Min test tatt i går kl.21. Bilde tatt i dag kl.11:/
Visste ikke at man skulle lese av streken også
Se der ja Jeg pleier ta bilde av den så jeg kan se hvordan streken ser ut når smilet kommer[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min test tatt i går kl.21. Bilde tatt i dag kl.11:/
Visste ikke at man skulle lese av streken også
Krysser fingre for deg! Jeg håper det klaffer for mange denne mnd og heier på alle som en, men må innrømme jeg heier litt ekstra på de av oss som har mistet.Melder meg inn her, med ikm 21/5, så får vi se om kroppen sender ut EL til det, eller om jeg må hoppe til neste gruppe.
Blir PP2 etter dødfødsel
Håper kroppen er klar nå[emoji1317][emoji172]
Melder meg inn her, med ikm 21/5, så får vi se om kroppen sender ut EL til det, eller om jeg må hoppe til neste gruppe.
Blir PP2 etter dødfødsel
Håper kroppen er klar nå[emoji1317][emoji172]
Gjorde du noe spesielt denne syklusen som kan ha ført til tidligere eggløsning?
Nei har ikke gjort noe spesifikt for å få EL tidligere! Hadde det vært opp til meg så skulle den ha kommet senere, passet så dårlig denne uka haha.
Vi kan godt bytte[emoji28][emoji28][emoji85]
Rakk dere lagge inn aksjer da?[emoji1]
Jeg vil også ha positiv. Men er rundt en uke igjen ca til det
Ja vi la inn aksjer i går kveld, som var det absolutt siste vi hadde lyst til å gjøre men det gikk, så vi får håpe det holder!
Er utrolig kjedelig å vente på el, så føler med deg <3
Men hvis jeg har EL nå, så lurer jeg litt på om jeg er i feil ikm gruppe hmmm...
Nei har ikke gjort noe spesifikt for å få EL tidligere! Hadde det vært opp til meg så skulle den ha kommet senere, passet så dårlig denne uka haha.
Ja er vel kanskje uke 19 da?
Skal du fortsette å teste i noen dager fremover for å være helt sikker eller?
Jaa fanken, dagene går jo så ekstremt sakte....
Å nei, typisk! Men ser over at aksjer ble lagt inn i går kveld - så det kan jo ha klaffet likevel
jaaa mye mulig at jeg må snike meg over dit etter hvert! Men jeg skal fortsette å teste, for jeg har bare brukt 5 tester av 21 Temper også, så om ikke tempen gjør ett hopp i morgen, eller i overmorgen så har nok ikke kroppen klart å slippe egget, så da er det påan igjen
Krysser fingre for deg! Jeg håper det klaffer for mange denne mnd og heier på alle som en, men må innrømme jeg heier litt ekstra på de av oss som har mistet.
Cd6 og 4 dager til jeg begynner å el-teste. De neste dagene håper jeg flyr unna!
Jeg håper også det blir full klaff, men kjenner jeg har forsonet meg med at kroppen trenger tid, så om det ikke går så faller jeg ikke sammen. Håper jeg. [emoji23]Ja, håper sånn at det er vår tur nå [emoji5][emoji177] men prøver å ha litt mindre forhåpninger denne gangen, så jeg ikke blir like skuffa som sist om det ikke går[emoji849][emoji38][emoji28][emoji4]men har jo trua da, dette er ppen [emoji4][emoji177][emoji271][emoji1317][emoji23]
Jeg håper også det blir full klaff, men kjenner jeg har forsonet meg med at kroppen trenger tid, så om det ikke går så faller jeg ikke sammen. Håper jeg. [emoji23]
Ja [emoji178] håper det klaffer! For meg har det tatt tid. Vi begynte å prøve i januar, etter at hun døde i oktober. Fortsatt har det ikke klaffet. Jeg håper det er nå det skjer for alle [emoji178]Ja, jeg prøver å tenke som så at når jeg er klar fysisk og psykisk, så vil det klaffe i og med at vi har fått det til før.
Vi har fått det til før! Det går igjen [emoji106][emoji4]Ja, jeg prøver å tenke som så at når jeg er klar fysisk og psykisk, så vil det klaffe i og med at vi har fått det til før.
Ja [emoji178] håper det klaffer! For meg har det tatt tid. Vi begynte å prøve i januar, etter at hun døde i oktober. Fortsatt har det ikke klaffet. Jeg håper det er nå det skjer for alle [emoji178]