (om) jeg faktisk har el! Stykke fra positiv enda, men veldig tydelig strek allerede... Blir spennende dager framover :-) lykke til i jakten på gullegget alle :-)

Hei alle sammen! Nå er det snart tid for oss å prøve igjen også :)
Ble gravid pp6 i februar 2016. Mistet uke 12, MA. Ble gravid pp1 (uten å ha mens imellom), mistet i uke 8 SA etter å ha sett hjerteaktivitet på tidlig UL som jeg fikk pga ganske store blødninger. Ble gravid pp6 (i desember). Fant ut at jeg hadde en exu pga. småblødninger og lav hCG. Sykehuset var avventende da jeg hadde god allmenntilstand, og skulle kun følges opp via ny hCG etter to uker. Den hadde da sunket så lite at jeg ble innlagt. I løpet av disse dagene sank hCG og jeg skulle reise hjem. Men siste blodprøven jeg tok viste bittelitt stigning i hCG så da ble det methrotrexat på meg.. Beholdt eggleder og eggstokk, men måtte som konsekvens av cellegiften vente tre måneder med prøvingen. Nå er jeg snart klar! Har hatt litt ustabile sykluser, men foreløpig ikm er 21.05. Vi prøver på vårt første barn.

Har tenkt å prøve EL-tester for første gang. Noen som har noen tester å anbefale? Har en pakke Make sure liggende. Hvordan er det de fungerer, når bør man legge inn aksjer i forhold til positiv test?
Å huff stakkar [emoji178] for en historie.. Hva er exu? Utenfor livmoren? Spennende med testing da!

Back
Topp