IKM UKE 20 ♡

Næææh, har fått "hengetråd" utflod, men EL-testene ligger på posten. Får hentet de i kveld.
Kan jeg teste EL på kvelden eller må det være morgenurin da også???

Strimlene kan man godt ta på kveldsurin :)
Bare pass på å ikke vær på do ca 4 timer før du tar testen. Ikke drikke veldig mye heller :)
Cb eltestene skal taes på morgenurin. Men det er de eneste eltestene som skal det trooor jeg.
Så du kan fint teste i kveld[emoji1] Er ikke krise om man tester med cb heller, men bare pass på at det er 4 timer siden sist dobesøk [emoji108]

Næææh, har fått "hengetråd" utflod, men EL-testene ligger på posten. Får hentet de i kveld.
Kan jeg teste EL på kvelden eller må det være morgenurin da også???

Enig med Fra2Til3! Mine el-tester (billigstrimler) er faktisk sterkere på ettermiddags/kveldsurin enn morgenurin! :)

Strimlene kan man godt ta på kveldsurin :)
Bare pass på å ikke vær på do ca 4 timer før du tar testen. Ikke drikke veldig mye heller :)
Cb eltestene skal taes på morgenurin. Men det er de eneste eltestene som skal det trooor jeg.
Så du kan fint teste i kveld[emoji1] Er ikke krise om man tester med cb heller, men bare pass på at det er 4 timer siden sist dobesøk [emoji108]

Har kjøpt CB med sånt fjes:)
Tok ikke sjansen på å tolke streker, så valgte CB.
Så ikke mer vanndrikking, siden jeg ikke får testet før kl.2030.
Satser på god beskrivelse i pakningen med tanke på smilefjes og når EL kommer!

Har kjøpt CB med sånt fjes:)
Tok ikke sjansen på å tolke streker, så valgte CB.
Så ikke mer vanndrikking, siden jeg ikke får testet før kl.2030.
Satser på god beskrivelse i pakningen med tanke på smilefjes og når EL kommer!

Spennende!:) Har du den rosa eller den lilla?:)

Har bestilt CB og ikke strimler. Bruker en hel dag på å tolke tester:D

Jeg bruker begge deler jeg[emoji28][emoji85] cb på morgenen og strimmel på kveldinga [emoji854]

Jaaa, jeg vet! Det der er utfordrene synes jeg! Hvor ofte får dere her inne lagt inn aksjer? Hvordan planlegger dere det? Jeg er leiksom redd for å bruke opp alle kreftene for tidlig så det ikke er noe ork igjen til de grønne dagene (som vi kaller det hjemme hos oss ;) )

La inn første aksje igår, på CD10! Hadde 26 dagers syklus sist, men 36 dager før det igjen, så smeller til med annenhver dag (kanskje mer om fyren har energi til det :rolleyes:) fra nå frem til CD20-ish tenker jeg :p Gleder meg til grønne dager!!:blob10

Paddington - pp3 -barn nr 5 - el ca.2/5- ikm ca.16/5

Har hatt en kaotisk syklus etter at jeg fikk TR tilbake etter svangerskap. Tror jeg har hatt to kjemiske. Har hatt 31 dager, 34 dager og 42 dager mellom TR.

Skal prøve EL-test for første gang og holde meg borte fra grapefruktjuice:) Det gir visstnok surt miljø og det er ikke det beste for guttesæden:D

Hei så spennende at dere prøver å få gutt :-) Har skrevet deg opp!

Norri, har du tatt eltest i dag?:) Går det fremover? Jeg glemte ta klokken 20 som jeg gjorde i går, men er 5 timer siden jeg var på do så tenker jeg tar en nå før jeg legger meg [emoji5][emoji5]

Hei! Ja jeg testet i går og i dag :-) Ser ut som EL kanskje kommer tidligere enn antatt :o
pp4cd1401.jpg

pp4cd14e.jpg

pp4cd14K.jpg

ec7118f29fcf8c143e6c8a5a8928d6d2.jpg

Ingen endring siden i går :-(

Jeg har en sånn, bare rosa. Jeg såg kun på sirkelen og sjekka ikke streken. Ikke sett at det var noen streker engang, bare nappa testen kjapt ut:D

Testet kl.20 i går, men vil helst teste på morgenen. Kan jeg endre dette i morgen eller blir alt feil da???

Jeg har en sånn, bare rosa. Jeg såg kun på sirkelen og sjekka ikke streken. Ikke sett at det var noen streker engang, bare nappa testen kjapt ut:D

Testet kl.20 i går, men vil helst teste på morgenen. Kan jeg endre dette i morgen eller blir alt feil da???

i bruksanvisningen står det at man kan sjekke oftere når man når høy fertilitet(blinkende smil) så regner med det går fint ant å bytte tid ? :)

Melder meg inn her, med ikm 21/5, så får vi se om kroppen sender ut EL til det, eller om jeg må hoppe til neste gruppe.
Blir PP2 etter dødfødsel
Håper kroppen er klar nå[emoji1317][emoji172]

Min test tatt i går kl.21. Bilde tatt i dag kl.11:/
Visste ikke at man skulle lese av streken også:D

Vedlegg

• IMG_0291.JPG
    IMG_0291.JPG
    380,5 KB · Visninger: 70
Back
Topp