IKM UKE 20 ♡

Hei! Endelig ny prøveperiode og ny ikm gruppe [emoji175] gleder meg!

Silja88 - PP5 etter at vi mista jenta vår - El 4 mai - ikm 19.mai

Tenker du teste eller el?:)
Trist å høre at dere mistet. Vi er også i pp5 etter sa. Håper det er vår tur nå[emoji173]️ Skal sende over ekstra tanker til dere[emoji1]

Melder meg (noe nølende) med her..
Fikk beskjed fra gynlege på ahus at mensen ville komme tilbake ca 6 uker etter utskraping, så vi får jo bare se hva som skjer..

PP5, PP1 etter MA, B4, EL ca 5/5, IKM fredag 19/5.

Fikk beskjed om at det var lurt å ha en menstruasjon før vi prøvde å bli gravide igjen, men at det ikke var krise om vi ble gravide med en gang. Vi er litt usikre på hva vi gjør, jeg dropper hvertfall el-tester og slikt denne pp*en, men vi har jo sex når vi ønsker det, så det som skjer det skjer..

Har skrevet dere opp :) Krysser fingrene for at det klaffer for dere begge <3

Tenker du teste eller el?:)
Trist å høre at dere mistet. Vi er også i pp5 etter sa. Håper det er vår tur nå[emoji173]️ Skal sende over ekstra tanker til dere[emoji1]
Å tusen takk [emoji171] Så trist at dere mistet og [emoji20][emoji170] men ja, nå skal det gå! For alle her inne [emoji178].

Jeg tror ikke jeg skal teste, vi testa ikke sa vi ble gravide sist. Og nå har vi prøvd 4 ganger med tester uten å bli gravide, så for meg blir testene bare stress tror jeg, jeg synes det er vanskelig å tolke dem...

Å tusen takk [emoji171] Så trist at dere mistet og [emoji20][emoji170] men ja, nå skal det gå! For alle her inne [emoji178].

Jeg tror ikke jeg skal teste, vi testa ikke sa vi ble gravide sist. Og nå har vi prøvd 4 ganger med tester uten å bli gravide, så for meg blir testene bare stress tror jeg, jeg synes det er vanskelig å tolke dem...

Skjønner :) Blir spennende med en testefri periode da! Gleder meg til å høre hvordan det går[emoji1]
For min del blir jeg stresset om jeg ikke tester[emoji28]
Har billigstrimler også har jeg cb sin eltest.

Skjønner :) Blir spennende med en testefri periode da! Gleder meg til å høre hvordan det går[emoji1]
For min del blir jeg stresset om jeg ikke tester[emoji28]
Har billigstrimler også har jeg cb sin eltest.
Jaaaa! Jeg vet [emoji13] jeg kommer sikkert til å.bli stressa når det nærmer seg El jeg og, da begynner jeg å tenke at jeg MÅ jo vite akkurat når deg skjer.

Kanskje jeg skal bestille en liten pakke for sikkerhets skyld [emoji4] jeg har brukt clearblue en periode, men da fikk jeg aldri positiv, og ellers brukt strimler fra tostreker.no. Det blir vel eventuelt strimler denne gangen tenker jeg.

IKM samme dag ser jeg! Håper det klaffer for dere denne måneden. :Heartred

Jaaaa! Jeg vet [emoji13] jeg kommer sikkert til å.bli stressa når det nærmer seg El jeg og, da begynner jeg å tenke at jeg MÅ jo vite akkurat når deg skjer.

Kanskje jeg skal bestille en liten pakke for sikkerhets skyld [emoji4] jeg har brukt clearblue en periode, men da fikk jeg aldri positiv, og ellers brukt strimler fra tostreker.no. Det blir vel eventuelt strimler denne gangen tenker jeg.

Er tilbud på komplettapotek i dag. Men om du liker strimlene fra tostreker så er det jo billig der også[emoji1] Jeg har også kun brukt fra den nettsiden eller fra billigtester [emoji5] Nå i påsken var det tilbud på eltest fra cb så jeg kjøpte en pakke med de[emoji4] Blir spennende å se om jeg får noe utslag på den.

Helt enig!!

CD 3 og det virker som ukesvis siden tanta kom ... Det er jo ikke annet enn venting. Først venter man på el, så venter man på at tanta ikke skal komme. Og om hun kommer så venter man på at hun skal dra, og at el skal komme igjen. Og til syvende og sist så har man kun kontroll over hvor ofte man legger inn aksjer (og der er man avhengig av mannen også så ikke helt kontroll der heller!).

Jaaa, jeg vet! Det der er utfordrene synes jeg! Hvor ofte får dere her inne lagt inn aksjer? Hvordan planlegger dere det? Jeg er leiksom redd for å bruke opp alle kreftene for tidlig så det ikke er noe ork igjen til de grønne dagene (som vi kaller det hjemme hos oss ;) )

Jaaa, jeg vet! Det der er utfordrene synes jeg! Hvor ofte får dere her inne lagt inn aksjer? Hvordan planlegger dere det? Jeg er leiksom redd for å bruke opp alle kreftene for tidlig så det ikke er noe ork igjen til de grønne dagene (som vi kaller det hjemme hos oss ;) )

Planlegger ikke så nøye utover det fertile vinduet, da er det bare når vi føler vi har overskudd til det og har lyst. Det jeg er mest redd for er å havne i pliktsex-fella, det er så kjipt om det bare blir produksjon av det liksom. Nå er vi heldige og er på sydenferie når "vinduet" mest sannsynlig er åpent neste gang, så det hjelper jo på. Men en kan jo ikke satse på ferie hver gang. :p Temper og el-tester så har litt kontroll over når det er gode muligheter for klaff (og når el har vært).

Jeg kommer ikke til å teste denne gangen jeg heller. Jeg blir så forvirra av den testinga, skal heller prøve å lage baby [emoji23] annenhver til hver tredje dag..
Tenker det samme her [emoji4] bare at jeg har ikke prøvd i det hele tatt det med testing [emoji4]

Planlegger ikke så nøye utover det fertile vinduet, da er det bare når vi føler vi har overskudd til det og har lyst. Det jeg er mest redd for er å havne i pliktsex-fella, det er så kjipt om det bare blir produksjon av det liksom. Nå er vi heldige og er på sydenferie når "vinduet" mest sannsynlig er åpent neste gang, så det hjelper jo på. Men en kan jo ikke satse på ferie hver gang. :p Temper og el-tester så har litt kontroll over når det er gode muligheter for klaff (og når el har vært).

Ja, skjønner! jeg tror kanskje vi har gått i den fella. Sydenferie må være optimalt ! :) kos dere masse, det nærmer seg avreise nå da kanskje?

Ja, skjønner! jeg tror kanskje vi har gått i den fella. Sydenferie må være optimalt ! :) kos dere masse, det nærmer seg avreise nå da kanskje?

11 dager. :D Så det kan være el kommer akkurat når vi har kommet frem, men jeg håper den er noen dager forsinka. Uansett, vi tar ferie om 10 dager så får ev. bare legge inn aksjer før vi reiser hjemmefra for sikkerhetsskyld. :p

Vi har litt å gå på for det har vært rimelig tørke her pga jeg var så langt nede + blødde så lenge etter utskraping (måtte selvsagt ha det i tillegg til fødselen, med min flaks) og deretter sykdom - så vi er veldig klare for innsats. I alle fall er jeg det. :knegg:

11 dager. :D Så det kan være el kommer akkurat når vi har kommet frem, men jeg håper den er noen dager forsinka. Uansett, vi tar ferie om 10 dager så får ev. bare legge inn aksjer før vi reiser hjemmefra for sikkerhetsskyld. :p

Vi har litt å gå på for det har vært rimelig tørke her pga jeg var så langt nede + blødde så lenge etter utskraping (måtte selvsagt ha det i tillegg til fødselen, med min flaks) og deretter sykdom - så vi er veldig klare for innsats. I alle fall er jeg det. :knegg:

Å, men dette må jeg si lover veldig godt! Så deilig å få en ferietur i syden sammen nå da <3 <3 Å, jeg håper dere får en fantastisk ferie

Å, men dette må jeg si lover veldig godt! Så deilig å få en ferietur i syden sammen nå da <3 <3 Å, jeg håper dere får en fantastisk ferie

Ja jeg syns også det. Og takk. Det tror jeg vi får. Skal reise sammen med et par av søsknene mine og mamma + samboeren hennes i tillegg. Blir kjempekos.

Snart CD 5 og snart ferdig med mens. Dagene går da framover på et vis, men det går trææægt ja. :eek:

Ja jeg syns også det. Og takk. Det tror jeg vi får. Skal reise sammen med et par av søsknene mine og mamma + samboeren hennes i tillegg. Blir kjempekos.

Snart CD 5 og snart ferdig med mens. Dagene går da framover på et vis, men det går trææægt ja. :eek:

Høres veldig koselig ut[emoji1][emoji173]️ Dere får det sikkert kjempe fint![emoji295]️

Norri, har du tatt eltest i dag?:) Går det fremover? Jeg glemte ta klokken 20 som jeg gjorde i går, men er 5 timer siden jeg var på do så tenker jeg tar en nå før jeg legger meg [emoji5][emoji5]

Paddington - pp3 -barn nr 5 - el ca.2/5- ikm ca.16/5

Har hatt en kaotisk syklus etter at jeg fikk TR tilbake etter svangerskap. Tror jeg har hatt to kjemiske. Har hatt 31 dager, 34 dager og 42 dager mellom TR.

Skal prøve EL-test for første gang og holde meg borte fra grapefruktjuice:) Det gir visstnok surt miljø og det er ikke det beste for guttesæden:D

Back
Topp